Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-10, 19:12
Medlem
***s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Av ren nyfikenhet stämmer det om Federley? Jag har helt missat det. Finns det kvar eller är det raderat?

Har det hänt för flera år sen är det inte alls säkert hon bryr sig. Hon kan ha vetat om det som en "risk" som kan dyka upp.
Eller är det som andra skrivit väldigt tramsaktigt..
Om dessutom denna flickvän är journalist på Expressen som pushar det här hårdast så blir det ju ännu en dimension på det hela....
Citera
2021-09-10, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Det är lögn. Hans flickvän följer honom fortfarande, så ännu tveksamt om det är HB

Hon dyker inte upp bland hans följare när jag söker på hennes användarnamn, däremot så följer han henne fortfarande. Stackare, hon verkade ändå hyfsat sympatisk i Bakom Ryggen. Men om det ligger så långt tillbaka i tiden som vissa här tror så vore det märkligt om hon skulle bli så jävla förbannad. Så det tyder på antingen ett visst överlapp med deras relation eller att hon tyckte att det han skrivit eller åldersskillnaden när han gjorde det var för stor.
Citera
2021-09-10, 19:14
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ***
Om dessutom denna flickvän är journalist på Expressen som pushar det här hårdast så blir det ju ännu en dimension på det hela....

Osäker vad du menar?
Jag tror dock hon är före detta journalist på expressen och jobbar på typ hänt(?) nu.
Citera
2021-09-10, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ***

Nej, hon är på Hänt-redaktionen och inte på Expressen.
Citera
2021-09-10, 19:15
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Wow!
Personen du quotar far med osanning. Totala lögner. Så oväntat från vänsterhåll!
Inget han sagt om HB's fästmö stämmer.
Citera
2021-09-10, 19:15
Medlem
***s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Osäker vad du menar?
Jag tror dock hon är före detta journalist på expressen och jobbar på typ hänt(?) nu.
Så kan det vara, jag som inte är helt uppdaterad
Citera
2021-09-10, 19:18
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Är hon singel nu då?
Citera
2021-09-10, 19:20
Medlem
<
Senast redigerad av lindgren31 2021-09-10 kl. 19:28.
Citera
2021-09-10, 19:20
Medlem
OweGbgs avatar
På Insta följer han henne men hon följer inte honom.
Citera
2021-09-10, 19:21
Medlem
Denrosaelefantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Hur? Allt pekar på att det är han.
Har inte hört några konkreta bevis. Bara skvaller och önsketänkande här och på Twitter. Till exempel så påstås det först att hans flickvän har avföljt honom, men sedan att detta påstående bara är ett rykte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Finns det inget nyhetsvärde i att en vuxen man som är förtroendevald sexchattar med omyndiga tjejer? Vilket planet bor du på?

Haha, word. Försvararna av denne "man" når nya höjder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Det är lögn. Hans flickvän följer honom fortfarande, så ännu tveksamt om det är HB

https://svenskamorgonbladet.se/2021/...-twitterflode/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in