Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-07, 10:31
Medlem
Long-Gone-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Vad gjorde han i Luleå? Jobb, studier? Bor hans föräldrar där?
Det var väl i Luleå han hamnade när han kom till Sverige.

Han är fortfarande skriven i Luleå enligt folkbokföringen.
Citera
2022-01-07, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Föräldrar låter sina döttrar på 18-19 år 🤔 Ska föräldrarna låsa in sina myndiga barn? Mina döttrar ska väl kunna gå ut på krogen utan att riskera att bli våldtagna av nån jävla looser? Sen är det väl en sak att gå med på sex men inte på allt sex? Om du har sex med en tjej och hon plötsligt kör upp en dildo i röven på dig, är det ok för att du gick med på sex? Förstår inte logiken.

Men hur vill du ha det?

Är barnen vuxna eller inte?
Antingen är man ett barn vid 18 eller vuxen, eller så är de då vuxna får de ta eget ansvar.

Utan att riskera?
Du tror inte att kvinnan själv varit på i det här fallet?
Jävla idiot.

Klär sig som horor, beter sig som horor, då är man antagligen en hora.

Körde josef upp en dildo när hon inte ville nej.

De hade sex och hon ångrade sig.

Det här är ett typiskt fall där en brud känner sig som en smutsig hora för att hon agerat som en smutsig hora och nu ska hon springa hem till mamma och pappa och gråta, för att hon är inte vuxen.
Senast redigerad av kajusi 2022-01-07 kl. 12:28.
Citera
2022-01-07, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kajusi
Men hur vill du ha det?

Antingen är man ett barn vid 18 eller vuxen, eller så är de då vuxna får de ta eget ansvar.

Utan att riskera?
Jävla idiot.

Det här är ett typiskt fall där en brud känner sig som en smutsig hora för att hon agerat som en smutsig hora och nu ska hon springa hem till mamma och pappa och gråta, för att hon är inte vuxen.
Exakt så. Hon både fingerpullades, sög av honom och hade samlag. När berusningen försvann började ångesten kliva fram. Hon anmälade honom för våldtäkt för hon var berusad och kunde inte säga nej. Därav "oaktsamt våldtäkt" som han i andra hand är åtalad för.

Oavsett vad, så var han otrogen mot bellisen 🙃
Citera
2022-01-07, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Exakt så. Hon både fingerpullades, sög av honom och hade samlag. När berusningen försvann började ångesten kliva fram. Hon anmälade honom för våldtäkt för hon var berusad och kunde inte säga nej. Därav "oaktsamt våldtäkt" som han i andra hand är åtalad för.

Oavsett vad, så var han otrogen mot bellisen 🙃

Killar som honom blir man inte tillsammans med.
Otrogen var han.

Men vi måste börja sätta stop för den här falskanmälningskulturen.

Det är uppenbart att unga kvinnor över 18 måste omyndigförklaras.
De kan inte ta ansvar för sig själva.
Citera
2022-01-07, 13:15
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Men hur vill du ha det?

Utan att riskera?
Jävla idiot.

Är du korkad på riktigt? Mina barn är alltid mina barn oavsett ålder Är de över 18 år är de myndiga och gör vad de vill.

Om någon valt att ha sex, varför skulle de få ångest? Det är 2021 och folk har sex till höger och vänster utan att skämmas det minst. Kallar du det för att vara hora, fine. Horan här är väl tönten som är otrogen mot sin flickvän?

Jag tror du förstår liknelsen med dildon. Bara för att någon samtycker till exempelvis hångel eller oralsex betyder det inte att de samtycker till sex?
Citera
2022-01-07, 13:19
Medlem
Citat:
Är du korkad på riktigt? Mina barn är alltid mina barn oavsett ålder Är de över 18 år är de myndiga och gör vad de vill.

Om någon valt att ha sex, varför skulle de få ångest? Det är 2021 och folk har sex till höger och vänster utan att skämmas det minst. Kallar du det för att vara hora, fine. Horan här är väl tönten som är otrogen mot sin flickvän?

Jag tror du förstår liknelsen med dildon. Bara för att någon samtycker till exempelvis hångel eller oralsex betyder det inte att de samtycker till sex?

Då får de ta ansvar som vuxna.

Att vara berusad och gå in till en toalett på en nattklubb tillsammans för att KNULLA, då kommer det hända grejer.

Han är en tönt, ja, men det har inget med saken att göra.

Faktum är fortfarande att unga kvinnor beter sig som oansvariga horor som falskanmäler killar så fort de ångrar något.
Citera
2022-01-07, 14:14
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Då får de ta ansvar som vuxna.

Att vara berusad och gå in till en toalett på en nattklubb tillsammans för att KNULLA, då kommer det hända grejer.

Han är en tönt, ja, men det har inget med saken att göra.

Faktum är fortfarande att unga kvinnor beter sig som oansvariga horor som falskanmäler killar så fort de ångrar något.
Hur vet du att de gick in på toaletten för att knulla?

Köper inte alls resonemanget att de ångrar sig. Varför skulle dem det? För sexet är kass? Vem gör en falskanmälan för det?
Citera
2022-01-07, 14:17
Medlem
Citat:
Hur vet du att de gick in på toaletten för att knulla?

Köper inte alls resonemanget att de ångrar sig. Varför skulle dem det? För sexet är kass? Vem gör en falskanmälan för det?

Men du är ju dum i huvudet.

Man går in i en krogtoalett tillsammans för avskildhet och att göra något sexuellt...... ugh

Alla brudar som ångrar sig.
Citera
2022-01-07, 14:54
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Men du är ju dum i huvudet.

Man går in i en krogtoalett tillsammans för avskildhet och att göra något sexuellt...... ugh

Alla brudar som ångrar sig.
Jag undrar hur du vet att det var händelseförloppet i detta fallet. Håller med och tvivlar på att man är på en sunkig toalett för att hångla eller berätta hemligheter. Samtidigt betyder det ju inte att man samtycker till allt. Hon kanske ville ha sex men han blev våldsam och ballade ur. Med tanke på alla droger han verkar ta är det ju inte osannolikt.

Förstår fortfarande inte varför tjejer (horor?) skulle ångra sig och hur det skulle leda till en polisanmälan.
Citera
2022-01-07, 15:08
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Och hur i helvete tror du det ska sluta?

Föräldrarna låter sina döttrar festa till 02 med kort kjol och bh, och du blir upprörd över att det uppstår en sexuell situation som ingen kan kontrollera pga involvering av alkohol?

Varför denna ton mot mig? Jag beklagar situationen och tycker det är sorgligt.

O andra sidan är jag typen som tycker att kvinnor ska få klä sig hur de vill (ja t.om. NAKNA) och vara hur påverkade de vill utan att få en hand uppkörd i fittan eller en kuk i munnen. Vi normala människor förstår sånt och har den kontrollen. Baserat på dina inlägg så står du föga förvånande för en annan åsikt och det är för att du är i "involuntary celibate", vilket jag återigen beklagar.

Sen får vi se vad som har skett i detta fall, men mina åsikter kvarstår.
Citera
2022-01-07, 15:10
Medlem
Zvazis avatar
Jag är faktiskt glad att många här inte tror på den här skiten. Jag tror inte för en sekund att han våldtog den här tjejen. Dom knullar, sen dissade han henne, hon blev ledsen och hävdade att han våldtog henne. Jag kan inte fatta att vi är i 2022 och den här skiten händer fortfarande utan återverkningar. Jag har ingen sympati för tjejer som ljuger om våldtäkt.
Citera
2022-01-07, 15:26
Medlem
Citat:
Jag undrar hur du vet att det var händelseförloppet i detta fallet. Håller med och tvivlar på att man är på en sunkig toalett för att hångla eller berätta hemligheter. Samtidigt betyder det ju inte att man samtycker till allt. Hon kanske ville ha sex men han blev våldsam och ballade ur. Med tanke på alla droger han verkar ta är det ju inte osannolikt.

Förstår fortfarande inte varför tjejer (horor?) skulle ångra sig och hur det skulle leda till en polisanmälan.

Klä dig inte som en hora, bete dig inte som en hora, var inte ute kl 02 på natten och gå in tillsammans på en korgtoalett med en kille så ska du se att inte så mycket illa kommer ske.

Jag är själv man och undviker nattklubbsmiljöer sent på natten, det är farligt för vem som helst.

Och ja det är antingen dotterns fel eller föräldrarnas.

Precis som vi inte går till farliga förorter mitt på natten och flashar en guldklocka.
Common sense.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in