Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-28, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TempoRoid
Nej, det enda som kommer sänka våldtäktstatistiken är att ni svenska idioter slutar importera babbar och negrer.

Fat det vill ni så klart inte, nej nej, istället är det den onda vita mannens fel!

Men fortsätt importera muslimer och somalier ni, ha ha ha!

Jävla skämt till ett land Sverige har blivit sedan kvinnor fick mer inflytande. Ni baserar inte ett skit på fakta längre, men "känslor"

Jag baserar mina uttalanden på fakta och kunskap utifrån de åtskilliga år jag arbetar specifikt med sexualbrott och att möta både offer och förövare. Jag har hanterat, intervjuar och granskat många av de fula typer du kikat på i plusartiklar de senaste åren.

Men för all del, teorier du scrollat fram på incel-forum väger ju tungt det med.
Citera
2021-12-28, 18:34
Medlem
siisters avatar
Citat:
Haha alltså det finns hur många studier som helst om det utanför Sveriges feministiska väggar, att detta inte kommit upp till ytan för er svenska män är fan bisarrt bara det.

En av hundratals:

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/8135653/

False rape allegations

Men fortsätt tro på de pangfulla krogslynorna ni, in med männen i finkan bara! Vem fan bryr sig om dom är skyldiga eller ej? Man måste ju lita på kvinnan!! (Som i studier visat sig ljuga c:a 500% oftare än män på daglig basis)

Är det din nyligen utförda studie? Från 1994? 45 stycken fall?
Citera
2021-12-28, 18:37
Medlem
Varför tar ingen tidning upp det
Citera
2021-12-28, 18:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Är det din nyligen utförda studie? Från 1994? 45 stycken fall?

Din pantade apa, jag länkade EN av tusentals. Om du faktiskt klarade av att googla lite själv så kanske du skulle lyckas du med
Citera
2021-12-28, 18:40
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Jag vet inte? Kan jag det? Gränsen är väldigt skör i dagens Sverige.

Att vissa vill våldta förstår jag, och jag har ju inte heller påstått att Josef är oskyldig men baserat på vem killen är (kan ha helt fel här, känner trots allt inte honom i verkliga livet) och att detta ska ha skett på en toa på en nattklubb ger mig starka "jag blev för full och ångrade mig dagen efter" vibbar.

Därav tar jag killens försvar framför tjejen fram tills denne bevisats skyldig, efter det är det bara att slänga in honom och kasta bort nyckeln och hoppas att tjejen inte lider alltför mycket av det här och kommer på banan snabbt igen.

Är det ord not ord så blir det troligen nerlagt.

Visar det sig att tjejen de facto ljugit så blir hon förhoppningsvis uthängd och har det sämre än hon hade haft det i Indien.
"Vem killen är" Återigen jag drog upp "Americas dad" som ett exempel och han drogade och våldtog massvis med brudar. Rätt märkligt att bedöma en person efter du sett denne på TV? Fan min bästa polare skulle kunna vara en våldtäktsman utan att jag visste om det.

Oftast bör man ta tjejens parti då det oftast är våldtäkt det handlar om. Men sen finns såklart undantag.
Citera
2021-12-28, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brakamobrama
Jag baserar mina uttalanden på fakta och kunskap utifrån de åtskilliga år jag arbetar specifikt med sexualbrott och att möta både offer och förövare. Jag har hanterat, intervjuar och granskat många av de fula typer du kikat på i plusartiklar de senaste åren.

Men för all del, teorier du scrollat fram på incel-forum väger ju tungt det med.

Haha "fakta och kunskap" genom att arbeta i sveriges genusfabrik? Ren trams i vanlig ordning, hela Sverige är ett skämt och världen skrattar åt ert feministiska styre.

STUDIERNA säger sitt, fattar du? Ingen bryr sig om din master i genusvetenskap, studierna talar sitt tydliga språk: En STOR del av kvinnor ljuger om våldtäkt, punkt.

Citera
2021-12-28, 18:41
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brakamobrama
Jag har arbetat med sexualvåld, läst tusentals domar, intervjuat hundratals dömda. Den synen på sex som existerar idag är en bidragande faktor till varför folk begår övergrepp och ofta inte ens förstår det själva.

Vad yrar du om? Du har inte gjort något av det du skriver.
Citera
2021-12-28, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
"Vem killen är" Återigen jag drog upp "Americas dad" som ett exempel och han drogade och våldtog massvis med brudar. Rätt märkligt att bedöma en person efter du sett denne på TV? Fan min bästa polare skulle kunna vara en våldtäktsman utan att jag visste om det.

Oftast bör man ta tjejens parti då det oftast är våldtäkt det handlar om. Men sen finns såklart undantag.

Man bör inte ta någons jävla parti, NÄR BEVIS FINNS, STARKA BEVIS, då ska mannen fällas, INTE annars. För det är tyvärr väldigt vanligt att kvinnor ljuger om våldtäkt och sätter dit oskyldiga personer i deras egostiska maniska känslosamma hybris.
Citera
2021-12-28, 18:44
Medlem
siisters avatar
Citat:
Din pantade apa, jag länkade EN av tusentals. Om du faktiskt klarade av att googla lite själv så kanske du skulle lyckas du med

Okej, jag googlade "Vilken 'nylig studie' syftar flashbackanvändaren TempoRoid på?" men hittade ingenting av intresse. Vad heter författaren till studien? Jag tycker du ska googla på kritiken mot E J Kanin, det finns en hel del.
Citera
2021-12-28, 18:51
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Man bör inte ta någons jävla parti, NÄR BEVIS FINNS, STARKA BEVIS, då ska mannen fällas, INTE annars. För det är tyvärr väldigt vanligt att kvinnor ljuger om våldtäkt och sätter dit oskyldiga personer i deras egostiska maniska känslosamma hybris.
Har inte påstått något annat. Men personen jag citerade har redan tagit kvinnans parti på rätt skeva grunder (för han tydligen var "skön i TV"...)
Citera
2021-12-28, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Vad yrar du om? Du har inte gjort något av det du skriver.

Av ren nyfikenhet. Vad tror du händer med folk som hamnar på kåken på grund av våldtäkt? Kan det, måhända, finnas personer som arbetar specifikt med just våldtäktsdömda personer och deras brott? Jag har arbetar med våldtäktsdömda i nära miljö i över fem års tid. Men för all del, jag yrar nog.
Citera
2021-12-28, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallorona123
Frågan är om hans karriär verkligen ryker. vi får se. Många av hans kunder är kändisar så hoppas dom tar avstånd

Många B Kändisar som följer honom, bla Anis Don demina, daniel norlin, Joakim Lundell, Sami med flera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in