Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-15, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Hon kanske varit sugen men det säger inget om vad Bali gjort/icke gjort, hade velat se någon form av bevis
Tänkte mest i förhållande till
"Men är det ens möjligt att en så ung tjej skulle stöta på honom?????"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shagmaster
Enligt mina källor så handlar det om vanföreställningar. Så jag vet det är sant!
Vanföreställningar hos Hanif menar du?
Citera
Medlem
https://marcusoscarsson.se/hanif-bal...har-varit-med/

"– Jag vet att han inte har gjort det. Jag har varit med, jag har sett allting. Jag har sett alla konversationer och hur han har avvisat henne. Jag vet att han inte har gjort det.

Det säger Hanif Balis fästmö och sambo Linnea Lundgren som nu ikväll bemöter sexanklagelserna tillsammans med Hanif Bali i ett Expressenreportage hemma i bostaden."
Citera
Medlem
olovpalmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Du har nog rätt tror dock att han kanske gör ett misstag genom att utmåla sitt offer som mytoman. Om hon blir tillräckligt förbannad kanske hon inte går med på att köpas ut. Han får nog hålla balansen här för att klara sig. Jag undrar om han är tillräckligt skärpt för att klara det.
Antagligen är det ingen rök utan eld.HB har säkert gjort något.
Men det inte säkert att det går att bevisa.
Citera
2021-09-15, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
En liten varningsklocka ringer när han svarar på det viset. Inte ovanligt att ett sådant sätt att svara innebär att man har något att dölja.

Han borde svara med ett rakt nej om han inte har bett om nakenbild eller antytt att han vill ha det.

Mycket märkligt svar idag av honom
Citera
Medlem
Kan vara en kaninkokerska som är efter honom?
Jag vet inte hur många i tråden som haft en sådan efter sig?
Men ni som haft, fattar nog problemet. Kaninkokerskor är läskiga och kan hitta på vad f-n som helst av galenskaper.
Citera
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Du har nog rätt tror dock att han kanske gör ett misstag genom att utmåla sitt offer som mytoman. Om hon blir tillräckligt förbannad kanske hon inte går med på att köpas ut. Han får nog hålla balansen här för att klara sig. Jag undrar om han är tillräckligt skärpt för att klara det.

Nej, helt rätt. Enda sättet att mota ett drev är att försvara och sedan attackera. Annars får drevet fritt sätta taktpinnen..
Citera
2021-09-15, 21:13
Medlem
lindemanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malaria.Martinez
Det är Anastasia som det handlar om - jag kan bekräfta det till 110%. Och det är äcklet Ario som ligger bakom det hela.

Jag kommer inte avslöja några detaljer - men jag svär på min mammas grav att jag inte ljuger.

Det kommer bli väldigt spännande när allt kommer fram de kommande dagarna.
Intressant att du satt med den här infon redan för två dagar sedan, med tanke på vad som kommit fram idag. Kan du säga något mer? Om inte, när tror du att mer information kommer via medierna?
Citera
Medlem
Citat:
"Moderater" kan knappast begära in telefoner/chatloggar osv?
Nej, men vad utreder man i en vecka? Det enda rimliga är att det inte är utredning som pågår utan övertalning åt ena eller andra hållet. Det verkar ha misslyckats som väntat.
Citera
Medlem
santos_devilles avatar
Wow en arab som gillar små svenska tjejer! Chockerande
Citera
Jag hoppas denna straffmyndiga tjej anmäls för förtal.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Berätta mer? Vad kom dessa framstående moderater fram till? Var han oskyldig? Vad var hans lösenord?
Dessa "framstående moderater" har givetvis läst igenom vart enda jävla inlägg och PM, men har inte hittat något som bekräftar anklagelserna. Hade dom hittat något så hade han givetvis inte gått ut i media & förklarat sig oskyldig.

Vad tror du själv dom pysslat med i en vecka?

Du framstår som en pajas & allt du skriver verkar efterblivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in