Flashback bygger pepparkakshus!
2021-11-09, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Kamala Harris ( en av vrldens mktigaste kvinna) gr ett bra jobb som vr vice president. 🇺🇸
Som mest hatade VP menar du? Vad he hon ftt gjort mer n att lta grnsen vara ppen?
Citera
2021-11-09, 07:29
Medlem
skottlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Allts denna Kamela... frlt Kamala.

Fr det frsta retar jag mig p, att bde hon sjlv och en massa andra vnsterliberaler och feminister verkar tro att hon faktiskt i egen kraft "krossat glastak", som kvinna och "etnisk". Fast det i sjlva verket r just de tv egenskaperna, som har gjort att hon kvoterats fram frn den ena nivn till den andra. D.v.s. - hon fr inte vicepresidentposten (OM hon nu fr den - jag hoppas fortfarande p ett mirakel s att Mr Pence fr fortstta) TROTS ATT hon r etnisk kvinna, utan FR ATT hon r etnisk kvinna.

Citat:
Ursprungligen postat av Remark
BS. Kamala Harris har en gedigen universitetsutbildning. https://sv.wikipedia.org/wiki/Kamala_Harris

En riktig vass klagare dessutom .. Kamala Harris har valts fr sina utmrkta kvalifikationer. Hon var outstanding.

Citat:
Ursprungligen postat av Staysmann88
Fel. Hon valdes pga kn och hudfrg, inget annat. Det fanns mnga, mnga bttre kandidater fr VP-posten n Kamala Harris.

Det sgs ven att hon legat med ett antal olika mn i maktposition fr att ta sig dit hon befinner sig. Det skulle inte frvna mig. Jag anser henne vara en av de "viktigaste" inkvoterade kvinnor ngonsin. Tnka sig att bli inkvoterad till att s smningom bli POTUS. Idiotin saknar grnser.

Om hon blir vald kommer den eventuella kollapsen g snabbare, vilket i slutndan r bra. USA r lngt ifrn vad det tidigare var. Skiten frtjnar att brinna.
Citera
2021-11-09, 08:23
Medlem
wwrs avatar
Som det sg ut i den senaste underskningen fr ett par dagar sedan verkar det mindre troligt att hon blir vald. Biden var nere i rekordlga 38% "godknt" hos de tillfrgade, men Kamala var faktiskt smre med 28%.

Men man vet aldrig, det medges.
Citera
2021-11-09, 13:08
Medlem
skottlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Som det sg ut i den senaste underskningen fr ett par dagar sedan verkar det mindre troligt att hon blir vald. Biden var nere i rekordlga 38% "godknt" hos de tillfrgade, men Kamala var faktiskt smre med 28%.

Men man vet aldrig, det medges.

Enligt det tjugofemte konstitutionstillgget blir KH president om JB dr eller p ngot stt inte klarar av att vara president lngre vilket ser troligare ut fr varje dag som gr. JB klarar knappt att tnka eller prata och gr bort sig varje gng han upptrder offentligt.

Jag skulle gissa p att det amerikanska folket inte kommer att behva vlja KH, utan hon kommer att bli deras Fhrer ganska automatiskt.
Citera
2021-11-09, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skottland
Enligt det tjugofemte konstitutionstillgget blir KH president om JB dr eller p ngot stt inte klarar av att vara president lngre vilket ser troligare ut fr varje dag som gr. JB klarar knappt att tnka eller prata och gr bort sig varje gng han upptrder offentligt.

Jag skulle gissa p att det amerikanska folket inte kommer att behva vlja KH, utan hon kommer att bli deras Fhrer ganska automatiskt.

...KH skall sedan utse en vice president, och voil s har H Clinton terkommit i partitoppen lagom infr nsta val.
Citera
2021-11-09, 13:27
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
...KH skall sedan utse en vice president, och voil s har H Clinton terkommit i partitoppen lagom infr nsta val.

Sedan omkommer KH i en ofrklarlig olycka.
Citera
2021-11-09, 14:07
Medlem
wwrs avatar
Citat:

Hnfullt om de pressar p folket en ledare med 28% "approval".

... S det blir nog s.

Hon hade vl dliga primrvalsresultat ocks?
Senast redigerad av wwr 2021-11-09 kl. 14:23.
Citera
2021-11-09, 15:15
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Hnfullt om de pressar p folket en ledare med 28% "approval".

... S det blir nog s.

Hon hade vl dliga primrvalsresultat ocks?
Hon hoppade av racet innan frsta primrvalet, s hon hade inga resultat alls. I opinionsunderskningarna hade hon som hgst omkring 15% std men hade tappat ner till 5% vid tiden hon hoppade av.
Citera
2021-11-09, 16:35
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Hon hoppade av racet innan frsta primrvalet, s hon hade inga resultat alls. I opinionsunderskningarna hade hon som hgst omkring 15% std men hade tappat ner till 5% vid tiden hon hoppade av.

Hon verkar ju vara mer populr n Joe Biden. ven om pollsen ser
trkiga ut s har hon tminstone inga hcklande top 10 ltar om sig.
Hon verkar dessutom ha mer kontroll ver Ampulla recti vilket underlttar
mten med allt ifrn vanligt folk till Kungligheter.

LETS GO KAMALA
Senast redigerad av DRAVKCAB 2021-11-09 kl. 16:43.
Citera
2021-11-12, 18:58
Medlem
Hon verka frskyld, tppt i nsa p presstrff.
Citera
2021-11-12, 19:06
Avstngd
Citat:
Det sgs ven att hon legat med ett antal olika mn i maktposition fr att ta sig dit hon befinner sig. Det skulle inte frvna mig. Jag anser henne vara en av de "viktigaste" inkvoterade kvinnor ngonsin. Tnka sig att bli inkvoterad till att s smningom bli POTUS. Idiotin saknar grnser.

Om hon blir vald kommer den eventuella kollapsen g snabbare, vilket i slutndan r bra. USA r lngt ifrn vad det tidigare var. Skiten frtjnar att brinna.
Som tjugoring var hon "ihop med" San Franciscos d sextioriga borgmstare Willie Brown. Sedan tog hennes karrir rejl fart...
Citera
2021-11-12, 19:10
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Hon verkar ju vara mer populr n Joe Biden. ven om pollsen ser
trkiga ut s har hon tminstone inga hcklande top 10 ltar om sig.
Hon verkar dessutom ha mer kontroll ver Ampulla recti vilket underlttar
mten med allt ifrn vanligt folk till Kungligheter.

LETS GO KAMALA
Jag freslr "Let's go Brenda!" (I Beverly Hills 911 hette syskonparet Brandon och Brenda.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in