Flashback bygger pepparkakshus!
2022-02-17, 23:51
Medlem
bfjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Hon Katja kan få sitta naken på mitt ansikte när hon vill.
Vem är hon förresten?

Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Enda jag vet är att det var inte slumpen som gjorde att hon stod som hon gjorde under dragkampen.
Ett strategiskt böjt ben, med kroppen lätt vinklad mot kamerorna för att skapa illusionen av en gigantisk bakdel.

https://i.imgur.com/obQIZQi.png

Tänkte på exakt samma sak, extremt
medveten hur kameran ligger och vad som ska framhävas.
Citera
2022-02-17, 23:59
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bfj
Tänkte på exakt samma sak, extremt
medveten hur kameran ligger och vad som ska framhävas.
Och vem riktar hon sig till? vad är målet?
Citera
2022-02-18, 00:44
Medlem
Citat:
Vem är hon förresten?

Hon jobbar med att promota musikartister för ett stort skivbolag i Los Angeles och syntes en del i tv-rutan förra året då hon satt med i idoljuryn.
Citera
2022-02-18, 15:28
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
I järnridån behövde båda i buren svara rätt för att laget skulle få poäng. I syntax error räcker det med att en medlem kan frågorna.
Den där ronden var inte ny i sitt sätt att vara, det var däremot den där rebus-ronden "knocking on heavens door känns likadan som att knacka bög" och den var ju lite nyskapande, och jag kan eventuellt vara bra på den vilket gör sitt
Citera
2022-02-18, 15:34
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Den där ronden var inte ny i sitt sätt att vara, det var däremot den där rebus-ronden "knocking on heavens door känns likadan som att knacka bög" och den var ju lite nyskapande, och jag kan eventuellt vara bra på den vilket gör sitt
Håller inte med, tyckte syntax error var nytt och att ”detta har dessa två gemensamt” var gammalt.
Citera
2022-02-18, 18:51
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Vem är hon förresten?
Mest känd för att sitta i Idol-juryn för närvarande. Jobbar med musikartister annars.
Citera
2022-02-18, 21:22
Moderator
Dr Kings avatar
Harald Trött var betydligt mindre gaggig än jag hade trott. Jag trodde han och Katia skulle vara pinsamt dåliga och få kämpa om att undvika sistaplatsen i gruppen. De är dock hyfsat duktiga båda två och jag tror de kommer att konkurrera om att gå vidare till slutspel. Katia kommer också fortsätta att göra allt för att framhäva sin mjölkkannor.
Citera
2022-02-18, 21:30
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Harald Trött var betydligt mindre gaggig än jag hade trott. Jag trodde han och Katia skulle vara pinsamt dåliga och få kämpa om att undvika sistaplatsen i gruppen. De är dock hyfsat duktiga båda två och jag tror de kommer att konkurrera om att gå vidare till slutspel. Katia kommer också fortsätta att göra allt för att framhäva sin mjölkkannor.
Jäkligt starkt att vinna mot Olof&Ebba även dom kanske inte hamnar före dom i gruppen i slutändan. Men dom säkert slåss om att gå vidare. Det är ju alltid svårt att veta var helt nya står på förhand.
Citera
2022-02-18, 21:57
Medlem
Frågan om vilken röst i abonnentmeddelandet som var den rätta var ju riktigt pinsam, lät som att resterande alternativ var inspelade av någon praktikant på redaktionen.

Halvlåg nivå på många frågor hittills denna säsong.
Citera
2022-02-19, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson

Det där är från första säsongen, säsong 1 avsnitt 5. Säsongen som visas nu är säsong 7. Men håller med om att det var en otrolig kunskapslucka från en forskare.
Citera
2022-02-19, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Det där är från första säsongen, säsong 1 avsnitt 5. Säsongen som visas nu är säsong 7. Men håller med om att det var en otrolig kunskapslucka från en forskare.

Haha, jag insåg det ganska snabbt sen. Menyn var på säsong 1 som default när jag skulle titta.
Citera
2022-02-19, 21:44
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King

Inget fel i det

https://www.instagram.com/p/CZYqI9ErU6-/

https://www.instagram.com/p/CZLwxyFru0o/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in