Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
Studion är väl en replika av en del i Vita Huset? Mann var inte helt tranparant från början att man börjat sända därifrån och inte från det riktiga Vita Huset, utan detta blev ett faktum när "bakom scenen" bilder började släppas på Twitter etc.
Angående den andra, förklara grundligt hur den frågan inte är OT i en tråd om Joe Biden så ska jag överväga ifall jag anser att frågan är berättigad ett svar i denna tråd, annars inte.
Den var svår då jag inte har koll på alla konspirationsteorier men visst påstod de att air force one inte syns på flygplatsen i Maryland eller Andrew Air force base och författaren Roland Kessler säger sig ha trovärdiga källor som menar att biden golfar istället för att jobba och därför låtit bygga sin studio i Maryland för att ge sken av att vara i Vita huset.
Alternativt att Bidens kognitiva demens gjort så att hans skötare byggt en lekstuga i form av ovala rummet så att han tror att han regerar
Önskar jag hade bättre koll på alla skruvade teorier så jag ber om ursäkt ifall jag fått till det felaktigt.
Rätta mig gärna om jag har fel i att Gateway
inte har rapporterat ovanstående.
För då kommer min omedelbara följdfråga 1: vilken sanningshalt ligger det i rapporteringen?
Är det något av dessa konspirationsteorier som du inte tror på ? isåfall vilken?
Fråga 2:högst relevant eftersom gateway pundit är din primära källa.
Min utsaga :i din synopsis om biden så som den uteslutande relaterar till biden så är de mer trovärdiga eller mindre trovärdiga än låt oss säga cbs och abc och New York times.
ja eller nej?
Måste ochså medge att du är duktig på att identifiera när jag försöker låsa dig till ett narrativ. Jag misstänker att det är därför som du helt slutat med ja eller nej svar på frågor.