Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-02, 22:31
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Har du ens varit i ryssland? åk dit och lovar du har svårt att hitta fler som är objektivt vackrare än henne mannen.

Hon hade kunnat vinna skönhetstävlingar om hon hade velat. Hon är en helena av troja.
Jag är van vid svenska kvinnor så ryskor har inte så mycket att komma med.
Citera
2021-09-02, 23:40
Medlem
Citat:
Pengar har han mannen. Har lyxvilla i marbella, lägenhet i burj khalifa, har bostadsrätt i stockholm och boende i medellin.

Hans bilar är värd flera miljoner, klart när man har rolls royce och ferraris.

Han har målningar från robert escobar som kommer vara värda miljoner snart.

Han har visat bankkonton där han har massor med pengar.

Han har swishat folk utan problem och delat ut 100 000. Han håller på att importera en bently med som han ska ge ut.

Hur många svenssoons har ens råd med en fucking bostadsrett gubben?

Men snälla Mofasi… sluta. Bara sluta. Du kan på allvar inte ens tro på det du skriver själv?

Han är en luffare som omger sig av luffare. Ingen av de han omgett sig med skulle jag ens bjuda in på ett affärsmöte, än mindre på fika i mitt hem.

Ingenting, verkligen ingenting talar för att han ens i närheten har minsta lilla peng på kontot. Man kan inte se ut och bete sig så om man är stadd i kassan. Då har man råd med någon form av klass och stil. Eller, man HAR klass och stil.
Citera
2021-09-03, 00:03
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Dem har en unge för tusan, eller tror du ungen är från ett annat förhållande? oavsett så är ju ungen blond och blåögd och hon är väldigt ljus och Olof är det med även om folk här försöker påstå att hans mor inte är blondin...
Att Olof inte är den biologiska pappan är väl ganska så diskutabelt.
Citera
2021-09-03, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Men snälla Mofasi… sluta. Bara sluta. Du kan på allvar inte ens tro på det du skriver själv?

Han är en luffare som omger sig av luffare. Ingen av de han omgett sig med skulle jag ens bjuda in på ett affärsmöte, än mindre på fika i mitt hem.

Ingenting, verkligen ingenting talar för att han ens i närheten har minsta lilla peng på kontot. Man kan inte se ut och bete sig så om man är stadd i kassan. Då har man råd med någon form av klass och stil. Eller, man HAR klass och stil.

El Lobo var häktad och Olof visstei nte om han skulle komma tillbaka så han sökte ersättare men så fort El Lobo blev släppt fick han sin tjänst igen så heder och respekt är viktigt för Olof lirare som kör hårt och skyddar honom blir alltid belönade och som ni ser var Olof ingen two faced. han var businessminded behövde ny chef men El Lobo kom tillbaka och fick tjänstne direkt mannen.

Så lirar man när man behandlar människor som respekt, men förstår att du kan säga sånt där inte vilja ha på affärsmöte då du på din höjd kanske får en informell fika med bosses entreprenad i åmål mannen.

Olof har mött Trump flera gånger och la upp foto, känner Rudy Giulani. Alltså han är bekant med USAS innersta krets inom politiken. Tror du att du kommer bli bekant med republikanenras innre tjärna?
Citera
2021-09-03, 15:28
Medlem
Citat:
El Lobo var häktad och Olof visstei nte om han skulle komma tillbaka så han sökte ersättare men så fort El Lobo blev släppt fick han sin tjänst igen så heder och respekt är viktigt för Olof lirare som kör hårt och skyddar honom blir alltid belönade och som ni ser var Olof ingen two faced. han var businessminded behövde ny chef men El Lobo kom tillbaka och fick tjänstne direkt mannen.

Så lirar man när man behandlar människor som respekt, men förstår att du kan säga sånt där inte vilja ha på affärsmöte då du på din höjd kanske får en informell fika med bosses entreprenad i åmål mannen.

Olof har mött Trump flera gånger och la upp foto, känner Rudy Giulani. Alltså han är bekant med USAS innersta krets inom politiken. Tror du att du kommer bli bekant med republikanenras innre tjärna?

Är du tillbaka igen? Trodde Olof blåst dig? Nu sitter du och framför samma gamla skit igen. Att denna tråden fortfarande lever är helt otroligt. En fet halvkriminell mytoman med ett enormt bekräftelsebehov som åker Ryan air när han tror att ingen ser på. Haha!
Citera
2021-09-03, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebus
Är du tillbaka igen? Trodde Olof blåst dig? Nu sitter du och framför samma gamla skit igen. Att denna tråden fortfarande lever är helt otroligt. En fet halvkriminell mytoman med ett enormt bekräftelsebehov som åker Ryan air när han tror att ingen ser på. Haha!

Visa bevis, det är någons rygg som ser ut som Olof. Om det stämmer kan han säga det med mannen. Olof har ignet att dölja flyger han ryan kommer han erkänna det. Om du vågar skicka dm på hans twitter men du vågar väl inte för han kommer säga att det inte var han och din lilla tattarlögn blir då satt på plats?
Citera
2021-09-03, 18:25
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Visa bevis, det är någons rygg som ser ut som Olof. Om det stämmer kan han säga det med mannen. Olof har ignet att dölja flyger han ryan kommer han erkänna det. Om du vågar skicka dm på hans twitter men du vågar väl inte för han kommer säga att det inte var han och din lilla tattarlögn blir då satt på plats?
Han HAR redan erkänt att han flyger Ryan Air, men det vet väl inte du som redan erkänt att du trollar, vilket även Olof bekräftat på Twitter. Pajas, varför fortsätter du ens?
Citera
2021-09-03, 19:04
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Har denna korpulenta gigant dött av leversvikt ännu?
Tyvärr inte, men ser ut som att han är på god väg med tanke på kroppshyddan.
Citera
2021-09-03, 20:13
Medlem
Citat:

Men jösses… jag arbetar på ett av världens största finansbolag, har dagliga möten med ledningsgrupper för världsledande företag och vet iaf hur jag framställer mig själv, både till det yttre och i hurnjag kommunicerar. Olof har ingen av de förmågorna.

Förklara gärna för mig vilka Olof möter inom affärsvärlden, där han inte fabricerat möten, eller klippt och klistrat?

Olof har för bövelen inte ens gått ur gymnasiet! Behöver i sig inte betyda något, men att en endaste SERIÖS företagsledare eller affärsman ens skulle avsätta 1 min med din Maestro, är osannolikt. Helt osannolikt!

Du har själv ingen erfarenhet av den riktiga världen och blir duperad, manipulerad till att tro på det Olof påstår. Du kommer återigen, inom kort, inse att vi har rätt. Även denna gång. Kom ihåg att jag nu varnat dig för ANDRA gången om denna herre.
Citera
2021-09-03, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Men jösses… jag arbetar på ett av världens största finansbolag, har dagliga möten med ledningsgrupper för världsledande företag och vet iaf hur jag framställer mig själv, både till det yttre och i hurnjag kommunicerar. Olof har ingen av de förmågorna.

Förklara gärna för mig vilka Olof möter inom affärsvärlden, där han inte fabricerat möten, eller klippt och klistrat?

Olof har för bövelen inte ens gått ur gymnasiet! Behöver i sig inte betyda något, men att en endaste SERIÖS företagsledare eller affärsman ens skulle avsätta 1 min med din Maestro, är osannolikt. Helt osannolikt!

Du har själv ingen erfarenhet av den riktiga världen och blir duperad, manipulerad till att tro på det Olof påstår. Du kommer återigen, inom kort, inse att vi har rätt. Även denna gång. Kom ihåg att jag nu varnat dig för ANDRA gången om denna herre.

Nu kanske inte t.ex. Bosse Nilssons revisionsbyrå i Enköping ett internationellt bolag bara för att man har kunder i norge eller danmark...

Marcus Zuckerberg, Elon Musk, Steven Jobs, Marc Cuban är exempel på rika entreprenörer som inte behöver springa runt i skräddarsydda kostymer för att visa att man är rika och framgångsrika. Satya Nadella med. Olof är i samma rang som dessa herrar, folk gör deals med han, han gör bra deals därför vill Trump ha med honom för sin återvalskampanj då han var näara på att störta honom med sin Gofundme kampanj som samlade in 10 millioner usd på några timmar typ...

Så ja vem har mest pondus? Elon Musk vs valfri kostymnisse på Accenture eller PWC?????
Citera
2021-09-03, 23:12
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Erkänt troll, har sagt flera gånger i denna tråd att jag inte är ett troll utan seriös. Men du kanske har en erkänd slag mot skallen då du är extremt faktaresistent.
Du är den tråkigaste typen av troll, du vet det va? Du har mjölkat klart här, cirkusen är över. Ingen skrattar, inte ens du, men i och med att Olofs omnämnande av ditt FB-användarnamn är det närmsta du någonsin kommer att komma kändisskap så har du svårt att låta bli. Du är ganska tragisk på det sättet.
Citera
2021-09-03, 23:29
Medlem
Citat:
Nu kanske inte t.ex. Bosse Nilssons revisionsbyrå i Enköping ett internationellt bolag bara för att man har kunder i norge eller danmark...

Marcus Zuckerberg, Elon Musk, Steven Jobs, Marc Cuban är exempel på rika entreprenörer som inte behöver springa runt i skräddarsydda kostymer för att visa att man är rika och framgångsrika. Satya Nadella med. Olof är i samma rang som dessa herrar, folk gör deals med han, han gör bra deals därför vill Trump ha med honom för sin återvalskampanj då han var näara på att störta honom med sin Gofundme kampanj som samlade in 10 millioner usd på några timmar typ...

Så ja vem har mest pondus? Elon Musk vs valfri kostymnisse på Accenture eller PWC?????

Antingen är du korkad (lutar åt det) eller medvetet missförstår mig. Elon Musk BÄR upp sin T-shirt. Han har pondus och har ett manér som signalerar självsäkerhet och kunskap.

Olof signalerar WT, kläder från Carlings, Jack n Jones och ett allmänt uppförande som signalerar noll framgång eller ens en tendens till att smälta in bland riktiga affärsmän.

Så, frågan kvarstår således; nämn en affärsman av någorlunda dignitet Olof kan uppvisa att han träffat eller haft samröre med? Du kan ta random person i ett mindre bolag, säg 100-300 anställda. Nämn en person tack.

Bosse Nillsons Revisionsbyrå? Om du insinuerade dig på ett sarkastiskt försök att underminera mig, så misslyckades du. Senast jag tittade hade mitt bolag ca 250.000 anställda. Mitt förra bolag hade över 350.000 anställda som mest. Jag verkar alltså inom finans/bank.

Jag försöker inte tillskriva mig någonting alls, utan bara försöker få dig att inse att det finns folk här inne som har erfarenhet, rör sig i kretsar, som med erfarenhet, kan se och bedöma vad för typ Olof och hans gelikar är för typer.
Du kommer snart bli varse. Igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in