Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-14, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Har helt missat vem Fridell/"El Lobo" är. Är de möjligen ett par?

Kan någon ge en kort sammanfattning vem han är och vad han är känd för?
Det är en av dom rika cheferna i Escobar inc, han var också president i någon sån där jättefarlig mc-klubb. Du kan se honom som den smala verisionen av Olof. Men anledningen till att han är smal är väl för att han är en tjackis och för att dryga ut alla miljonerna han plockar ut som chef på Escobar inc så snattar han märkesväskor, han är dock inge vidare bra på det då han åkt dit på det.
Citera
2021-12-14, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det är redan väl etablerat att hans mamma är iranier och hans pappa är en helt vanlig svensk (men Olof säger att hans pappa är finne av någon anledning, kanske finsk resande?)

Hans mor är en blondin ryska från forna sovjetunionen. Altså är Olof Rysk/finne och därför talar han flytande ryska bland annat gubben.

Han är för ljushyad för att vara någon tattar/perserblandning.
Citera
2021-12-14, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myztico
Det är en av dom rika cheferna i Escobar inc, han var också president i någon sån där jättefarlig mc-klubb. Du kan se honom som den smala verisionen av Olof. Men anledningen till att han är smal är väl för att han är en tjackis och för att dryga ut alla miljonerna han plockar ut som chef på Escobar inc så snattar han märkesväskor, han är dock inge vidare bra på det då han åkt dit på det.

Vargen har tagit tjänstledigt mannen men är snart tillbaka han har en del business här i colombia och känner roberto escobar sedan länge. Jag bor nu i Colombia och jag vet vad som händer här i Medellins undre värld.
Citera
2021-12-14, 04:58
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Vargen har tagit tjänstledigt mannen men är snart tillbaka han har en del business här i colombia och känner roberto escobar sedan länge. Jag bor nu i Colombia och jag vet vad som händer här i Medellins undre värld.

Alltså måste du skriva som Olof pratar..
Citera
2021-12-14, 06:24
Medlem
Citat:
Hans mor är en blondin ryska från forna sovjetunionen. Altså är Olof Rysk/finne och därför talar han flytande ryska bland annat gubben.

Jag vet att du är helt slut i skallen men Olof ser ut att vara tattare eller klassisk blatte. Och han är inte ljus. Håret är i princip svart, ögonen är bruna och han har hudfärg som vilken ökentomte som helst.
Citera
2021-12-14, 06:42
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Jag vet att du är helt slut i skallen men Olof ser ut att vara tattare eller klassisk blatte. Och han är inte ljus. Håret är i princip svart, ögonen är bruna och han har hudfärg som vilken ökentomte som helst.

Olof Kyros (Kourosh) Gustafssons mamma kommer från Iran. Iraniern Bella Nilsson från Think Pink är hans moster.
Citera
2021-12-14, 09:57
Medlem
Citat:
Jag bor nu i Colombia och jag vet vad som händer här i Medellins undre värld.

Moffe, du verkar missat mina qoutes!
Nu när du bor i Medellin, ska vi ta en bärs?
Vilken dag tog du din bild?
/B
Citera
2021-12-14, 10:13
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Kan ju gissa lite - lägenheten på Ekerö rök för papzen orkar inte betala hyran.

Kolla bolagets personalkostnader genom åren o där långt ifrån allt är lön.

Han bor gissningsvis på en båt på marinan men kan inte ha båtadressen utan marinahuset.

Hur gott ställt har Olof-mamzen - kul som faaan om det går lika käpprätt åthelvete för
papzen - han verkar också lida av mentalsjukdomen

Framgångsrika Företagarideer
Jaså, han har mist den? Det skulle kunna förklara det märkliga inslaget i dokumentären där han målar över listen där man markerat hur lång Olof varit genom åren - tyckte det kändes konstigt, "kallt" och helt utan sammanhang...
Citera
2021-12-14, 11:13
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:

Hon är väl ingen blondin, det ser väl vem som helst? Hon har blonderat ett i grunden kolsvart hår. Hon är iranier och Olof hette en gång i tiden Olof Kourosh Khatabi men blev sen Olof Kyros Gustafsson.

Pappan måste vara finsk zigenare, allt annat är otänkbart i detta.

Jag tror iaf att han fick bedragar-genen via mamma eftersom hans moster är nu Sveriges mest välkända högprofils-bedragare. Jag lovar att hans mamma fick in honom på den banan när han sov på hennes bean-bag.

När har Olof någonsin pratat flytande ryska? Han pratar ju sin tattarengelska med sin guldgrävar-fru.
Citera
2021-12-14, 11:17
Medlem
Scientologys avatar
Min första tanke var att El Lobo kan vara en halvbror till Olof? De verkar ha en hel del gemensamt när det gäller att visa upp sig med kändisar och försöka stajla med märkesgrejor och flyga privatjet.https://www.instagram.com/tobiasfridell/ https://www.facebook.com/profile.php?id=100010643107305 Rolls Royce & privatjet. Här har vi dock lite tyngre dragning åt MC hållet.

Fd Chefen för Escobar Inc i Europa flyttade in på Biskopsvägen 7 några månader innan Olofs pappa George, skulle det vara så konstigt om det är frågan om far och son? Och därmed är TobiasPonken Olofs halvbror?
Pappa George har en särskild postadress som går till Box 1 17822 Ekerö, precis som en del andra företag förutom Affideer https://www.merinfo.se/foretag/Affid.../telefonnummer Men företaget Affideer har adressen Ekuddsvägen 50. Vilket är George och Olofs tidigare adress. Så det ser ut som om någon trollar lite med adresserna för andra syften än att vara nåbara och korrekt tydliga.

Ett signum som vi vet att Olof behärskar ganska väl.
https://kartor.eniro.se/?c=59.321159...;210227086;geo Det finns 29 företag och 4 privatpersoner på Biskopsvägen 7.
En annan Fridell (boende i Tyresö) ser ut att kontrollera några företag på Biskopsvägen 7 Ekerö där Pappa George och Tobias är skrivna, är det bara rena tillfälligheter? Eller är detta det typiska trollande vi har lärt oss att se från Olof? )I så fall så har väl Olof lärt sig från sin far George.
Citera
2021-12-14, 11:21
Medlem
El Lobo sköter kontakterna med MC-världen åt Escobar inc. De gör förmodligen en del ”inofficiellt” arbete åt Escobar men tror de håller rätt tyst om det. El Lobo är farsa nu så han vill nog ta det rätt lungt men samtidigt ha ett finger med i spelet. Klart att Olof plockar det samarbetet. Escobar inc har sina samarbeten där pengarna finns, om jag säger så.

Företaget jobbar fasen med både med Trump och MC-världen, så det är ett rätt stort nätverk företaget har, med många kontakter och allianser. Frågan är vilka som är fienden. Jag är på det lugna iaf. Det vet jag.
Citera
2021-12-14, 11:28
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nongming
El Lobo sköter kontakterna med MC-världen åt Escobar inc. De gör förmodligen en del ”inofficiellt” arbete åt Escobar men tror de håller rätt tyst om det. El Lobo är farsa nu så han vill nog ta det rätt lungt men samtidigt ha ett finger med i spelet. Klart att Olof plockar det samarbetet. Escobar inc har sina samarbeten där pengarna finns, om jag säger så.

Företaget jobbar fasen med både med Trump och MC-världen, så det är ett rätt stort nätverk företaget har, med många kontakter och allianser. Frågan är vilka som är fienden. Jag är på det lugna iaf. Det vet jag.

Vilken komiker du är. Olof sa ju nyss på twitter att han inte jobbar med El Lobo.

/#LOUDmouth#
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in