Enligt tjejens redogörelse är hans metoder såpass utstuderade att han med stor sannolikhet burit sig åt på samma vis med andra MUF-tjejer. Tror det kommer att komma fler samstämmiga redogörelser.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nulb
Tycker det är intressant att folk i tråden generellt verkar uppfatta HB som en slipad och kunnig politiker. Är detta för att ni sympatiserar med hans åsikter eller har han framfört något som gjort att ni (du) fått den uppfattningen?
Är mest intresserad då min bild av HB är den motsatta. Oerhört okunnig och ger sig gärna in i diskussioner där han inte har den blekaste vad han pratar om. Liknelsen med duvan som spelar schack gör sig ständigt påmind när man tar en titt på hans twitterflöde.
"Stupid man's idea of a smart person" fast i det här fallet rör det sig mest om pojkar.
Citat:
Ursprungligen postat av
gronadagar
Alltså.... Om de nu kände varandra så himla intimt som hon hävdar och pratade massor i telefon hela tiden och insta/snapchat etc så har han väl känt igen henne och skickat en superlike. Det gör jag med mina vänner när de dyker upp i tinderflödet. Har matchat men några tjejer som jag bara är polare med. Så skriver vi och skrattar åt att vi båda jagar i singelträsket sen inget mer med det.
Alt. så har han inte känt igen henne och det har stått att hon är 18-19 när hon passerat förbi när han suttit och swipat. Du läser in för mycket i det här med att han blivit "lurad".
Han visste, åtminstone sedan han skjutsat hem henne och hennes kompis.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarmakten
Han har alltså också superlajkat hennes Tinderprofil när hon var 16 år, mycket fräscht svensk smutshöger, en uppenbar pedofil som är skyldig.
Tänk alla 8000 personer som likeat hans lilla pedofiltal på twitter. Skäms ni inte?
Frågan är väl snarare hur ni ska överleva kurddramat som kommer!
Citat:
Ursprungligen postat av
LuluBrooksie
VARFÖR skulle någon i partiledningen känna till det? Var har du fått det ifrån?
Nåja, ni får ha er lilla cirkelrunk här i tråden så återkommer jag när ny info finns tillgänglig.
Citat:
Ursprungligen postat av
LuluBrooksie
I vilken värld är MUF = partiledningen?
L