2022-02-28, 13:55
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweden-is-Racist
Finns viktigare saker att tänka på än att vara en stormakt enligt västerländska mått.

Btw Väst imploderar inifrån tack vare rätt värdegrund

Väst är mer enat än det varit på länge tack vare din polare Putin.
Citera
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Undra hur många som kommer skita i brallan när Hesa Fredrik ljuder idag kl 15:00.
Folk verkar gå på nålar och glas. Hoppas de är beredda på testet.

EDIT : Det är nog imorgon.. mitt fel

Dom "råkade" slå igång den idag typ ett halvt bröl.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Eftersom du är en obildad och okunnig idiot så tror du att historien började i december. Men den började faktiskt så tidigt som med Soros-stödda orangea revolutionen. Det var inte ryssar som avsatte demokratiskt folkvalda regeringar 2004 eller 2014, däremot våldsverkare understödda av Väst.

Det är helt okej att vara en okunnig idiot, men låtsas i alla fall inte som att du vet någonting om vad du pratar om.

Så om Magdalena vill ansluta Sverige till Danmark tycker du att det är fel att avsätta henne eftersom hon är demokratiskt vald?
Citera
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conception
Säg mig, vad är det för människa som sätter sig på en häst utan kläder på överkroppen och låter sig fotograferas?

Hur är man i huvudet då tror du?

Det var ju Putin. Han använde hajar som surfbräda också. En klassiker.
Citera
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Undra hur många som kommer skita i brallan när Hesa Fredrik ljuder idag kl 15:00.
Folk verkar gå på nålar och glas. Hoppas de är beredda på testet.

EDIT : Det är nog imorgon.. mitt fel

Första helgfria måndagen i mars, juni, september och december.
Citera
2022-02-28, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks
Den brukar jag titta på.

Men det har varit så mycket påståenden att R. skulle vara så mycket djupare in i U.
Att jag började misstänka att sida ej är korrekt.

Jag tittar på denna
https://www.scribblemaps.com/maps/vi...Ukraine/091194

Första dygnet jag tittade på denna så uppdaterades den ofta men nu mer sällan. Kanske de får dåligt med information hur läget är
Citera
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweden-is-Racist
Förstår ukrainare ens vad de kämpar för?

De kämpar för att bli våldtagna av USA, som kommer göra landet till en brun, pridepräglad hiv-kaka som Sverige m.m.

Neutral position hade varit bäst.
Hur är man neutral medan Ryssland invaderar ens land och mördar dina vänner?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebno1
Verkligen, lastbilen från filmen repmånad ser ju ut att matcha ryssarnas lastbilar väldigt väl. Men lyssnar man på ryssarnas lastbilar i alla klipp från dagarna här så knackar motorerna och låter som det inte är så välservat.

https://pbs.twimg.com/media/DMkQNXRW0AAI0Pv.jpg

Tror du svenska försvaret kör i nya fordon?

Sånna lastbilar används fortfarande.
Citera
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felstavaren
Transkribering av den vitryske överstelöjtnanten Sakhashchik Stepanovichs uppmaning till vitryska soldater att inte delta i kriget.

https://cornucopia.se/2022/02/ibland...yska-soldater/

Jag tror att budskap som dessa redan sprids i leden bland de ryska och vitryska trupperna. Därav den dåliga stridsmoralen.

Med lite tur så sprider sig detta så pass att Putain och Locoshenko får uppleva lite Julius Ceasar-feeling. Inte helt otänkbart.
Citera
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Nej, okej, men du svarade på ett inlägg rörande förhandlingarna. Vad ryssarna har rätt eller inte rätt till är väl ganska irrelevant i det sammanhanget? Situationen är vad den är och förhandlingarna utgår ifrån hur saker och ting ser ut för tillfället, inte hur de borde se ut.
Ja, Ryssland har inte rätt att förhandla om Ukrainas självbestämmande eller landområden.
Vill de det så fortsätter kriget helt enkelt!
Citera
Medlem
villass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Ja, just nu påstod deras ambassadör att soldaterna dog. Ryssland påstod att "nazisterna" hade skjutit in en egen missil i den - troligtvis tomma - lägenhetsbyggnaden för att skapa sympati. Ingen vet vem fan som ljuger eller inte just nu
Haha, verkligen sjukt om det faktiskt skulle stämma.
Läste häromdan att stridsvagnen som körde över en civilbil tydligen skulle vara en ukrainsk stridsvagn som tappade kontrollen och inte alls rysk som media påstått, blev ju massa skriverier kring den händelsen. Man får helt enkelt ta alla uppgifter med en nypa salt, uppenbarligen sprids det en jävla massa desinformation - av de största mediebolagen..
Citera
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Första helgfria måndagen i mars, juni, september och december.

Hm, stämmer med andra ord blir det den 7:e Mars
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in