Citat:
Ursprungligen postat av
barkie
Din förmåga att debattera är obefintlig. Du är så full av hat och brinner av känslor att du helt saknar förmågan. Det tyder på väldigt låg intelligens.
Allt annat du bajsa ur dig orkar jag knappt bemöta för du förstår inte hur det funkar.
Att man har ett jordbruk som är självförsörjande sa jag. Det har man. Man äter dock inte bara sånt som odlas. Skulle det bryta ut krig i hela Europa skulle Ryssland stå bäst pall för att föda sin befolkning.
Annars äter ryssen som oss. Det är tillgång och efterfrågan. Att importen av föda ökat är positivt vilket visar på folks köpkraft och att de vill konsumera precis som vi gör här i Sverige. Skumt argumenterat. 😂😂 Tror du ett land bara importerar mat för att föda sin befolkning? Mycket av skiten är sånt vi vill ha men inte behöver.
Att du ens nämner USAs ekonomi som positivt är skrämmande. Vi får se vem som har rätt.
Nejmen oj, trampade jag på dina lögner igen. Du lyckas ALDRIG komma med ett enda fakta som visar sig stämma. Ryssland är ett misslyckat fattighus och den största anledningen till eländet sitter i Kreml och är en korrupt jävla skitstövel, det vet du lika bra som jag.