Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-17, 20:39
Medlem
Davys avatar
https://marcusoscarsson.se/hanif-bal...har-varit-med/

Vilken pajas. Känns inte trovärdigt nånstans.
Citera
2021-09-17, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronadagar
Alltså.... Om de nu kände varandra så himla intimt som hon hävdar och pratade massor i telefon hela tiden och insta/snapchat etc så har han väl känt igen henne och skickat en superlike. Det gör jag med mina vänner när de dyker upp i tinderflödet. Har matchat men några tjejer som jag bara är polare med. Så skriver vi och skrattar åt att vi båda jagar i singelträsket sen inget mer med det.

Alt. så har han inte känt igen henne och det har stått att hon är 18-19 när hon passerat förbi när han suttit och swipat. Du läser in för mycket i det här med att han blivit "lurad". För om de var vänner på facebook, träffats inom MUF så hade han fattat att hon var minderårig innan han föreslog att stoppa kuken i henne (om det stämmer alltså). Det är ju skillnad på om du träffar en brud på krogen, dricker några grogg, dansar och att hon följer med dig hem och du får reda på i efterhand att hon bara var 17 och du själv runt 30 vs om du matchar på en dejting app, snackar ett tag och sen blir vänner på facebook. Då får du ju reda på hur gammal hon är om hon inte aktivt ljuger.

Mycket av det hon hävdar kommer ju aldrig gå att bevisa heller (eller motbevisa för den delen), som att hon hävdar att han frågat henne om han fick ta hennes oskuld. Det ska tydligen ha skett hemma hos honom IRL enligt intervjun hon nu gjort i sydsvenskan.

Varför ha kontakt via Tinder om man känner varandra?
Citera
2021-09-17, 20:40
Medlem
Detta börjar likna Bulletin/Tino Sanandaji historien.
När det äntligen kommer fram någon med vettiga åsikter som till slut visar sig vara en instabil person som blir till en sänke för dom politiska idéerna du vill framhäva.
Från början var jag bergis på att han var oskyldig, nu när mer kommer fram blir jag mer tveksam.
Inte för att jag skulle ha agerat annorlunda, men så är jag inte en riksdagsman heller med ansvar för Sverige och sina väljare.
Vänster måste kissa i byxorna av upphetsning för denna straffspark inför valet 2022.
Senast redigerad av Ghrister.Clenning 2021-09-17 kl. 20:43.
Citera
2021-09-17, 20:42
Medlem
Haha..hon anmälde det till partiet när hon blev arg för att Bali skaffade tjej och blockade henne.,hon säger det själv I Sydsvenskan och det var precis som jag trodde.
Citera
Medlem
Efter att ha läst hela intervjun med flickan…

1. Hon påstår att det varit en tung börda för henne - trots det - så ringer hon upp denna ”obehagliga man” för att prata på nätterna?

2. Hon visar upp en ”superlike” på tinder som ”bevis” på att han gjort närmanden. Tinder är för 18+ och en ”superlike” är ju inte synonymt mer ”Vill du knulla” eller ”skicka bild på tuttarna”

3. Hon säger att hon anmälde till partiet pga en annan story angående en M-politiker i Malmö. Mycket märkligt med tanke på att Arios twitterkonto ”räknat ner” tills avslöjandet. Slump? Där minskar trovärdigheten ytterligare.

4. Det viktigaste kanske - har Bali utnyttjat sin position eller makt för att få bilder på flickan? Tydligen inte - då hon aldrig verkar skickat någon bild. Därav har det inte gått till den grad där hon känt sig pressad/tvungen OM han nu ens bett om det. Dessutom har hon på eget initiativ ringt denna ”barbariska utpressare” för att snacka i ett senare skede.

Detta håller troligen inte alls i domstol. Olämpligt beteende? Kanske - men helt klart under lagarna som gäller i Sverige med detta bevismaterial. Om man anser att våra lagar är olämpliga så bör man engagera sig inom politiken.
Citera
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Jag har ett antal nära vänner som träffat sina respektive på tinder. En paddlade kanot på sin första dejt...
Jag dejtar själv på Tinder men det gör det knappast ok av Hanif att ragga på. en 15-16 åring som dessutom är någon som är i beroendeställning till honom. Även om det skulle vara ett skämt så är det inget man utsätter en ung tjej för.

Ridå ner för Hanif Bali
Citera
2021-09-17, 20:43
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sine-metu
Varför ha kontakt via Tinder om man känner varandra?

Jag har sett unga människor skriva till varandra på diverse appar när de sitter på viskavstånd till varandra.
Citera
2021-09-17, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Haha..hon anmälde det till partiet när hon blev arg för att Bali skaffade tjej och blockade henne.,hon säger det själv I Sydsvenskan och det var precis som jag trodde.

Grejen är ju att han ljuger om att han blockade henne, han svarade på hennes tweets så sent som i Juni i år.
Citera
2021-09-17, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
https://marcusoscarsson.se/hanif-bal...har-varit-med/

Vilken pajas. Känns inte trovärdigt nånstans.

? Varför! Tror du misstänkts sambo ljuger?
Varför skall man då tro det så kallade offret?
Citera
2021-09-17, 20:44
Medlem
myrdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abbagron
Efter att ha läst hela intervjun med flickan…

1. Hon påstår att det varit en tung börda för henne - trots det - så ringer hon upp denna ”obehagliga man” för att prata på nätterna?

2. Hon visar upp en ”superlike” på tinder som ”bevis” på att han gjort närmanden. Tinder är för 18+ och en ”superlike” är ju inte synonymt mer ”Vill du knulla” eller ”skicka bild på tuttarna”

3. Hon säger att hon anmälde till partiet pga en annan story angående en M-politiker i Malmö. Mycket märkligt med tanke på att Arios twitterkonto ”räknat ner” tills avslöjandet. Slump? Där minskar trovärdigheten ytterligare.

4. Det viktigaste kanske - har Bali utnyttjat sin position eller makt för att få bilder på flickan? Tydligen inte - då hon aldrig verkar skickat någon bild. Därav har det inte gått till den grad där hon känt sig pressad/tvungen OM han nu ens bett om det. Dessutom har hon på eget initiativ ringt denna ”barbariska utpressare” för att snacka i ett senare skede.

Detta håller troligen inte alls i domstol. Olämpligt beteende? Kanske - men helt klart under lagarna som gäller i Sverige med detta bevismaterial. Om man anser att våra lagar är olämpliga så bör man engagera sig inom politiken.
Tror inte heller att han kan bli dömd för detta, men det är fortfarande skillnad på vad som är olämpligt och vad som är olagligt. Politik är en förtroendebransch. Själv så saknar jag förtroende för snuskgubbar.
Citera
2021-09-17, 20:45
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Därför att flickan anmälde det hela till partiet först
Fast det var inte det du insinuerade
Citera
2021-09-17, 20:45
Medlem
chuckprinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Hon har alltså varit hemma hos honom och sett serier och han har gjort sexuella närmanden och pratat om hennes oskuld. Normalt beteende med en 16-åring när man snart är 40 år....pedofiläckel.

https://twitter.com/susannastrahl/st...969744/photo/1

Initialt var anklagelsen att det skulle finnas chatloggar som påvisade att HB groomat och bett om nakenbilder. Så när detta inte framkommit efter så här lång tid, helt väntat med anklagelse som är svårare motbevisa.

Notera att Susanna Silfverstråhle är ett vänsterextremt trollkonto i syfte att svartmåla Susanna Silfverskiöld
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in