Watford fr grnt ljus att kra tacklingar som hr hemma i en UFC bur inte p fotbollsplan. Men nr Alonso fller deras forward lgger han sig och dr som han blev skjuten.
Fan vad jag hatar derbyn, spelar ingen roll hur bra man spelar nr motstndet bara satsar p att skada spelare samt frstra rytmen i spelet hela matchen, hade de spelat shr hela ret s hade de haft s mkt avstngningar, visar ju p hur desperata de r att sl Liverpool.
Jag har inget hat mot Everton som klubb, men sttet de spelar i derbyn och deras vidriga spelare rtt ut sagt gr mig spyfrdig.
Hller med, det r inget snack om vilket som r det bsta laget alla dagar i veckan, men matchbild, grisighet, att Everton spelar med hg risk i flera moment, det kan betyda att de antingen drar p sig ett rtt och frlorar 1-5 eller att man fr med sig en ofrtjnt 3-2-seger.
Det r lustigt, Liverpool leder 2-1, nd knns det som att man har momentum emot sig. Kom igen, ge oss trean och lite arbetsro.
N, Lewy skulle haft den. Men Salah och ngra till fre Messi i r.
Ballon Dor 2021 topp 15 herrar hela listan
Lionel Messi, PSG
Robert Lewandowski, Bayern Munchen
Jorginho, Chelsea
Karim Benzema, Real Madrid
NGolo Kant, Chelsea
Cristiano Ronaldo, Manchester United
Mohammed Salah, Liverpool
Kevin De Bruyne, Manchester City
Kylian Mbapp, PSG
Gianluigi Donnarumma, PSG
Erling Braut Haaland, Borussia Dortmund
Romelu Lukaku, Chelsea
Giorgio Chiellini, Juventus
Leonardo Bonucci, Juventus
Raheem Sterling, Manchester City
rets anfallare: Robert Lewandowski, Bayern Munchen
rets mlvakt: Gianluigi Donnarumma, PSG
rets klubb: Chelsea, England
rets unga spelare: Pedri, Barcelona
Konstigt att inte rets anfallare vinner utan det gr en annan anfallare.
Hller med, det r inget snack om vilket som r det bsta laget alla dagar i veckan, men matchbild, grisighet, att Everton spelar med hg risk i flera moment, det kan betyda att de antingen drar p sig ett rtt och frlorar 1-5 eller att man fr med sig en ofrtjnt 3-2-seger.
Det r lustigt, Liverpool leder 2-1, nd knns det som att man har momentum emot sig. Kom igen, ge oss trean och lite arbetsro.
Domaren kper svalorna som Everton hller p med helt sjukt!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!