Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-14, 19:43
Medlem
Jenny.Hanivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Det är vedertaget att den vanligaste reaktionen vid våldtäkt är freeze.
”Vedertaget”.

Är det feministers generella sätt att försöka få något att låta sant när det inte finns någon som helst vetenskaplig bevisning?

Det må vara vedertaget i er diskussionsgrupp på Södertörn, men om du släpar dig ned några korridorer och hör efter med professorn så kommer han att berätta att du är ute i ogjort väder.

Du ljuger så mycket att det är svårt att veta om du verkligen är ett troll snarare än sinnessvag, för ett troll hade nog tonat ned på lögnerna något för att inte framstå som helt bakom flötet och idiotisk.

Jo, hon bjöd med honom.

- Får jag följa med fröken in?
- Javisst. Varsågod!

Vänligen berätta om något tillfälle en kvinna tar med sig en för henne okänd man in på en krogtoalett utom för att bli knullad eller för att knarka?
Citera
2022-01-14, 19:45
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
(FB) Känd influencer/tatuerare Josef Loco häktad för våldtäkt

Det finns inget i förhöret ovan som indikerar att hon drabbades av någon "freeze" så sluta att hitta på saker.

Sexet avbröts dessutom efter ca 15 minuter på hennes initiativ när folk stod utanför och bankade på toadörren. Inte pga nåt annat.

En sak är dock märklig, hon säger att hon var väldigt påverkad men har trots detta väldigt bra minnesbilder av det gemensamma besöket på muggen med tatueraren. Det är nåt som inte stämmer med hennes olika påståenden.

Får man fråga varför du köper hennes story?
Jag köper hennes historia eftersom den stämmer överens med hennes fysiska skador. Hur skulle de uppstå om inte av Loco som erkänt att han har haft sex med henne?
Citera
2022-01-14, 19:51
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny.Haniver
”Vedertaget”.

Är det feministers generella sätt att försöka få något att låta sant när det inte finns någon som helst vetenskaplig bevisning?

Det må vara vedertaget i er diskussionsgrupp på Södertörn, men om du släpar dig ned några korridorer och hör efter med professorn så kommer han att berätta att du är ute i ogjort väder.

Du ljuger så mycket att det är svårt att veta om du verkligen är ett troll snarare än sinnessvag, för ett troll hade nog tonat ned på lögnerna något för att inte framstå som helt bakom flötet och idiotisk.

Jo, hon bjöd med honom.

- Javisst. Varsågod!

Vänligen berätta om något tillfälle en kvinna tar med sig en för henne okänd man in på en krogtoalett utom för att bli knullad eller för att knarka?
En inbjudan är när man frågar någon om de vill följa med in. Det du beskriver är att tacka ja till ett erbjudande. Hon ville väl knulla? Men sen spårade det ur och övergick i väldtäkt.

Jag vet inget om disskusionsgrupper i Stockholm. https://www.svd.se/frysreaktion-unde...sykisk-lakning
Citera
2022-01-14, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Vad är en ”aktsam våldtäkt” då?
Man kan inte våldta någon aktsamt. Men däremot uppsåtligt,vilket är fallet vid en traditionell våldtäkt som inte är en oaktsam.
Citera
2022-01-14, 21:05
Medlem
Citat:
Jag köper hennes historia eftersom den stämmer överens med hennes fysiska skador. Hur skulle de uppstå om inte av Loco som erkänt att han har haft sex med henne?

Är du efterbliven? Fattar du inte att hon kan fått dem p.g.a en helt annan händelse? Eller att hon gjort dem i efterhand för att skylla på Josef? Hur kan en vuxen människa vara så efterbliven att inte förstå något så simpelt?

Eftersom du är så dum i huvet så borde jag ta dig som exempel så kanske du fattar något...Om du har sex med en tjej och hon anmäler dig för våldtäkt dagen efter och skär sig och skadar sig på olika ställen på kroppen..

Och du hämtas in till förhör och erkänner att ni haft sex. Betyder detta att du våldtagit henne?! För enligt dig så hur skulle hon annars fått skadorna?!
Citera
2022-01-14, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sb1231
Läste FUPen men glömt. Men Josef hade väl inte klamydia eller gonorré? Det va bara bruden som hade gonorré ? Josef va väl clean från könssjukdomar?
För hon är ännu en hora som hittar på ett våldtäkt och gör narr av riktiga offer som faller för våldstäktsmän
Citera
2022-01-14, 21:20
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Är du efterbliven? Fattar du inte att hon kan fått dem p.g.a en helt annan händelse? Eller att hon gjort dem i efterhand för att skylla på Josef? Hur kan en vuxen människa vara så efterbliven att inte förstå något så simpelt?

Eftersom du är så dum i huvet så borde jag ta dig som exempel så kanske du fattar något...Om du har sex med en tjej och hon anmäler dig för våldtäkt dagen efter och skär sig och skadar sig på olika ställen på kroppen..

Och du hämtas in till förhör och erkänner att ni haft sex. Betyder detta att du våldtagit henne?! För enligt dig så hur skulle hon annars fått skadorna?!
Om någon är så labil att de skadar sig i fittan för att anmäla mig för våldtäkt skulle jag starkt ifrågasätta vilka idioter jag ligger med. Men den sannolika och mest troliga förklaringen är att han våldtagit henne. Det är upp till hans försvarare att bevisa om hon nu är psykiskt sjuk. Friska kvinnor gör inte sånt och sannolikheten att det skulle vara så I det här fallet är skit liten. Inga bevis finns i fuppen som tyder på att hon har skadat sig själv.
Citera
2022-01-14, 21:57
Medlem
Vissa verkar inte ens kunna ta in att det även finns män som inte är fula som våldtar. Det går inte in i deras små hjärnor.

Andra verkar missförstå och tro att hon måste säga nej för att det ska vara fråga om icke våldtäkt.

Hon har dragit på sig skador och jag hoppas verkligen att Loco blir dömd om han är skyldig. Jag kommer respektera domens beslut oavsett dock.

Forskningen är helt entydig annars med att ytterst få fall är s.k. falska våldtäktsanklagelser. De största, bästa studierna som har gjorts visar på detta.

Det är endast studierna av lägre kvalitet med låg power som visar på högre frekvens av falska anklagelser. Lägre power = lägre träffsäkerhet.

I den stora majoriteten av alla fall så hittar inte kvinnor på och gör falska anklagelser. Punkt slut. Den som påstår detta får gärna ta fram belägg (empiriska studier).

Må rättvisan segra.
Senast redigerad av Lukas17 2022-01-14 kl. 22:01.
Citera
2022-01-14, 22:04
Medlem
Citat:
Han frågade och hon sa att det var ok. Han trängde sig inte in och hon bjöd inte in honom. Kan vi släppa det nu?

Och det stavas också om man är över 12 år.
Du skrev tidigare Utöver det bjöd hon inte in honom.* men sen säger du att han frågade och hon sa ok. Med andra ord, JO 🙃 hon bjöd med honom

Din korrigering är väldigt OINTRESSANT ÅXÅ. 🙂
Citera
2022-01-14, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny.Haniver
”Vedertaget”.

Jo, hon bjöd med honom.

- Javisst. Varsågod!

Så om någon tillåter en att få komma in - i en lägenhet, toalettutrymme eller liknande så är det automatiskt ett sexuellt godkännande? Inte direkt.

Även om hon inte sa nej så är det inte säkert att det inte handlar om våldtäkt. Han har ett ansvar att bedöma situationen och jag har svårt att tro att hon har skadat sig själv. Jag tolkar nästan det som att hon var i en något utsatt position och att han utnyttjade situationen.

Ytterst få kvinnor begår falska våldtäktsanklagelser.
Citera
2022-01-14, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
(FB) Känd influencer/tatuerare Josef Loco häktad för våldtäkt

Det finns inget i förhöret ovan som indikerar att hon drabbades av någon "freeze" så sluta att hitta på saker.

Sexet avbröts dessutom efter ca 15 minuter på hennes initiativ när folk stod utanför och bankade på toadörren. Inte pga nåt annat.

En sak är dock märklig, hon säger att hon var väldigt påverkad men har trots detta väldigt bra minnesbilder av det gemensamma besöket på muggen med tatueraren. Det är nåt som inte stämmer med hennes olika påståenden.

Får man fråga varför du köper hennes story?

Finns även något som kallas fawn response.
Läs på om det.

Undersökningen gjorde den 6:e dvs samma dag som händelsen.
Enligt undersökningen så har skadorna ett utseende som starkt talar för att de är färska och förenliga med att de uppkommit vid tidpunkten för händelsen.

Det bådar ju inte gott om man säger så
Citera
2022-01-14, 22:54
Medlem
Det är väldigt mycket som är konstigt tycker jag.
Om hon blivit smittad av gonorre under "våldtäkten" , hur kan då josef vara ren?

Sen vad jag tolkar utifrån förhör, så har allt gått väldigt lugnt till, samlaget dvs, varför skickar MÄ in bilder på skador haha, skulle hon fått blåmärken utifrån det helt lugna å sansade samlaget?

Nä blir ha inte friad från detta , då knullar jag mig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in