Citat:
Ursprungligen postat av
Alma12112
Hittade nu och har läst igenom allting som finns både domen och detta och sett alla bilder.
Usch alltså. Vet inte vad jag ska säga. Tjejer som utnyttjar att vara tjejer och killar som är bra på att vara svin. Bara dem vet vad som hände. Men jag som är tjej, jag antyder definitivt inte att dn våldtäckt har skett. Mer att ”omg Josef har knullat mig men jag typ ville inte”. Hon verkar ju skryta om att han är känd till alla hon pratar med. Vissa tjejer vill ha pengar, vissa tjejer vill ha uppmärksamhet, de har hon definitivt fått nu. Har hon ångrat ett ligg är de en annan femma. Hon har inte visat NÅGOT motstånd på att hon inte vill. Och egentligen vem frågar ”vill du ha sex med mig” i dagens samhälle? Har aldrig fått den frågan faktiskt. De är lätt att spela på som tjej. Men har de hänt henne så är de synd , hoppas hon sörjer ifred och att domen får avgöra allt.
Tror du de låter dig se bilder på hennes vaginala skador? Tror du behöver läsa om och bilda dig en uppfattning kring hur vaginala skador och blåmärken långt bak i munnen uppstår vid samtycke. Han har ju varit våldsam. Su som tjej borde väl veta att sex inte resulterar i den typen av skador, hur ont det gör och att man inte vill fortsätta. Du kan ju läsa några av kvinnornas kommentarer i tråden innan du börjar trolla.