Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-10-13, 02:49
Medlem
De senaste dagarna har diverse vänstertroll spammat forumet med trådar om ”blåbruna” som miljötalibanen kallade oppositionen i den senaste debatten, är detta en koordinerad aktion? Från vem/vilka?

Vi alla vet att sossarna och deras troll jobbar flitigt tillsammans med expo och andra vänsterextremister. Bara jag som märkt av detta?
Citera
2021-10-13, 02:53
Medlem
thedouchebags avatar
Jag har inte märkt något så då känns det som att tråden borde ligga i Konspirationer och alternativa teorier.
Citera
2021-10-13, 03:10
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cancel---Culture
De senaste dagarna har diverse vänstertroll spammat forumet med trådar om ”blåbruna” som miljötalibanen kallade oppositionen i den senaste debatten, är detta en koordinerad aktion? Från vem/vilka?

Vi alla vet att sossarna och deras troll jobbar flitigt tillsammans med expo och andra vänsterextremister. Bara jag som märkt av detta?
Håller verkligen med dig. Har svarat dessa missledda grårockar i ett antal ämnen. De är överallt på forumet. Det bästa är väl att bara nonchalera deras inlägg.
Citera
2021-12-03, 11:37
Medlem
FancyTarsier0s avatar
Det är ju bara bra i så fall. Det skulle inte skada med lite mothugg ibland i den här ekokammaren.
Citera
2021-12-03, 17:09
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Håller verkligen med dig. Har svarat dessa missledda grårockar i ett antal ämnen. De är överallt på forumet. Det bästa är väl att bara nonchalera deras inlägg.
Får man påminna om att detta är ett diskussionsforum? Blir inte mycket till diskussion om alla bara tycker precis som du och TS.

F ö fick ju faktiskt S fler röster än t ex SD i senaste valet så SÅÅÅ märkligt är det ju inte om det dräller runt ung. lika många från resp läger här.
Citera
2021-12-03, 19:06
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cancel---Culture

Vänstertroll är inte förbjudna att yttra sig. Precis som anhängare av SD, moderater, Kristendom, nazism, islam, yttrandefrihet, censur, sharia, republikaner, red pill etc.

Du får samla dina meningsfränder till motattack.

Svar förresten. Det skulle kunna vara miljöpartister som ligger bakom, de är luriga typer.

.
Citera
2021-12-03, 21:21
Medlem
najass avatar
Ja, yttrandefrihet är skitjobbigt. Folk som inte tycker som jag skriver en massa inlägg. Hur kan det vara tillåtet?

Folk i Flashbacks smala åsiktskorridor brukar blir rätt upprörda över andras åsikter. Sånna här trådar poppar upp lite då och då.
Citera
2021-12-03, 21:26
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thedouchebag
Jag har inte märkt något så då känns det som att tråden borde ligga i Konspirationer och alternativa teorier.
Samma här, inte märkt av något särskilt i den riktningen.
Citera
2021-12-03, 22:04
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Ja, yttrandefrihet är skitjobbigt. Folk som inte tycker som jag skriver en massa inlägg. Hur kan det vara tillåtet?

Det har i princip upphört nu, dock. Det var emellertid frappant för ett tag sen, när tråden skapades. Så din kommentar är lite bredvid poängen, som man säger på god svenska.
Citera
2021-12-03, 22:10
Medlem
Vänstertroll har väl lika stor rätt att trolla på FB som högertroll.
Fakta sänker ju bägge varianterna bättre än censur!
Citera
2021-12-03, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Det har i princip upphört nu, dock. Det var emellertid frappant för ett tag sen, när tråden skapades. Så din kommentar är lite bredvid poängen, som man säger på god svenska.

Du får gärna precisera vad som har upphört, avser du den misstänkta koordinerade aktionen som trådskaparen inbillade sig?

Jag anser annars inte att kommentaren du åsyftar är bredvid poängen, utan snarare en ganska träffsäker kommentar.

För jag lägger också ofta märke till att de grupperingar som klagar mest högljutt på så kallad åsiktskorridor ute i övriga samhället
också tenderar vara exakt samma grupperingar som envist försöker införa sin egen så kallad åsiktskorridor här på Flashback.

Det bör väl snarare ses som någonting positivt för diskussionerna om Flashback kan få en mångfald av olika åsikter
istället för att enbart vara ett diskussionsforum för samma inbördes lilla klubb av likasinnade.
Citera
2021-12-03, 22:35
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl

Tämligen tidlös åsikt på Flashback dock. Har alltid förundrats över ironin när FB:s ekokammar-gäng emellanåt hamnar i numerärt underläge och de klagomål som följer som ett brev på posten. Det är väldigt roliga reaktioner man får se då. Det är som en variant av Poes lag, det går inte att skilja på åsikterna i denna typen av klagotrådar och parodier på dessa åsikter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in