Du kan fortsätta eller så kan då skita it, men då flyger hon på någon annan
Varför blev hon helt plötsligt så kåt? Har du någon anning? Något måste ju skett. Någon ny boy toy på jobbet hon inte smaskat på ännu så hon kommer hem till dig istället?
Du kan fortsätta eller så kan då skita it, men då flyger hon på någon annan
Varför blev hon helt plötsligt så kåt? Har du någon anning? Något måste ju skett. Någon ny boy toy på jobbet hon inte smaskat på ännu så hon kommer hem till dig istället?
Frugan och jag har tre barn och så men vi ligger ju kanske en gång i månaden när vi blir sugna.
Nu har frugan köpt raffsett och oljor hon smor in sig med och vill ligga varje kväll. Jag har satt på henne men orkar fan inte varje kväll.
Vad ska jag göra?
Hon kanske är less på det sexlösa och har antigen funderat själv eller pratat med sina väninnor om vad hon ska göra. Och nu så agerar hon på det. Var glad bjud till och gör din plikt. Behöver du hjälp så gå till doktorn och fråga om blå piller.
Men dra inte benen efter dig!
Antingen vill hon ha en ny bil eller så har någon väninna berättat för henne hur fantastisk sex hon har med sin nya och så har det satt sina idéer i huvudet på henne. Häng med på tåget för tåget åker varken du vill eller ej. Prioritera sexet före andra aktiviteter!
Berätta för henne att du är är glad över hennes nytändning. Tala sedan om att du inte orkar komma lika ofta som förr, och fråga om ni kanske kan anpassa aktiviteterna efter det.
Träna mer, ät bättre, sov bättre. Om du inte redan gör det alltså.
Fantisera tillsammans och kom överens om något sexuellt ni vill prova. Gör sedan en date night av det, med några dagar avhållsamhet innan för att bygga upp förväntningarna ... och ge dig lite andrum.
Frugan och jag har tre barn och så men vi ligger ju kanske en gång i månaden när vi blir sugna.
Nu har frugan köpt raffsett och oljor hon smor in sig med och vill ligga varje kväll. Jag har satt på henne men orkar fan inte varje kväll.
Vad ska jag göra?
Om du har svårt att hitta lusten kan du ju be henne att sätta på en sexig peruk. Pappa sa att det känns lite som att vänstra så du kanske finner det lite spännande och hon med.
Ja inlägget är seriöst, ibland behövs det ni te så mycket mer.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!