Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-16, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Var du med inne på toaletten?
Var du med?
Jag läste FUPen och fick en helt annan uppfattning.
Citera
2022-02-17, 00:22
Medlem
SofistikeradSlisks avatar
Efter att ha läst FUP;en så känns detta snarare som att tjejen var med på det i stundens hetta, men ångrade sig efteråt och därav gjorde en halvhjärtad anmälan.

Dessutom så kan man ju undra vad fan det är för fel på hans flickvän, som verkar agera som att ingenting har hänt.
Citera
2022-02-17, 01:43
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alma12112
Hittade nu och har läst igenom allting som finns både domen och detta och sett alla bilder.
Usch alltså. Vet inte vad jag ska säga. Tjejer som utnyttjar att vara tjejer och killar som är bra på att vara svin. Bara dem vet vad som hände. Men jag som är tjej, jag antyder definitivt inte att dn våldtäckt har skett. Mer att ”omg Josef har knullat mig men jag typ ville inte”. Hon verkar ju skryta om att han är känd till alla hon pratar med. Vissa tjejer vill ha pengar, vissa tjejer vill ha uppmärksamhet, de har hon definitivt fått nu. Har hon ångrat ett ligg är de en annan femma. Hon har inte visat NÅGOT motstånd på att hon inte vill. Och egentligen vem frågar ”vill du ha sex med mig” i dagens samhälle? Har aldrig fått den frågan faktiskt. De är lätt att spela på som tjej. Men har de hänt henne så är de synd , hoppas hon sörjer ifred och att domen får avgöra allt.

Låter som att du är 0% tjej. Försök till Trollning som misslyckas hårt. Ingen av mina tjejkompisar skulle uttrycka sig så som du.
Citera
2022-02-17, 03:36
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alma12112
Hittade nu och har läst igenom allting som finns både domen och detta och sett alla bilder.
Usch alltså. Vet inte vad jag ska säga. Tjejer som utnyttjar att vara tjejer och killar som är bra på att vara svin. Bara dem vet vad som hände. Men jag som är tjej, jag antyder definitivt inte att dn våldtäckt har skett. Mer att ”omg Josef har knullat mig men jag typ ville inte”. Hon verkar ju skryta om att han är känd till alla hon pratar med. Vissa tjejer vill ha pengar, vissa tjejer vill ha uppmärksamhet, de har hon definitivt fått nu. Har hon ångrat ett ligg är de en annan femma. Hon har inte visat NÅGOT motstånd på att hon inte vill. Och egentligen vem frågar ”vill du ha sex med mig” i dagens samhälle? Har aldrig fått den frågan faktiskt. De är lätt att spela på som tjej. Men har de hänt henne så är de synd , hoppas hon sörjer ifred och att domen får avgöra allt.
Tror du de låter dig se bilder på hennes vaginala skador? Tror du behöver läsa om och bilda dig en uppfattning kring hur vaginala skador och blåmärken långt bak i munnen uppstår vid samtycke. Han har ju varit våldsam. Su som tjej borde väl veta att sex inte resulterar i den typen av skador, hur ont det gör och att man inte vill fortsätta. Du kan ju läsa några av kvinnornas kommentarer i tråden innan du börjar trolla.
Citera
2022-02-17, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jane-K
Bara spekulerar men kände hon sig kanske skyldig att ligga med honom för att han bjöd på ladd? Och sen utnyttja han situationen så gott han kunde

Det var hon som utnyttjade Josef.
Citera
2022-02-17, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Tror du de låter dig se bilder på hennes vaginala skador? Tror du behöver läsa om och bilda dig en uppfattning kring hur vaginala skador och blåmärken långt bak i munnen uppstår vid samtycke. Han har ju varit våldsam. Su som tjej borde väl veta att sex inte resulterar i den typen av skador, hur ont det gör och att man inte vill fortsätta. Du kan ju läsa några av kvinnornas kommentarer i tråden innan du börjar trolla.
Det är verkligen oerhört jobbigt att snubbla över kukar i munnen, stjärten, ja överallt & sedan få skador. Speciellt om mannen har stor snopp! Ingen skall behöva genomlida sådana olyckor...
Citera
2022-02-17, 10:15
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaitan666
Det var hon som utnyttjade Josef.
Hur exakt utnyttjade hon honom? Hon har enligt rättsprotokollet inte tagit kokain? Jag förstår att du är imponerad av diverse avdankade dokukändisar men du förstår bara som en korkad fanboy.
Citera
2022-02-17, 10:17
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Det är verkligen oerhört jobbigt att snubbla över kukar i munnen, stjärten, ja överallt & sedan få skador. Speciellt om mannen har stor snopp! Ingen skall behöva genomlida sådana olyckor...
Enligt säkra källor har Josef en väldigt liten snopp. Kanske därför hon blev besviken och ångrade sig
Citera
2022-02-17, 13:03
Medlem
På Expressen
https://www.expressen.se/noje/dokusa...sasongen-bort/

Men han dömdes inte i slutet av förra året, så det stämmer inte
Citera
2022-02-17, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
På Expressen
https://www.expressen.se/noje/dokusa...sasongen-bort/

Men han dömdes inte i slutet av förra året, så det stämmer inte

Handlar inte de om han Toby snubben som var med i PH ?
Citera
2022-02-17, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Handlar inte de om han Toby snubben som var med i PH ?

Nope, läs hela.

Toby snuskade sig direkt i tv och sen vad som hände med han vette tusan
Citera
2022-02-17, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Nope, läs hela.

Toby snuskade sig direkt i tv och sen vad som hände med han vette tusan

Okej, tänkte mer då hans säsong försvann och så där. Inte direkt insatt i allt de
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in