Citat:
Ursprungligen postat av
barkie
Det är all propaganda och brist på intelligens som visar sig.
Du spelar dom rakt i händerna och du är inte ensam - 95% av forumet lider av samma sak.
De spelar på folks känslor och de dummaste, vilket är ca 80%+ av jorden faller för det och börjar hata och tappa allt sunt förnuft, kritiskt tänkande eller källor av något som helst värde.
Räcker med att nån idiot härinne postar en twitterlänk som är helt random eller uppenbarligen fake news, så länge det är negativt om Ryssland så är det sant.
Jag håller inte med. Har inte ens läst eller följt Twitter, vad pratar du om?
Det som tar är att Ukraina är (var...) ett välfungerande land med konst, musik, litteratur, intelligenta människor, en vilja att vara fria ftån stormakten och diktatorn Ryssland. Ryssland är inte roligt. Sade först att jag inte har kopplingar vare sig tlll Ryssland eller Ukraina men det är inte helt sant. Känner ca10-15 exilryssar varav några journalister som berättat saker som motsäger allt ditt vurmande för landet. Jag säger inte att allt är dåligt i Ryssland - har stor respekt för folket egentligen - men de lider under den diktator som nu invaderar Ukraina. Har inget med dina fantasier om twitter att göra. Jag är bara jävligt emot fängslande av oppositionsledare, mådde illa av att se dokumentären om Navalnyj. I samma dokumentär konstaterades att 1.8 miljoner ryssar lever i exil. 50 000 ryssar i Berlin som flytt tyranniet.
Och så ska skiten prackas på andra fria (om än bräckliga) länder med militär invasion!? Nej, bara nej.