2022-02-25, 21:48
Medlem
StigHails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killer2142
Tjejniska gerilla krigarna är ingen man jävlas med, det är väldigt hårda män.. och dem dricker inte öl.
Dom blöder lika mycket som vem som helst, hur hårda dom än är så är dom inte så hårda att ett skott inte går igenom huden.
Citera
2022-02-25, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
HOLY SHIIIIITTTTT.

https://www.dailymail.co.uk/home/index.html

Nu jävlar händer det grejer

Slutet för Ryssland.
Let it rip!
Citera
2022-02-25, 21:49
Medlem
Adiaphorouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Detta är naturliga självklarheter.
En samlad attack från NATO..och jag skulle tro att Ryssland rämnar inom en timme.
Bästa för dem vore att låna den danska telefoninspelningen som säger We surrender..:-)
En samlad attack från Nato mot ett land som styrs av en psykopat? I don't think so... Det bästa är att ta reda på var psykopaten befinner sig och skicka en racket som tar koll på han. Han måste mördas, det är enda sättet för han har fingret nära kärnvapen knappen.
Senast redigerad av Adiaphorous 2022-02-25 kl. 21:51.
Citera
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Americanwest
"Caliph preparing for holy march on Kiev"

https://twitter.com/200_zoka/status/...MpVYwrmsGyXncQ

Tjetjenen A.M. Magomedov får tyvärr inte vara med och se slutet.

https://twitter.com/GirkinGirkin/sta...81141040197638
Citera
Medlem
Respekt till Anonymous
https://twitter.com/DominicNeagle/st...01917860143104
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mary99
Jösses! jag blir rätt tagen över den storm av hat mot Putin och solidaritet med Ukraina som plötsligt manifesteras här i forumet!
Varför så kraftiga reaktioner när inte Sverige de facto är hotat?
När Väst invaderade Irak- Afganistan -Libyen (i strid mot folkrätten och med många civila offer), intervenerade i Syrien osv osv stormade det inte på Flashback.
Mina bekanta i arabvärlden verkar inte bekymrade alls över det som händer i Ukraina.
Eller är det så enkelt att svenskar plötsligt inser
---Att St Petersburg ligger ungefär 86 mil från Stockholm?
---Att Sverige inte är med i NATO och har nedrustat till ett obefintligt militärt försvar?
---Att det saknas starka och handlingskraftiga politiska ledare i Sverige?
---Att landet numera är splittrat pga mångkultur osv..
---Att Sverige numera knappt klarar av att upprätthålla lag och ordning inrikes?

De visar sin kärlek för Ukraina för att de hatar Ryssland. Hade Ukraina med Ryssland attackerat Polen så hade båda folket varit "Smuts" enligt samma personer som nu helt plötsligt älskar Ukraina.

Vilka lågliv alltså, det är sådant smuts som sitter och myser i sådana här situationer och hetsar. I verkligheten är de unga smällfeta svennebananer som knappt vågar kolla på en förortsblatte ute på stan. Men OnLajn är de fan tuffa.
Citera
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Sett siffror på 1000 döda ryssar, nu ska man ju såklart ta all information med en nypa salt. Men om den är någorlunda sann så ser det ju inte så bra ut. Hur många sårade går det på en död t.ex.

ps. Putin har en mikropenis?

Och de ryska styrkorna har rullande krematorier som eldar upp deras fallna soldater. Som om de var sopor för Putin. Så ovärdigt och det ryska folket fattar ingenting
Citera
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheTransporter
HAHA VA?

Du får nog ringa upp din lärare du hade i geografi på högstadiet och få göra om ämnet.

Att det finns så korkade människor som du visste jag inte.

Haha. Vilken stolle. Tjetjenien bra i hockey...
Citera
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mary99
Jösses! jag blir rätt tagen över den storm av hat mot Putin och solidaritet med Ukraina som plötsligt manifesteras här i forumet!
Varför så kraftiga reaktioner när inte Sverige de facto är hotat?
När Väst invaderade Irak- Afganistan -Libyen (i strid mot folkrätten och med många civila offer), intervenerade i Syrien osv osv stormade det inte på Flashback.
Mina bekanta i arabvärlden verkar inte bekymrade alls över det som händer i Ukraina.
Eller är det så enkelt att svenskar plötsligt inser
---Att St Petersburg ligger ungefär 86 mil från Stockholm?
---Att Sverige inte är med i NATO och har nedrustat till ett obefintligt militärt försvar?
---Att det saknas starka och handlingskraftiga politiska ledare i Sverige?
---Att landet numera är splittrat pga mångkultur osv..
---Att Sverige numera knappt klarar av att upprätthålla lag och ordning inrikes?

Jag tror faktiskt att det uppgått för dem att ett hot mot Ukraina är ett hot mot oss, och sen de sakerna du listar.

Själv har jag vänner i baltländerna, och de mins ju hur det var innan 1991 och vill ju verkligen inte tillbaks.
Citera
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shimona
Ja det var ju Nato alltså men som jag visade så var inte alla länder med ändå.

Återigen, NATO är en FÖRSVARSALLIANS. Medlemmarna har bara en plikt att FÖRSVARA ett annat medlemsland vid en attack.
Citera
Medlem
peterZiipens avatar
Nån som har länk till presskonferensen med överbefälhavare Michael Bydén och Magdalena Andersson?
Citera
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
(E'yyy mannen! Kolla mina raketer, ska knolla din mamma!)

Kortare svarstider? De ska ju upp i ballistisk bana?

Hade man velat flytta sina ICBM hade man gjort det i hemlighet. Detta är ren propaganda. Man är fullt medveten om att folk kommer ta kort, filma. 99% säkerhet att det är tomma skal man åker runt med för att flexa musklerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in