Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-14, 22:54
  #817
Medlem
Googlar man runt lite på hur kokain-pundare kan bete sig så ligger det inte till hans fördel så att säga.
Försämrat omdöme
Förändrat beteende
Aggressivitet
Citera
2022-01-14, 23:05
  #818
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
Det är väldigt mycket som är konstigt tycker jag.
Om hon blivit smittad av gonorre under "våldtäkten" , hur kan då josef vara ren?

Sen vad jag tolkar utifrån förhör, så har allt gått väldigt lugnt till, samlaget dvs, varför skickar MÄ in bilder på skador haha, skulle hon fått blåmärken utifrån det helt lugna å sansade samlaget?

Nä blir ha inte friad från detta , då knullar jag mig själv.

Varför skulle hon inte skicka in bilder på skadorna? Tror du att det sköts per automatik att dokumentera skador Det krävs en aktiv handling för att ta upp kamera eller mobiltelefon, så långt i utvecklingen har du kommit va?

Något som kvinnor vågar göra mer idag än förr är att dokumentera skador. Vilket jag hoppas oavsett om du är kvinna eller man att man vågar göra.
Ju mer dokumentation desto bättre.
Citera
2022-01-14, 23:10
  #819
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av savagemamii
Undrar också! Jag hänger på
du har pm
Citera
2022-01-14, 23:11
  #820
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Varför skulle hon inte skicka in bilder på skadorna? Tror du att det sköts per automatik att dokumentera skador Det krävs en aktiv handling för att ta upp kamera eller mobiltelefon, så långt i utvecklingen har du kommit va?

Något som kvinnor vågar göra mer idag än förr är att dokumentera skador. Vilket jag hoppas oavsett om du är kvinna eller man att man vågar göra.
Ju mer dokumentation desto bättre.


Det som för mig är konstigt, varför skulle skador uppkommit? har du läst FUPEN, det finns inget som tyder på något våld.

jag anser att hon skickar bilder för att hon tror de ska hjälpa till en fällande dom.
Citera
2022-01-14, 23:12
  #821
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Är du efterbliven? Fattar du inte att hon kan fått dem p.g.a en helt annan händelse? Eller att hon gjort dem i efterhand för att skylla på Josef? Hur kan en vuxen människa vara så efterbliven att inte förstå något så simpelt?

Eftersom du är så dum i huvet så borde jag ta dig som exempel så kanske du fattar något...Om du har sex med en tjej och hon anmäler dig för våldtäkt dagen efter och skär sig och skadar sig på olika ställen på kroppen..

Och du hämtas in till förhör och erkänner att ni haft sex. Betyder detta att du våldtagit henne?! För enligt dig så hur skulle hon annars fått skadorna?!



Hon lämnar stället vid 03.22
04 är hon på sjukhuset för undersökning och har innan dess har hon och hennes pappa pratat med polisen och polisen körde henne till akutmottagningen.

Så när skulle hon efter händelsen ha orsakat skadorna på sig själv?
Ska hon ha sprungit in i papperskorgar på vägen eller hur tänker du att scenariot skulle varit?
Citera
2022-01-14, 23:17
  #822
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hon lämnar stället vid 03.22
04 är hon på sjukhuset för undersökning och har innan dess har hon och hennes pappa pratat med polisen och polisen körde henne till akutmottagningen.

Så när skulle hon efter händelsen ha orsakat skadorna på sig själv?
Ska hon ha sprungit in i papperskorgar på vägen eller hur tänker du att scenariot skulle varit?

kan ha funnits skador innan, det utesluts inte.

Nån som vet vem målsägande är? PMA mig
Citera
2022-01-14, 23:22
  #823
Medlem
haha, rädd att josef ska söka upp henne, hon verkar missat att han är häktad eller? idiot.
Citera
2022-01-14, 23:31
  #824
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
Det som för mig är konstigt, varför skulle skador uppkommit? har du läst FUPEN, det finns inget som tyder på något våld.

jag anser att hon skickar bilder för att hon tror de ska hjälpa till en fällande dom.

Vad spelar det för roll om hon fotat? Skadorna är ju oavsett dokumenterade på akutmottaningen, och enligt det rättibtyget så verkar det som att de går mer på hennes sida än hans slaka penis
Du får nog läsa FUPen igen
Citera
2022-01-14, 23:34
  #825
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
kan ha funnits skador innan, det utesluts inte.

Nån som vet vem målsägande är? PMA mig

Inte riktigt enligt rättsintyget..
På det viset ser det inte bra ut för hans del.

Det återstår att se vad domaren beslutar
Citera
2022-01-14, 23:35
  #826
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
haha, rädd att josef ska söka upp henne, hon verkar missat att han är häktad eller? idiot.


Du ger känsla av att du känner Josef.
Vad har ni för relation?
Citera
2022-01-14, 23:42
  #827
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Du ger känsla av att du känner Josef.
Vad har ni för relation?
känner han inte,
Vi hade lite å göra med varandra 2018, har hängt en del med Addinatoor från ex on the beach , det var så jag även träffade josef, men mest i fest sammanhang, snackat med han på 7eleven en gång sommarn 2020 , men thats about it.

Mitt intryck av killen är dock allt annat än våldtäktsman, han är snäll, nästan lite nervös å blyg ger han intryck av.

Men sen är jag så jävla trött på sådant här, tjejer springer runt å bölar å killar får lida, sitta 3mån i häkte är inte direkt roligt, speciellt inte på kronoberg där han verkar vara.

Går han inte loss så är ju sociala livet förstört, om det inte redan är det?
Citera
2022-01-14, 23:49
  #828
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
känner han inte,
Vi hade lite å göra med varandra 2018, har hängt en del med Addinatoor från ex on the beach , det var så jag även träffade josef, men mest i fest sammanhang, snackat med han på 7eleven en gång sommarn 2020 , men thats about it.

Mitt intryck av killen är dock allt annat än våldtäktsman, han är snäll, nästan lite nervös å blyg ger han intryck av.

Men sen är jag så jävla trött på sådant här, tjejer springer runt å bölar å killar får lida, sitta 3mån i häkte är inte direkt roligt, speciellt inte på kronoberg där han verkar vara.

Går han inte loss så är ju sociala livet förstört, om det inte redan är det?

Lite och göra med varandra? Vad innefattade det? Låter suspekt.

Dessa två ger inte intryck att ha en bra kvinnosyn någon utav dem eller vara de skarpaste knivarna i lådan direkt, kan jag tala om.
Sen vad du har fått för intryck det får stå för dig.

Nervositet/ängslighet är ju även en biverkning av långvarigt bruk av droger, så det är inte något sånt som lurade i bakgrunden?
__________________
Senast redigerad av VilaVila 2022-01-14 kl. 23:50. Anledning: Felskrivning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in