Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-29, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Men snälla nån. Domar? Du får kolla på anmälningar och misstänkta också.

Det har inget med något att göra, i den utredningar som läggs ner så vet du inte varför det gör det.
Citera
2021-12-29, 14:58
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Det har inget med något att göra, i den utredningar som läggs ner så vet du inte varför det gör det.

Det hör absolut till ämnet. Om det nu är så lätt att få någon fälld för våldtäkt så är det något som syns i alla delar av kriminalstatistiken. Annars kan du inte påstå att det är lätt att få någon fälld för våldtäkt.
Citera
2021-12-29, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Homo-fil
Hur vet man detta? Finns det undersökningar, eller är det bara dina perversa fantasier för att du inte får knulla? Vill gärna se källor på detta.

Det kallas statistik och vetenskap ditt pantade mähä. Och vadå "inte får knulla" ? Jag är kvinna och gift, ditt socfall, tror du jag har problem att få ligga?
Citera
2021-12-29, 15:20
Medlem
Citat:
Då vet du.
I många fall blir det ord mot ord där mannen slutligen fälls.

Visst men det är dom ev fasta bevisen som är dom avgörande.
Och då kan spermier, sms och hot som nån annan hör vara avgörande.

Se min tidigare text om kvinnan som hotade göra en falskanmälan.
Hur tror du det hade gått?
Citera
2021-12-29, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TempoRoid
Håll käften med dig ditt fula avskum, "incel" och "ful" ? Killen är känd för sitt utseende, han har 500000000 brudar som spammar honom konstant på instagram varje dag, tjejer som inte ens skulle kolla åt ditt håll så ful som du är. Du är så patetiskt att det är nästan frustrerande, ditt bittra arga fanskap till man, blir man så där sur när man inte får fitta?
Hold the horses!
Personangrepp här eller på annat forum är inget som gagnar dig.

Tatueringar är inget som jag skulle skaffa mig.
Det är bara WT oavsett om han heter Karim eller Kalle.
Citera
2021-12-29, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Koko2
Känns rätt idiotiskt att en B Kändis vill förstöra sitt ryckte osv för en svettig mus.

Detta lutar enligt mig på att en tjej har velat haft sex och sen ångrat sig.

Det som alltid händer, alltså. Jag vet inte hur många gånger jag hört av mannens lillebrorsa och hans vänner nu (som är i 20 års åldern) hur otroligt vanligt det är bland tjejerna att försöka sätta dit killarna för våldtäkt när dom ångrar sig dagen efter.

Det är rent utsagt farligt för män att ens gå i närheten av svenska kvinnor idag, de har blivit rejäla psykon utan empati.
Citera
2021-12-29, 15:26
Medlem
Citat:
Det som alltid händer, alltså. Jag vet inte hur många gånger jag hört av mannens lillebrorsa och hans vänner nu (som är i 20 års åldern) hur otroligt vanligt det är bland tjejerna att försöka sätta dit killarna för våldtäkt när dom ångrar sig dagen efter.

Det är rent utsagt farligt för män att ens gå i närheten av svenska kvinnor idag, de har blivit rejäla psykon utan empati.
Jag håller med.
Border line diagnos + andra kompisar som tolkar vad som hänt eller inte hänt... är BIG Varning!
Citera
2021-12-29, 15:30
Medlem
Citat:
Hur har det inget med saken att göra? Är du efterbliven?
Citera
2021-12-29, 15:44
Medlem
Är du hans pojkvän eller? Jobbigt han är häktad då.
Citat:
Håll käften med dig ditt fula avskum, "incel" och "ful" ? Killen är känd för sitt utseende, han har 500000000 brudar som spammar honom konstant på instagram varje dag, tjejer som inte ens skulle kolla åt ditt håll så ful som du är. Du är så patetiskt att det är nästan frustrerande, ditt bittra arga fanskap till man, blir man så där sur när man inte får fitta?
Citera
2021-12-29, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Googlar man ämnet så hamnar man bara här. Varför hakar inte skvallermedia på?

För att skvallermedia är PK.
Glöm inte hur Expressen intervjuade gruppvåldtäktsmannen Mehdi Sachit (aka DUMlee) efter Einars död och nämnde endast i förbifarten att han var dömd för "bl a övergrepp".

"Övergreppet" bestod i att han och hans äckliga polare gruppvåldtog en ung tjej så illa att hon nästan dog. Dom körde bl a upp en pistol i hennes vagina och trasade sönder väggen mellan sidan och tarmen.

Som vanligt skyddar PK-media invandrare som begår brott. Samma sak i detta fall.

Vill man ha riktiga nyheter och veta vad som händer så får man vända sig till flashback.
Citera
2021-12-29, 16:08
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011

Nu vet inte vi dock hur det förhåller sig i det AKTUELLA FALLET med influencern/tatueraren JL men att ta för givet att kvinnan talar sanning ska vi nog inte göra om vi beaktar fall som ovan?

Med all denna fakta kan vi ju faktiskt ta bort våldtäkt ur lagboken, det verkar ju vara ett ickebrott som aldrig har inträffat.
Citera
2021-12-29, 16:16
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Om det inte var på en toa utan på ett offentligt dansgolv så är det ännu mer absurt.

Han an ha stoppat in ett finger, vilket enligt svensk lag är jämförbart med penis då det är penetrerande sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in