Citat:
99% av alla problem i I-världen beror på att man sitter på mobilen och misslyckas skriva inlägg på ett forum... Topic, jag körde Voxra ett tag, det fungerade i två veckor jättebra, sedan försvann det totalt.
Voxra kändes som Concerta första gången jag tog det.
Är din nya medicin en NDRI, det är topic om det är en ersättare till tex Concerta och kanske på recept utan utredningar och trams. Om patienten misstänker att denna har en genetisk obalans av produktionen av dopamin, så kan den känna efter om NDRI ger en mycket bra förbättring gentemot placebo.
Att kanske, som dumt exempel ta en lina kokain som 30-åring utan diagnos, men lida av ADHD är tror jag som att möta Jesus, Muhammed och alla andra gudar som man tror på.
Nu kan jag antingen skriva kvasiintellektuellt snömos om receptorer inom dopamin, eller skita i det och tala svenska.
Allt som är bättre än Concerta tycker jag borde ge ett Nobelpris.
Inte det bästa jag tagit, jag har tagit många olika droger under tiden då det var lagligt med nya molekyler enligt svensk lag.
Typ 2000-2010.
Denna tråd ligger under knark, så detta är topic,
under den perioden så mådde jag toppen, 4-Metylmetkatinon var bensinen.
Den molekylen borde det forskas inom, att bota depression utan själva ruset som är det bästa ruset man kan få...
https://upload.wikimedia.org/wikiped...nantiomers.svg