Citat:
Ursprungligen postat av
tindraninni
Håller inte med dig alls,tycker inte att hon var duktig på att dansa tyvärr.Men däremot hennes syster Beata.Hon har verkligen talang den tjejen.Både sång och musik och hon är väldigt vig.Tror det kommer gå väldigt bra för henne
Jag har sett Greta dansa både Moonwalk och Moonwalk Slide samt Kosackdans, och då är man riktigt duktig i dans.
Greta gjorde dansstegen för Moonwalk och Moonwalk Slide så snabbt och så skickligt, att illusionen behölls, fast jag var så nära henne när hon dansade, att jag kunde ha rört vid henne, om vi hade velat detta.
Naturligtvis kan även Beata vara mycket duktig i dans, men till skillnad från Greta har jag aldrig personligen sett Beata dansa.
Syskonen har var sin individuella dansstil, och jag tror att de ogillar att bli jämförda med varandra. -De är sannolikt båda riktigt bra, men var och en på sitt eget vis!
Greta har också musiken i blodet, och hon spelar ju skickligt musikinstrument, och har tidigare även sjungit.
Så tjejen brukar säga, att om hon inte blivit miljö- och klimataktivist, hade hon säkert blivit artist och musiker.
-Den banan kan hon för övrigt fortfarande välja, om hon skulle önska det!