2022-02-27, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Jaha nu kan man läsa att EU skickar stridsflyg till Ukraina. Står inte om man bara skickar flygplan eller om man bistår med piloter också. Skulle inte detta kunna eskalera hela skiten? Man skulle lika gärna kunna se det som krigsförklaring från Rysslands sida om säg Tyskland skickar iväg ett gäng flygplan. Visst skulle det ta emot att attackera ett nato-land men tror inte heller att de bara skulle stå med knuten näve i fickan…
Tänk så mycket vapen USA skickade inte till Afghanistan under alla år Ryssland var där och de hände aldrig nåt då. Men jag håller med risken är större nu
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Ganska intressant dock, speciellt för Putin för det tror jag inte han hade förväntat sig. Skall bli intressant att se hur de förhåller sig efter en vecka av inte så stora framgångar...

Tror faktiskt att det var uppgjort så.
Citera
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettersson72
Ryssrunkarna i tråden är nu rädda för att fler klipp kommer ut under natten från förstörda ryska fordon.
Nejdå. Vi vet att det är vinklad propaganda. Man ser aldrig några Ukrainska förstörda fordon här i tråden, undrar varför? Inte ett enda. Måste vara någon slags magi att de klarar sig helt oskadda. Ganska sjukt faktiskt att undanhålla sanningen om alla förstörda Ukrainska posteringar och döda soldater.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Du är dum i huvudet.

Jaså? Man har redan geocachat platsen, använt google firemaps och allting visade på en eld under natten mot invasionens första natt. Alltså när TOS-1 inte ens fanns i närheten (inte för att det gör någon skillnad när räckvidden är maximalt 10 km).

Det är nog du som är dum i huvudet.
Citera
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkie
Det är all propaganda och brist på intelligens som visar sig.

Du spelar dom rakt i händerna och du är inte ensam - 95% av forumet lider av samma sak.

De spelar på folks känslor och de dummaste, vilket är ca 80%+ av jorden faller för det och börjar hata och tappa allt sunt förnuft, kritiskt tänkande eller källor av något som helst värde.

Räcker med att nån idiot härinne postar en twitterlänk som är helt random eller uppenbarligen fake news, så länge det är negativt om Ryssland så är det sant.

Du känner dig ganska ensam och frustrerad i vardagen va? Överväg följande:

If you wake up and meet an asshole, you met an asshole. If you meet assholes all day, you're the asshole.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manissa
Man måste bli psykiskt handikappad av att sköta en sådan drönare. Även om jag hejar på Ukraina så tycker jag fan synd om de ryska soldaterna. fy fan.

Det är ingen drönare så du kan va lugn.
Citera
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Jag tror amerikanarna har full koll på Putin. De vet var gränsen går.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
De är redan rädda. Allt de har kvar är att propagera men givetvis så tycker jag att det är dags för dem att fundera på varför de ska bo kvar i Sverige.

Bästa också är ju att ryssrunkarna har inte kollat på Syrien och alla klipp från strider i stad där med tanks osv hur det verkligen ser ut och de städerna är dessutom totalt sönderbombade till skillnad från Kiev. Men i deras fantasivärld så tar man en stad på 1 dag med Starcraft 2 Zerg Rush med pansarfordon rakt in i staden utan infanteri support
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neurowipe
Det nämns "rakete" vet inte vad det betyder.
Rätt geggigt 3:05 när en enskild soldat blir köttfärs, bokstavligen.
Värmesignaturen ligger utspridd i 1kg portioner.
Lite svårt att hitta alla bitarna att stoppa i kistan. Återigen, en av offren i barnamördare V.Puttins kamp för att stjäla mer ur statskassan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spugge
Va, hur många hundra tusen är döda?

3393 Civila har dött sen 2014. Alltså långt fler civila än de som dött sen i torsdags.

https://en.wikipedia.org/wiki/Casual...r#cite_note-11
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StuG
Kanske för att det är ett klipp från en amerikansk attackhelikopter i Afghanistan. Komplett med åsna och allt.
https://youtu.be/mtihfrl4miM

Folk sväljer tamejfan allt...

Hahaha jaa desinformationen spårar helt. Kul och uppskattat det finns folk som har lite koll iaf Tumme upp!
Citera
2022-02-27, 23:42
Medlem
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
De är redan rädda. Allt de har kvar är att propagera men givetvis så tycker jag att det är dags för dem att fundera på varför de ska bo kvar i Sverige.

Det är ett pågående krig, soldater och civila dödas hela tiden och ni bryr er mest i att vara tuffast på flashback, jävla muppar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in