2021-11-07, 21:55
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenryMortonStanley
Kan ngon som lyssnat igenom hela intervjun med Annika Linde ange tiden dr hon sger att hennes immunfrsvar skulle skadas av att ta vaccin?

En annan hade hrt henne ocks i radion:

Citat:
Tack fr att du nu ven har anmlt Annika Linde till Justitiekanslern, fr hennes agerande som Sveriges Smittskyddsepidemiolog i samband med det pstdda svininfluensautbrottet.
Eftersom Annika upptrdde p TV och nstan tvingade mnniskor att vaccinera sig. Mnniskor borde ha tilltro till vrt smittskyddsinstitut i de bsta av vrdar, s drfr var Svenskarna i god tro och skyddslsa fr hennes pstridiga budskap. Vi r nu vldigt mnga som vill tacka dig Rune fr din insats i sammanhanget. Tack Rune sger mnga av oss fr att du har agerat ansvarsfullt fr mnniskors bsta.
Ja, det stmmer mycket vl, att Annika Linde inte tog svinsprutan.
Jag rkade nmligen lyssna p ett radioprogram p P4, och dr intervjuades hon av en reporter som ppassligt stllde frgan i samband med Svininfluensan, om Annika sjlv brukade vaccinera sig mot de rliga influensaepidemierna.
Hennes svar blev, att hon aldrig tar sdana vacciner, drfr att hon anser det vara bst att f en slng av influensan, fr d menade hon fick man en livslng immunitet, vilket man inte fr efter vacciner, d de kanske varar p sin hjd ett par r.

Det r EXAKT samma retorik nu dr psykologiska ptryckningsmedel som "solidaritet" anvnds.
Man kan nstan klistra in kommentarerna och ingen skulle vetat skillnaden om det inte stod en datumstmpel p det.
Senast redigerad av -GG 2021-11-07 kl. 22:05.
Citera
2021-11-07, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
....Eftersom hon ansg att hennes immunfrsvar skulle skadas av det och att immunfrsvaret skulle fixa en eventuell infektion bttre utan vaccin i kroppen:

https://runelanestrand.com/2012/02/2...ldrig-sprutan/

Hyckleriet lever! S det kan bli nr man vet en sak och har betalt fr att sga en annan.
Statsepidemiologen en gng i tiden, en "anti vaxxer".

Exakt samma sak kan nmligen framfras nu, fr att inte ta vaccinet, men vaccin-hetsen har ftt folk att verge frnuft och tnkande. Men ven politikerna resonerar som de vaccin-ovilliga nr det vl gller deras egen hlsa. S helt klart finns det en agenda nr en statsepidemiolog agerar s men utt sger att sprutan mste tas, att det r det enda sttet, och media hjlper till i en total psykos ver folket.

Knner ni frtroende fr vaccinen nr s hycklande, illvilliga och orliga mnniskor styr det och som ocks anstrnger sig fr att mrka biverkningar och ogillar att man ens har en ppen dialog om biverkningar och argument som strcker sig lite lngre n "man mste vaccinera sig".

Vad sger ni? Naggas verkligen inte ngonting i kanten hos er vaccinerade?

Citat frn en random blogg:

En tant tog inte vaccin fr svininfluensa fr tio r sedan.
Citera
2021-11-07, 23:26
Medlem
Storinkvisitorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
En tant tog inte vaccin fr svininfluensa fr tio r sedan.
Varfr gjorde tanten inte det?
Citera
2021-11-08, 00:32
Medlem
Sunisgods avatar
En bra regel,
ju massivare pverkan och propaganda, desto mer anledning att vara misstnksam.
"Don't drink the Kool-Aid"
Citera
2021-11-08, 00:37
Knns som att vi foliehattar hade rtt igen. Det brjar blir en lng rad av "vad var det vi sa" nu.
Citera
2021-11-08, 05:51
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storinkvisitorn
Linde ville inte anvnda Pandemrix utan ett annat vaccin. Det var Tegnell som ville ha Pandemrix och det var Tegnell som drev igenom att man tog in Pandemrix trots att man redan hade ett fungerande vaccin att tillg. Linde ansg att man inte behvde Pandemrix men Tegnell var av en annan sikt. Tror att det var s att Linde ville anvnda ett vlbeprvat influensavaccin medan Tegnell ville ha Pandemrix. Det kan rent av ha varit s att Tegnell var mutad och fick betalt av lkemedelsbolaget fr att ta in Pandemrix.
Citera
2021-11-08, 07:41
Medlem
Tror ingen p FHM och Ann Linde med flera har tagit vaccinet. Ni kommer aldrig f se bevis p det s tnk till sjlva ... massvaccinering av hela befolkningen kommer bli en stor skandal med tiden men just nu r det i stort omjligt att argumentera med folk vi fr vnta ngra r till...
Citera
2021-11-09, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storinkvisitorn

Varfr indeed.
Och varfr r detta 10 r gamla icke-scoop en nyhet?
Citera
2022-10-13, 09:01
Medlem
Tnk om fler lyssnat p Linde och litat p sitt eget immunfrsvar och vitaminer istllet fr ta Pfizers Covidsprutor som nu avsljats vara en gigantisk scam.
Citera
2023-08-29, 14:56
Medlem
De ca 400 unga och vuxna som fick narkolepsi som biverkning av Pandemrix i Sverige hade nog grna tagit del av den hr informationen innan de vertalades att vaccinera sig. De fick sina liv frstrda helt i ondan nr de drog nitlotter i vaccinlotteriet till ingen nytta alls.

Hr kan man hra dvarande statsepidemiolog Annika Linde sga att att det r bttre att ta infektionen och f ett skydd i 10-20 r n att vaccinera sig och bara f ett kortvarigt skydd som krver nya vaccinationer varje r. Hon tog som sagt aldrig sjlv sprutan.

https://i.imgur.com/99LkqYU.mp4
Citera
2023-08-29, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
....Eftersom hon ansg att hennes immunfrsvar skulle skadas av det och att immunfrsvaret skulle fixa en eventuell infektion bttre utan vaccin i kroppen:

https://runelanestrand.com/2012/02/2...ldrig-sprutan/

Hyckleriet lever! S det kan bli nr man vet en sak och har betalt fr att sga en annan.
Statsepidemiologen en gng i tiden, en "anti vaxxer".

Exakt samma sak kan nmligen framfras nu, fr att inte ta vaccinet, men vaccin-hetsen har ftt folk att verge frnuft och tnkande. Men ven politikerna resonerar som de vaccin-ovilliga nr det vl gller deras egen hlsa. S helt klart finns det en agenda nr en statsepidemiolog agerar s men utt sger att sprutan mste tas, att det r det enda sttet, och media hjlper till i en total psykos ver folket.

Knner ni frtroende fr vaccinen nr s hycklande, illvilliga och orliga mnniskor styr det och som ocks anstrnger sig fr att mrka biverkningar och ogillar att man ens har en ppen dialog om biverkningar och argument som strcker sig lite lngre n "man mste vaccinera sig".

Vad sger ni? Naggas verkligen inte ngonting i kanten hos er vaccinerade?

Influensa A(H1N1) 2009, den tog jag faktiskt.
Inte fr egen del, men pga vra kunder p jobbet.

Om jag haft annat jobb d, d hade jag skippat den.
Citera
2023-08-29, 19:26
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Influensa A(H1N1) 2009, den tog jag faktiskt.
Inte fr egen del, men pga vra kunder p jobbet.

Om jag haft annat jobb d, d hade jag skippat den.

Sjlv tog jag inte den. P grund av lttja. Vilket jag r vldigt glad fr i dag.

Mitt senaste vaccin var nr jag var 12 r mot stelkramp. Skolsyster lskade vaccin, och jag var 12 r och dum i huvudet, och vi alla skickades in p rad. S mycket fr "individen".

Till 99 procent kommer jag aldrig att ta ngot vaccin igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in