2022-01-05, 21:22
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Godnatt.
2022-01-05, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Vet inget lag ir som haft mer tur n chelsea, helt otroligt hur allt kan g deras vg.

Mer tur n Chelsea? Sg ett av topplagen som har haft lika otur med skador och covid och inte fr matcher uppskjutna som Chelsea? Skulle sga att city har mest tur ir fljt av liverpool
2022-01-05, 21:46
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drugsarebadd
Mer tur n Chelsea? Sg ett av topplagen som har haft lika otur med skador och covid och inte fr matcher uppskjutna som Chelsea? Skulle sga att city har mest tur ir fljt av liverpool

Nu menade jag p planen, men skulle tro att skador r ngot som inte drabbat Chelsea s som det drabbat lfc, City drabbar det inte d de kan variera 2 lag med nstan samma kvalit, kpt snder ligan.
2022-01-05, 21:52
Medlem
Fan Tottenham r ju bra nr dom har bollen
2022-01-05, 22:05
Medlem
Imbazs avatar
Hur mnga Chelsea fans tycker den armbgen var rtt nu d ?

Ni som gnllde p mane.
2022-01-05, 22:14
Medlem
Drickbacks avatar
Ngra cm upp ver armbgen trffar halsen och sjlvklart frstrker Kane! Gult r korrekt i min bok
2022-01-05, 22:20
Medlem
Drickbacks avatar
Mrkligt att Tottenham blev utan frispark nr han blev nedtryck till marken
2022-01-05, 22:29
Medlem
Fan ett 2-1 dr hade satt fint fr oss neutrala skdare..
2022-01-05, 22:34
Medlem
Andra semifinalen knns nstan mer spnnande. Arsenal spelade bra mot City tminstone frsta halvlek. Intressant att se om de kan spela liknande bra ven mot Liverpool. Kan bli en fartfylld match med mycket omstllningar.
2022-01-06, 03:48
Medlem
SilviaNights avatar
Citat:
Vet inget lag ir som haft mer tur n chelsea, helt otroligt hur allt kan g deras vg.
??? Du sger detta efter typ 11-0 i skott efter frsta halvtimmen i matchen? Tror inte du har fljt Chelseas ssong. Den har varit otursfrfljd bde p planen och utanfr.
2022-01-06, 10:14
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilviaNight
??? Du sger detta efter typ 11-0 i skott efter frsta halvtimmen i matchen? Tror inte du har fljt Chelseas ssong. Den har varit otursfrfljd bde p planen och utanfr.

Haha vem bryr sig hur mnga skott som Chelsea skjutit frn backlinjen som trffat etage 2? De hade 2 skott p ml i frsta halvlek s..

Ja de fr stolpe in p snedtrffar, tveksamma straffar i sista minuten och studsar som igr, helt otroligt.

Som tur r s har de ju fallerat s som jag frutspdde fr nn mnad sedan, man kan inte leva p straffml hela ret.
2022-01-06, 23:59
Medlem
SilviaNights avatar
Citat:
Haha vem bryr sig hur mnga skott som Chelsea skjutit frn backlinjen som trffat etage 2? De hade 2 skott p ml i frsta halvlek s..

Ja de fr stolpe in p snedtrffar, tveksamma straffar i sista minuten och studsar som igr, helt otroligt.

Som tur r s har de ju fallerat s som jag frutspdde fr nn mnad sedan, man kan inte leva p straffml hela ret.
Okej, men Tottenham hade 0 skott och var knappt ver p offensiv planhalva. Vilken fruktansvrd tur Chelsea mste ha haft att bollen tillslut trillade in i ml. "Tveksamma straffar i sista minuten", jag kan nmna en straff vi har ftt i sista minuten ir och den gngen var det rtt beslut att blsa straff. Kan nmna 5-10 situationer i r dr vi blivit rnade p straffar eller rda kort.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in