2022-02-28, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D3adknight
Finns inga uppgifter på att ryska soldater tror att hela Ukraina är nynazister. Du hittar bara på. Trams.
Ja den du citerar är ökänd Putin lakej.
Citera
Medlem
https://twitter.com/ASBMilitary/stat...96503206191109

Massiva ukrainska förluster de senaste 24 timmarna. Om ni inte tror på det, skit i det då. Försöker bara vara neutral
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Dåligt att Sverige lämnar neutraliteten och skänker vapen till en oklar lokal etisk historisk konflikt.
Det enda vi har gemensamt med Ukraina är väl färgerna i flaggan?

Så resonerar en liten lort som Astrid sa.
Citera
2022-02-28, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
De körde fram 1000 fordon till Kiev under natten. Samt att Vitryssland kommer att gå in idag. Det borde få till och med teaterpresidenten att tänka två gånger.

Du är en riktig kommunist, har du packat för att flytta än? Du måste ju börja bidra till Rysslands BNP. Det är nog dom två diktatorna som ska tänka en gång till.
Citera
Medlem
Citat:
Dåligt att Sverige lämnar neutraliteten och skänker vapen till en oklar lokal etisk historisk konflikt.

Ja Sverige bör inte lägga sig i alls. När Ryssland väl tagit över landet kommer de börja hugga mot alla som stöttade Ukraina/la sig i, speciellt ett land som Sverige som inte är med i Nato ryker nog snabbt. Inte smart.
Citera
Medlem
oresundsbroens avatar
Rubeln på 109 haha
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Kvitto att allt pekar i rätt riktning när man läser den här typen av inlägg. Orolig för WWIII, men vill fortsätta hetsa

Underbart att länder som Ungern och Brasilien sluter upp på rätt sida!!!

Rätt sida ? Du kan inte vara på riktigt.
Jag kan säga så mycket att jag gillar absolut inte USA. Vi ser vilken förödelse de har gjort i mellanönstern. Jag är mer pro rysk än vad gemene svensk är... MEN jag kommer ALLTID vara på den sida som blir invaderat.
Politik i all ära, men när det övergår till väpnad konflikt så kan det landet dra åt helvete. Jag har personligen inte sett krig (jag var för liten) , men jag har föräldrar som tvingats fly och jag vet hur det är. Jag vet också hur det är att förlora nära och kära p.g.a krig.

Om du tycker att ryssarna gör rätt i att ta till våld och döda oskyldiga människor så är du helt efterbliven. Du har då ingen erfarenhet av krig och jag undrar hur stor bajskorv du kommer få i byxan den dagen främmande soldater knackar (läs: stormar) din dörr.
Politik är politik, men när det övergår till att oskyldiga människor dör så räcker det.
Citera
2022-02-28, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Jaja. Då får jag tänka på vad jag skriver. Trodde inte detta samhället var sä jävla PK.

PK har inget med detta att göra.
Citera
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dozah
Om Putin verkligen vill Ryssland och det ryska folket det bästa borde han avgå omedelbart, dra tillbaka trupperna, börja om och på nytt. Det här kriget är en gigantisk förlust för Ryssland, även om de vinner nu i Ukraina så är det redan ett massivt nederlag. Ryska ekonomin blöder som aldrig förr.

Byt fot plötsligt?
Citera
Medlem
Citat:

och DNA, om du nu inte är en av alla desse babelringar som bara harvat SFI

https://sv.wikipedia.org/wiki/Rurik
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D3adknight
Finns inga uppgifter på att ryska soldater tror att hela Ukraina är nynazister. Du hittar bara på. Trams.
Det är vad den Ryska propaganda maskinen tutat i sitt egna folk som sitter och ska försöka få omvärlden att göra angreppet trovärdigt, Problemet är bara man slår hål på hål på deras story men den indoktrinering dem haft är så djupt rotad att dem inte klarar av se vad som är sanning el inte!
Citera
Medlem
MrEGreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
https://twitter.com/ASBMilitary/stat...96503206191109

Massiva ukrainska förluster de senaste 24 timmarna. Om ni inte tror på det, skit i det då. Försöker bara vara neutral

Uppgifterna är från det ryska försvarsdepartementet och därmed givna lögner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in