Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-13, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
I värsta fall efter att du har skrapat sedeln har du inga pengar utan en värdelös pappersbit. I bästa fall har du skrapat den, fotograferat den, skrivit in verifikationskoder på din telefon och tagit emot pengar i din wallet som Olof hederligt lovar existerar någon annanstans än i hans fantasi.

Innan du har skrapat färdigt din sedel har jag betalat med Swish eller kontanter. Tjena tjena.

https://youtu.be/oG2mCZlh7KY här har du en pedagogisk genomgång.

Dina pengar i swish eller kontanter kommer inte öka i värdet. Som sagt kan man verifiera utan att skrapa och sedan överföra pengarna sedlarna är ju främst för att snabbt skicka över men därefter får du allt direkt inte vänta typ 30 minuter som med bitcoin mannen, Så vet inte vad som är negativt med Escobar Cash?
Citera
2022-01-13, 02:31
Medlem
Något jag tycker är roligt är att man märker på Olofs inlägg på sociala medier att han läser allt som skrivs om honom här och har mår fruktansvärt dåligt av all negativitet. Lider av extremt dålig självkänsla!

Han försöker spela att han inte bryr sig men de är det som avslöjar honom. Men de förstår han såklart inte. Sjukt roligt iaf. Riktig tomte de där hah.
Citera
2022-01-13, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jolter
Något jag tycker är roligt är att man märker på Olofs inlägg på sociala medier att han läser allt som skrivs om honom här och har mår fruktansvärt dåligt av all negativitet. Lider av extremt dålig självkänsla!

Han försöker spela att han inte bryr sig men de är det som avslöjar honom. Men de förstår han såklart inte. Sjukt roligt iaf. Riktig tomte de där hah.

Det är som sagt trist att ni mobbar Olof då han är framgångsrik, vad har han gjort er? har han "scammat er"? han förtjänar inte bli kallad tjock eller andra glåpord då han är mänsklig som alla oss andra även om han gick from rag to ritches
Citera
2022-01-13, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Det är som sagt trist att ni mobbar Olof då han är framgångsrik, vad har han gjort er? har han "scammat er"? han förtjänar inte bli kallad tjock eller andra glåpord då han är mänsklig som alla oss andra även om han gick from rag to ritches

Han förtjänar allt och lite till av den skiten han får. Klarar inte av att se många minuter innan jag får kväljningar av precis allting som rör honom. Går inte att lyssna på människan, än mindre titta på honom.

Såg dock en sak som var så uppåt väggarna fel. Så jag var tvungen att gå in och kommentera lite fint på hans video. Var inte det minsta otrevlig, behövdes inte ens. Utan la bara fram fakta som inte ens du mofasti skulle kunna blunda för.

Tog inte många minuter tills min kommentar var borta. Jag undrar varför, verkligen.. Olof, eftersom du går in här varje dag. Du vet väl att dem vill klippa dig? Luftslottet sprängs till slut.
Citera
2022-01-13, 05:40
Medlem
Nu har det gått en vecka och fortfarande så finns Escobar Cash inte på någon börs så det går att följa kursen. 😂
Senast redigerad av Person1988 2022-01-13 kl. 06:09.
Citera
2022-01-13, 08:24
Medlem
Allt den killen gör är ju Scam, så varför ens ödsla tid på att ha en tråd om denna person på flashback.
Citera
2022-01-13, 09:15
Medlem
Huckabees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlschroff
Allt den killen gör är ju Scam, så varför ens ödsla tid på att ha en tråd om denna person på flashback.
För att det är intressant att följa en scam?
Citera
2022-01-13, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMSRDM
Han förtjänar allt och lite till av den skiten han får. Klarar inte av att se många minuter innan jag får kväljningar av precis allting som rör honom. Går inte att lyssna på människan, än mindre titta på honom.

Såg dock en sak som var så uppåt väggarna fel. Så jag var tvungen att gå in och kommentera lite fint på hans video. Var inte det minsta otrevlig, behövdes inte ens. Utan la bara fram fakta som inte ens du mofasti skulle kunna blunda för.

Tog inte många minuter tills min kommentar var borta. Jag undrar varför, verkligen.. Olof, eftersom du går in här varje dag. Du vet väl att dem vill klippa dig? Luftslottet sprängs till slut.

Vilka vill klippa han om man får fråga?
Citera
2022-01-13, 12:39
Medlem
Spotlifes avatar
Blockera Näthataren Olof K Gustafsson på Twitter

Citat:
Ursprungligen postat av AMSRDM

En bra början är att skicka ett snällt DM till honom på twitter (typ jag tycker du är en stor man eller jag tycker inte alls att du är jättefet!!!!) sedan blockerar du honom direkt efteråt. På detta sättet får han veta att han är blockerad klart och tydligt och slipper vara ovetandes om hur många som blockerar honom och hans näthatande smörja.
När han sedan ska svara så upptäcker han att han oturligt nog blivit blockad han som älskar att blocka alla som har fräckheten att bara säga sin mening. Eller vågar tänka kritiskt.
Citera
2022-01-13, 13:25
Medlem
Finns det ens en chart där man kan följa värdet på sedlarna ? Det är standard på alla kryptovalutor
Citera
2022-01-13, 14:24
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomacy
Finns det ens en chart där man kan följa värdet på sedlarna ? Det är standard på alla kryptovalutor
I och med att det inte finns på några börser så kan du bara köpa dem via hemsidan till ett fast pris: https://escobarinc.com/product/ech-50k/
Citera
2022-01-13, 14:24
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomacy
Nej det finns inte, men enligt Escobar Inc så kommer alla som investerar i skraplotterna bli rika och de som inte gör det är idioter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in