Citat:
Ursprungligen postat av
Trevligt.konto
Antingen spelar hon högt, eller så ligger här en get begraven. Hoppas och tror verkligen på Hanif. Men blir orolig nu.
Varför skulle en ung moderattjej vilja sänka Hanif? När det gäller Hanifs försvarstal så undrar jag varför han pratade om sina fosterföräldrar som ska misshandlat honom. Det har ju ingenting med de aktuella anklagelserna mot honom att göra. Eller var det någon sorts förklaring och ursäkt till hans gränslösa beteende? Någon konspiration mot honom, som han påstår, kan jag inte heller se. Såvitt det inte kommer från hans eget parti.
Läxhjälpen har jag svårt att tro på med tanke på tjejens ålder och att hon inte verkar ha haft svårt att hänga med i skolan. Sedan tror jag inte att Hanif har engagerat för att ge läxhjälp till behövande, rent generellt.
Sedan undrar också varför Hanif valde att vänta med med sitt försvarstal ända tills han blev illa tvungen, i stället för att genast twittra om att han är den som påstås ha ägnat åt sig olämpligt beteende och ge sin egen version om det. I synnerhet när han påstår att hans familj lidit av dessa misstankar länge.
Så, till skillnad mot dig så tror inte på Hanif.