Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-14, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Hon har SÅN stenkoll här!

Vet inte om hon har stenkoll här men jag vet att Pernilla är otroligt manipulativ. Absolut hon har ett gulligt och charmigt sätt utåt och mot de som står henne nära, men i övrigt kan hon vara brutalt elak om man hamnar på hennes svarta lista. Tro ingenstans på hennes oskyldiga spel att vara drabbad, hon har gjort andra så otroligt mycket ont. Ja hon och Charlotte pratar inte och har inte gjort på LÄNGE. Går man inte i Pernillas koppel så har man inte i hennes värld att göra
Citera
2022-02-14, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Vet inte om hon har stenkoll här men jag vet att Pernilla är otroligt manipulativ. Absolut hon har ett gulligt och charmigt sätt utåt och mot de som står henne nära, men i övrigt kan hon vara brutalt elak om man hamnar på hennes svarta lista. Tro ingenstans på hennes oskyldiga spel att vara drabbad, hon har gjort andra så otroligt mycket ont. Ja hon och Charlotte pratar inte och har inte gjort på LÄNGE. Går man inte i Pernillas koppel så har man inte i hennes värld att göra

DET vet man. Och som tidigare skrivet, så förstår jag inte hur de i hennes närhet, står ut och accepterar hennes sätt.
Citera
2022-02-14, 13:14
Medlem
Citat:
DET vet man. Och som tidigare skrivet, så förstår jag inte hur de i hennes närhet, står ut och accepterar hennes sätt.
Och de härliga damerna här i tråden som ska rädda stackars oskyldiga naiva Pernilla från sin nya snubbe hahahaha
Citera
2022-02-14, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe
Och de härliga damerna här i tråden som ska rädda stackars oskyldiga naiva Pernilla från sin nya snubbe hahahaha

Alla som tror att Pernilla är helt blåst och naiv kan oxå lägga ned. På vissa avdelningar är hon JA fullständigt bortkopplad från verkligheten, men skyddas från val av man behöver den här damen icke. Hon kan både ge tillbaka och bita hårdare om hon skulle bli drabbad. Det sista hon behöver är någon liten polis. Går det åt helvete med Bauer kommer det kosta honom lika mycket eller mer så lägg ned alla ni som sitter och gapar utan koll.
Citera
2022-02-14, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Alla som tror att Pernilla är helt blåst och naiv kan oxå lägga ned. På vissa avdelningar är hon JA fullständigt bortkopplad från verkligheten, men skyddas från val av man behöver den här damen icke. Hon kan både ge tillbaka och bita hårdare om hon skulle bli drabbad. Det sista hon behöver är någon liten polis. Går det åt helvete med Bauer kommer det kosta honom lika mycket eller mer så lägg ned alla ni som sitter och gapar utan koll.
Mycket bra skrivet! Tack
Citera
2022-02-14, 18:58
Medlem
Citat:

Jag tror du missförstår. Det handlar inte om att rädda någon. Det handlar om att ge en korrekt bild av Bauer.
Citera
2022-02-14, 19:34
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Jag tycker så jäkla synd om CB’s dotter, han kan inte betala underhåll men att bjuda PW på Grisslehamns havsbad går bra.
Hur är man då funtad som pappa?!
Enl kronofogden så är han skyldig stora pengar nu.
Usch för män som inte prioriterar sina barn.
Citera
2022-02-14, 19:36
Medlem
Citat:

Jag skiter fullständigt i, om hon vill hänga ihop med honom. Jag skriver om henne som person.
Citera
2022-02-14, 22:51
Medlem
Citat:
Jag skiter fullständigt i, om hon vill hänga ihop med honom. Jag skriver om henne som person.
Ja exakt o jag reagerade på att hur elak Pernilla än är så finns det ändå galna tomtar i tråden som är orolig för henne ...hon kallade ju till och med de som skrev om hennes snubbe psykopater och andra trevliga saker.
Är väl helt enkelt 2 narcisster som funnit varandra. De kommer alltid köra sitt race oavsett om de har egna barn eller ej att ta hand o bry sig om
Citera
2022-02-14, 23:00
Medlem
Citat:
Ja exakt o jag reagerade på att hur elak Pernilla än är så finns det ändå galna tomtar i tråden som är orolig för henne ...hon kallade ju till och med de som skrev om hennes snubbe psykopater och andra trevliga saker.
Är väl helt enkelt 2 narcisster som funnit varandra. De kommer alltid köra sitt race oavsett om de har egna barn eller ej att ta hand o bry sig om

Är övertygad om att de två förtjänar varann.
Citera
2022-02-14, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Jag tycker så jäkla synd om CB’s dotter, han kan inte betala underhåll men att bjuda PW på Grisslehamns havsbad går bra.
Hur är man då funtad som pappa?!
Enl kronofogden så är han skyldig stora pengar nu.
Usch för män som inte prioriterar sina barn.

Nu jiddrar du igen tomten!
Varför skulle det vara synd om S? Om CB nu är så hemsk som några av er vill få honom att framstå skulle hans barn o mammorna knappast vilja ha någon kontakt eller?!
Sen verkar du inte ha någon koll på hur underhållsbidrag funkar heller. Det är inga pengar som går direkt till barnet utan till den förälder barnet bor hos. Om den andra föräldern inte betalar så får man underhållsstöd från försäkringskassan.
Citera
2022-02-14, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Om den andra föräldern inte betalar så får man underhållsstöd från försäkringskassan.

Det beror ju helt och hållet på om Försäkringskassan är inblandade, så det vet du ju ingenting om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in