2021-09-14, 22:02
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ---xOOx---
Grejen är att ingen vet vem nån är inom M förutom dvärgen, Calle B, Reinfeldt och kanske nån mer (hjälp mig här med nåt mer namn de är så anonyma)
Santesson, Billström, Forsell, Norlén, Axén-Ohlin
Citera
2021-09-14, 22:02
Medlem
Är det mer eller mindre bekräftat att det är Hani* Ba*i?
Citera
2021-09-14, 22:03
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Ja det är helt klart under bältet men vem har riktat sparken och hur kommer det sig att det blir så stort, hon har inte blivit tafsad på vad jag förstår men klart är det gravt stötande om han skickat sin röv eller sladd med kulor till henne, ung tjej och han med familj, undrar om det är vanligt beteende i Moderaterna, tyckte Anders Borg på kola som visade snopen och tog de kvinnliga gästerna mellan benen också var lite i överkant, inte helt korrekt men kanske är det så man blir med mycket makt.
Skillnaden var väl att Borg inte längre hade några politiska uppdrag. Jag tror inte ens han är partimedlem längre?
Citera
2021-09-14, 22:07
Medlem
rokossovskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Ja, jag minns en MUF-skandal där dom bjudit dom yngsta på sprit och grejer för några år sedan, det var därför många var med i MUF Men att det är en spridd ålder i ungdomsförbunden är nog likadant överallt. Tycker det är märkligt när 30+:are är ordförande för ungdomarna. Det borde vara högst någon runt 20-25 allra max.

Jag har träffat Komsomolare som var 40+, men det var på den gamla goda tiden det.

Annars är det en gammal västerländsk politisk tradition att grooma barn, de gamla grekerna...
Citera
2021-09-14, 22:09
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JRoenick
Ja, det kan nog stämma. Hon har mejlat HB om hjälp till samhällskunskapen och han har svarat henne. Det finns dokumenterat. Resten/Anklagelserna sen är påhittat. Därför media inte skriver om mer detaljerade grejer heller.
Det är så jävla avvikande att HB hjälper 15-åriga tjejer med läxan. Det är så sjukt märkligt. Det är nästan ännu märkligare om det inte var för att få doppa tonårsfitta.
Citera
2021-09-14, 22:09
Medlem
Orkar inte läsa 226 sidor men HB har bett om nakenbilder från flera 15-17åringar mitt syskon är bekant med i storstan... superlikeat konton på tinder där det tydligt stått att de fejkat sin ålder osv. Vidrig kille
Citera
2021-09-14, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majorhen
Har han inte alls. Taggarna är kvar.

Tror han menar att taggarna på Per är borta. Jag reagerade också på detta tidigare idag. Är bara Hanif plus gäster som är taggade i fotona nu (förutom på två bilder där Per också är taggad. Antar han missat avtagga dem).
Citera
2021-09-14, 22:12
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngin.74
Orkar inte läsa 226 sidor men HB har bett om nakenbilder från flera 15-17åringar mitt syskon är bekant med i storstan... superlikeat konton på tinder där det tydligt stått att de fejkat sin ålder osv. Vidrig kille
Jajaja, självklart, han ber alla 15-åringar om nakenbilder på Tinder, alla mina syskons kompisar har blivit utsatta och samtliga har skrivit på Tinder att de egentligen är 15 år
Citera
2021-09-14, 22:13
Medlem
Alternativ media skriver lite mer om vem den misstänka skulle kunna vara. Aftonbladet tiger ofta eller nästan alltid när det handlar om gärningsmän med icke västerländsk bakgrund. Man får väl betona misstänkt efter som den misstänka med icke västerländsk bakgrund inte är dömd för något. Jag tror dock att detta är toppen på isberg och fler flickor/barn under 18 år, kommer träda fram. Om detta stämmer så tycker jag det är äckligt, visar på dåligt omdöme och förtroende är förhoppningsvis förbrukat för misstänka 34-åriga person med icke västerländsk bakgrund. Det finns dock en film som jag anser att tonåringar och föräldrar borde se som är väldigt bra. Den heter "Trust" och handlar om grooming. En dag varje läsår så brukar denna filmen "Trust" visas på kommunens skolor för de som går bland annat i högstadiet och gymnasiet. Den är väldigt obehaglig men väldigt viktigt då många barn och ungdomar lever sina liv online. Filmen handlar om ett 35-årig äckel som skriver med en minderårig flicka. Jag tycker att varje skola en dag borde tema dag som handlar om trygghet och säkerhet på internet för barn och ungdomar.

https://nordfront.se/sexchattande-ri...ring-med-laxor

Filmen i fråga "Trust"
https://sv.wikipedia.org/wiki/Trust_(2010)
https://www.filmtipset.se/film/trust-2010
https://www.imdb.com/title/tt1529572/?ref_=fn_al_tt_3
Senast redigerad av guestt 2021-09-14 kl. 22:17.
Citera
Medlem
Citat:
Va? Låter helt sanslöst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Santesson, Billström, Forsell, Norlén, Axén-Ohlin
Billström och Norlen känner jag till. De andra spökena är totalt intetsägande för mig (och för huvuddelen av den svenska befolkningen). Billström är en pajas som förmodligen kommer avslöjas vara samma skrot och korn som Magister hanif inom kort. Norlen däremot är statsmannamässig på alla vis. En politikens hundragubbe som jag gärna sett som statsminister vilken dag som helst.
Citera
Medlem
Krimkolls avatar
Citat:

Då kan ni ju bidra med det till moderaternas utredning om saken då så är väl saken klar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in