Citat:
Ursprungligen postat av
Kokadu
Ja jeg tror bakhonet kan ha blitt brukt til holde ytterdren p vid gap med hensikt at noen skulle varsle. Og politiet ville ankommet stedet, i ikke sivil.
Om den har blst igjen vet ikke jeg. Det er bare TH som vet om den dra stod p vid gap eller ikke nr han ankom SV. Og hans forklaringer skal man kanskje ikke alltid ta for god fisk.
Interessant med et nytt alternativ, at ytterdren har sttt pen, eller, at det skal se ut som om ytterdren har sttt pen. At det skulle se ut som om ytterdren var blst igjen. Om noen kom p dren og ringte p, uten f svar, men kanskje hrte radio eller lignende og trodde det var folk hjemme, s tok vedkommende i dren og pnet den, og ble mtt med slepespor, strips og trusselbrev? Og ringte politiet.
En ny tanke det der. Takk for den.
Hvis det var tenkt arrangert slik, var ytterdren lukket men ikke lst.
Hvis ytterdren har vrt stende pen i timevis, og jeg antar at de har elektrisk oppvarming som er termostat-regulert, s br det kunne avleses p strmmleren. At varmekildene har vrt aktiverte i lenger periode enn normalt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Notteliten
hller helt med dr
men har det meddelats om ytterdrren i SV4 var lst eller inte nr TH kom hem? Jag kommer inte ihg det nu...
Det har ikke vrt skrevet noe om det, om dren var lst eller ikke, da TH kom hjem.
Det kan se ut som om dren har blitt lst opp, eller igjen, i lpet av ndsamtalen med politiet.
Ref lydprvene med Ford'en som kjrte frem og tilbake p grdsplassen, politimannen som gikk ut og inn av huset, og lste opp og lste igjen ytterdren samtidig.