Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-10, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Du glömde att inkludera dig själv, för i din vildaste fantasi är du väl i colombia och arbetar med escobar inc?

Han glömde visst bort det i sin google-hets...
Citera
2022-01-10, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Du kan googla men du har inte försökt. Jag hittar snabbt följande
Olof
Tobias
Georg
Roberto
Svetlana
Daniel
Juan
Carlos
Maria

detta är ett axplock. så nej det går snabbt ahh hitta och då får du tänka majoriteten döljer sin identitet för escobar inc arbetar med tunga namn som vill ha sekretess.

Precis 👌, ska inte gå på person påhopp men många flashbackare är så naiva
Citera
2022-01-10, 21:39
Medlem
flugornass avatar
Ja ha så vad fan gör jag nu då, investerade 1000 Svenska kronor för länge sedan men har inte följt upp detta.
Är jag blåst eller rikare nu? Grejen är den att jag inte hittar min nyckel så fan vet, jag kanske är svin rik tack vare honom utan att komma coinen
Citera
2022-01-10, 21:51
Medlem
Fanfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Ja ha så vad fan gör jag nu då, investerade 1000 Svenska kronor för länge sedan men har inte följt upp detta.
Är jag blåst eller rikare nu? Grejen är den att jag inte hittar min nyckel så fan vet, jag kanske är svin rik tack vare honom utan att komma coinen

Vad är det för coins du snackar om? Den senaste shitcoinen lanserade han bara för någon vecka sedan. Det tidigare projektet dietbitcoin är dött sedan länge och handlas inte på någon plattform.
Senast redigerad av Fanfar 2022-01-10 kl. 22:24.
Citera
2022-01-10, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas

Då Escobarcash inte ens är registrerat på ngn börs än så just nu är Olof 1000 kr rikare vad jag skulle tro. Han svarade ju så här på en av kommentarerna på ett YT-klipp. Han kan ju inte ens svara när man kan börja följa kursen.

-Finns det någonstans man kan se kursen live,
och går det att sälja den på typ coinbase eller
liknande?

Olof Gustafsson -Inte än, men strax.

Svaret känns ju igen från DietBitcoinscammen.

Updates will occur.
Stay tuned.
Putting finishing touches on some of the tech.
Tying up loose ends on technology.
Should be making announcemy y soon.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=3153724.900

Tyskt YTklipp om Escobarcash
Ich habe Post von Escobar Inc erhalten - Escobar Cash (ECH) Cryptowährung - Trash oder Scam?
https://youtu.be/YGFcR6XRmWA

Även intressant.

Is physical bitcoin legal?

Holding physical bitcoin is, in and of itself, legal, providing you are in a place where it is legal to hold crypto. Nevertheless, manufacturing them may well fall foul of laws relating to money transmission, which might mean you have to register with the authorities.
Senast redigerad av Person1988 2022-01-10 kl. 22:46.
Citera
2022-01-10, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Då Escobarcash inte ens är registrerat på ngn börs än så just nu är Olof 1000 kr rikare vad jag skulle tro. Han svarade ju så här på en av kommentarerna på ett YT-klipp. Han kan ju inte ens svara när man kan börja följa kursen.

-Finns det någonstans man kan se kursen live,
och går det att sälja den på typ coinbase eller
liknande?

Olof Gustafsson -Inte än, men strax.

Svaret känns ju igen från DietBitcoinscammen.

Updates will occur.
Stay tuned.
Putting finishing touches on some of the tech.
Tying up loose ends on technology.
Should be making announcemy y soon.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=3153724.900

Tyskt YTklipp om Escobarcash
Ich habe Post von Escobar Inc erhalten - Escobar Cash (ECH) Cryptowährung - Trash oder Scam?
https://youtu.be/YGFcR6XRmWA

Även intressant.

Is physical bitcoin legal?

Holding physical bitcoin is, in and of itself, legal, providing you are in a place where it is legal to hold crypto. Nevertheless, manufacturing them may well fall foul of laws relating to money transmission, which might mean you have to register with the authorities.

Mycket sker bakom kulisserna. Detta är en världsrevolutonerande valuta och panteten är på plats ska bara confirma mannen och då kommer det inte få finnas andra fysiska krhyptovalutor än escobar cash.

Kommer kunna gå att köpa certifikat via många sidor snart olof gör många avtal med sina advokater och är finstilta kvar främst för att det inte ska bli massa spread och onödiga avgifter för alla investrerare.

Bästa är om ni alla köper asap för snart är allt sålt och nu kommer priserna öka rejält, köp idag för 100 dollar typ sälj nästa vecka för 2000. Med QR-koden och unika serienummer är detta det säkraste ni har ingen can scama och ni behöver inte riskera oroa er om hårddisken går sönder mannen det tycker jag är bra och visar att detta är avancerat revolutionerande och genomtänkt. jag har själv fått några sedlar som jag kommer rama in och spara.

Ni kan inte jämföra detta med tattarvalutan dogecoin eller bitcoin. Olof är ett geni och detta är en smygpremiär men innan årets slut kommer escobar cash vara på allas läppar kanske nayib bukele gör escobar cash oficiell valuta i els salvador som bitcoin mannen
Citera
2022-01-10, 23:12
Medlem
Citat:
Kommer kunna gå att köpa certifikat via många sidor snart olof gör många avtal med sina advokater och är finstilta kvar främst för att det inte ska bli massa spread och onödiga avgifter för alla investrerare.

Då är du tyvärr felinformerad och far med osanning då Olof själv har sagt att Escobarcash enbart kommer säljas på ett ställe och inte på många sidor som du påstår.

Citat Olof Gustafsson
så fort vi finns på 1 börs kommer vi enbart sälja där.

https://anonfiles.com/n064Z254x9/Enb_rs_jpg
Citera
2022-01-10, 23:22
Medlem
Kallar bitcoin för tattarvaluta när den ökat med över 13 000% sen starten. haha

Ingen kan väl ta denna mofasti på allvar...
Citera
2022-01-10, 23:28
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Mycket sker bakom kulisserna. Detta är en världsrevolutonerande valuta och panteten är på plats ska bara confirma mannen och då kommer det inte få finnas andra fysiska krhyptovalutor än escobar cash.

Bästa är om ni alla köper asap för snart är allt sålt och nu kommer priserna öka rejält, köp idag för 100 dollar typ sälj nästa vecka för 2000. Med QR-koden och unika serienummer är detta det säkraste ni har ingen can scama och ni behöver inte riskera oroa er om hårddisken går sönder mannen det tycker jag är bra och visar att detta är avancerat revolutionerande och genomtänkt. jag har själv fått några sedlar som jag kommer rama in och spara.

Ni kan inte jämföra detta med tattarvalutan dogecoin eller bitcoin. Olof är ett geni och detta är en smygpremiär men innan årets slut kommer escobar cash vara på allas läppar kanske nayib bukele gör escobar cash oficiell valuta i els salvador som bitcoin mannen

Hur mycket har du gått in med i escobar cash? Vad är cash ratio mellan mofasti coin och escobar cash?
Citera
2022-01-10, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Då är du tyvärr felinformerad och far med osanning då Olof själv har sagt att Escobarcash enbart kommer säljas på ett ställe och inte på många sidor som du påstår.

Citat Olof Gustafsson
så fort vi finns på 1 börs kommer vi enbart sälja där.

https://anonfiles.com/n064Z254x9/Enb_rs_jpg

Syftningsfel mannen ber om ursäkt för det. är lite som chanel escobar cash är exklusivt och avtalen är den bästa börsen med bästa dealsen för alla investors.

Hoppas du har investerat med, annars tigger du om att förlora pengar.
Citera
2022-01-10, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JippoKungeN
Kallar bitcoin för tattarvaluta när den ökat med över 13 000% sen starten. haha

Ingen kan väl ta denna mofasti på allvar...
Ja tattarvaluta gått upp en del men är typ baserat på windows 3.1 är så uråldrigt kraschar hårddisken tappar man sina coins mannen och massa pengar, ssd-hårrdiskar är bra men inte 100% driftsäkra.

Escobar Cash är bra där är det säkert tills någon skrapar qr-koden inga datordelar här inte som kan förstöra ens purse utan allt är säkert och administreat via escobar cash. går inte att hitta en säkrare kryptovaluta än så mannen.
Citera
2022-01-11, 01:24
Medlem
Citat:
Syftningsfel mannen ber om ursäkt för det. är lite som chanel escobar cash är exklusivt och avtalen är den bästa börsen med bästa dealsen för alla investors.

Hoppas du har investerat med, annars tigger du om att förlora pengar.

Detta är ett av de största bevisen varför Escobar cash är en scam. Då fördelen med en kryptovaluta är att den är DECENTRALISERAD. Det vill säga, du kan inte begränsa handel/överföringar till att endast en aktör, vem som helst kan hoppa in och agera börs utan att Olof har något att säga till om, om det vore en kryptovaluta.

ALLT tyder på att det är en värdelös papperslapp du köper
Senast redigerad av fjodorisk 2022-01-11 kl. 01:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in