2021-10-12, 10:06
Medlem
ConspiracyEyess avatar
https://www.friatider.se/ackliga-vit...-kritik-utspel

En 20-årig kvinnlig miljö-profil har gjort ett utspel om att hon anser att vita inte borde få lov att bo i Afrika. Hon är själv svart och bor i Tyskland, vilket gör hennes utspel till ett enormt hyckleri.

Jag vet att det finns många svarta i västvärlden som anser att Afrika tillhör de svarta. Jag hade personligen kunnat tänka mig att hålla med, men i så fall ska Europa tillhöra de vita. Detta anser de givetvis är rasistiskt, vilket är tröttsamt. Vad som är ännu sjukare är att hon får medhåll från vita kvinnor, som tex Greta Thunberg. Vissa människor har verkligen ingen självrespekt. Det är troligtvis därför de är så arga och frustrerade.

Vad tycker ni? Bör Afrika tillhöra de svarta? Om svaret är ja, bör Europa i så fall tillhöra de vita?
Citera
2021-10-12, 10:13
Medlem
Ja. + att Afrika ska betala tillbaka allt bistånd & underhåll av alla svarta som befunnit sig i Europa senaste 50 åren.
Citera
2021-10-12, 10:35
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Ja varför inte. Afrika bör tillhöra svarta och västvärlden vita (enligt hennes eget resonemang).

Apartheid är mkt populärt i vänsterkretsar (även om de inte verkar förstå det själva).
Citera
2021-10-12, 10:49
Bannlyst
Tycker det låter som en ypperlig ide.
Vi tar hem alla vita från Afrika.
De tar hem alla svarta och blandhottentoter från Europa.
De kan få behålla allt bistånd de har fått också men får inget nytt. Europa är ändå de som kommer gå plus på det.
Citera
2021-10-12, 10:50
Medlem
Hon var väl 12-13 år när hon gjorde det utspelet...
Citera
2021-10-12, 11:02
Medlem
MasterBaits avatar
Det gick ju jättebra när de svarta tog över Sydafrika.
Citera
2021-10-12, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyEyes

En 20-årig kvinnlig miljö-profil har gjort ett utspel om att hon anser att vita inte borde få lov att bo i Afrika. Hon är själv svart och bor i Tyskland, vilket gör hennes utspel till ett enormt hyckleri.

Jag vet att det finns många svarta i västvärlden som anser att Afrika tillhör de svarta. Jag hade personligen kunnat tänka mig att hålla med, men i så fall ska Europa tillhöra de vita. Detta anser de givetvis är rasistiskt, vilket är tröttsamt. Vad som är ännu sjukare är att hon får medhåll från vita kvinnor, som tex Greta Thunberg. Vissa människor har verkligen ingen självrespekt. Det är troligtvis därför de är så arga och frustrerade.

Vad tycker ni? Bör Afrika tillhöra de svarta? Om svaret är ja, bör Europa i så fall tillhöra de vita?
Jag håller med henne förutsatt att motsvarande skall också gälla. Negrer och araber skall förbjudas beträda den europeiska kontinenten. Med omedelbar verkan. Hon kan förgå med gott exempel och packa väskan.
Citera
2021-10-12, 11:09
Medlem
.CaptainC.s avatar
Negress versionen av Hitler måntro?
Citera
2021-10-12, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyEyes

Hon skrev ju, vad det verkar, inläggen när hon var 13-14. Det bör man kanske ha med sig. Vad är grejen med fria tider och att leta upp allt gammalt? Orkar de bara med journalistik som involverar att skrolla ner ner ner på twitter? Vilket jäkla glidarjobb..
Citera
2021-10-12, 11:39
Avstängd
kyrkstockens avatar
En neger vill skicka ut alla vita ur afrika? Hon vill bli utskickad från Tyskland förstår jag?

Alltså, vi är inte snälla när vi bereder plats för utvecklingstörda i det offentliga rummet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in