Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-10, 17:00
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Hur sticker det ut, vännen? HB tar ofta twitterpauser, ibland på någon månad eller vecka.

Jävla vänsterpatrask som bara kommer med illvilligt skvaller.

När?
Citera
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkrumsliberal
Min bästa vän känner tjejen som anmälde, det är HB. Hon (tjejen) är med i MUF och han har gjort flera olämpliga närmanden
Dåligt försök, det handlar om flera tjejer och ingen har anmält något. Tillbaka till pojkrummet nu.
Citera
Medlem
cerns avatar
Citat:
Min bästa vän känner tjejen som anmälde, det är HB. Hon (tjejen) är med i MUF och han har gjort flera olämpliga närmanden
Bra första inlägg! Välkommen till Flashback!

Tändstickan sitter i stjärten på Hanif Bali och hans Twitter skriker efter hans närvaro.. Det börjar dra ihop sig nu och elden är nära.
Citera
2021-09-10, 17:01
Medlem
Reguluss avatar
Citat:

När skulle detta ha skett? I år? Hur gammal var hon?
Citera
2021-09-10, 17:01
Medlem
BaraBiffens avatar
Dessa anklagelser kommer hagla ur från MSM ju närmare valet vi kommer. De anklagade kommer vara M och SD, de kvinnliga väljarna kommer svälja betet och återigen ge makten åt de rödgröna.
Citera
2021-09-10, 17:02
Medlem
Citat:

Du väljer alltså att skapa ett nytt konto, skriva ett inlägg baserat på hörsägen?

Tråden är 50 sidor och du bidrar inte med någonting nytt. Belägg vad du påstår om du vill framstå som trovärdig, men jag antar att det inte är i ditt intresse.
Citera
2021-09-10, 17:02
Medlem
Mycket som hänt politiker på sistone.
Citera
2021-09-10, 17:03
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Dåligt försök, det handlar om flera tjejer och ingen har anmält något. Tillbaka till pojkrummet nu.

Nej, partiledningen utreder bara en anmälan. Däremot har SVT talat om flera tjejer.
Citera
2021-09-10, 17:06
Medlem
Citat:
Ok lite kul, men just nu är det bara HB skvaller tråd.
SVT kör både SD och M på topp nu, blev nog tårta till fredagsfikat där på redaktionen😂
Kommer det en sen tweet från HB idag kanske?
Citera
2021-09-10, 17:07
Medlem
Sickmyducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Vadå anklagas för olämpligt sexuellt beteende? Vad är det för trams?

Det är väl mycket som kan klassas som olämpligt? Mycket märklig formulering. Men hon är ju byxmyndig?

Han har väl knappast begått ett brott? Då hade de väl skrivit våldtäkt, sexuella trakasserier eller sexualbrott.

Vad som är olämpligt måste ju individen själv avgöra.

Mycket bra och nyktert inlägg. Något som fler bör tänka på.
Citera
2021-09-10, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Mycket bra och nyktert inlägg. Något som fler bör tänka på.

Vad är så bra med det? Ska vi svälja den anklagades och de som vill tysta ner sakens förklaring rakt av?
Gäller det kanske bara när det är högern det handlar om?
Citera
2021-09-10, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltJavlaKnapp
Verkar som att Jan Emanuel har tagit bort alla bilder på Instagram tillsammans med Bali...

Jag förstår det.
https://imgur.com/a/3WEFYDD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in