2022-03-25, 17:14
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Tog en 3mg fr ca 30 min sedan med kinin och brjar knna av det en hel del nu trots min hga bensotolerans. Har aldrig provat denna innan s fr se om den r ngot att ha.

Kan terkomma lite senare med en bttre utvrdering!

M vl!
/Mvh
Citera
2022-03-25, 18:18
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Tog en 3mg fr ca 30 min sedan med kinin och brjar knna av det en hel del nu trots min hga bensotolerans. Har aldrig provat denna innan s fr se om den r ngot att ha.

M vl!
/Mvh

Gr det r ocks nyfiken p den.
Citera
2022-03-25, 19:14
Medlem
Citat:

M vl!
/Mvh

Ja! terkom grna med en utvrdering.

Jag har sjlv flummat p dessa i lagom doser och tycker dom r riktigt skna.

Man kan f s.k "delusion of sobriety" vilket innebr att man tror att man r nykter men s knaprar s mycket piller tills man dckar. Hnde mig fr ett r sedan. Men nu s respekterar jag Bromazolam och anvnder lgre doser (3-6mg) och kanske blandar det med lgre doser Xanor.
Citera
2022-03-26, 05:19
Medlem
Citat:

M vl!
/Mvh

Hur gick det?
Citera
2022-03-26, 10:56
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:

M vl!
/Mvh

Var det ngonting att ha?
Citera
2022-04-04, 01:54
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Sorry fr sen uppdatering!

Men dom jag fick tag p var frmodligen hemmapressade d dom saknade brytskra och sg ganska slitna ut.
Men iaf s knde jag nd av en del av bara en 3mg. Kndes som en ganska nert benso om ni frstr vad jag menar med det. Dvs inte s vldigt ngestdmpande eller muskelavslappnande vilket jag hade hoppats p.
Dremot var den ganska sederande och verkade rtt lnge. Knde till och med av en viss seghet dagen efter och ven efter att jag hade druckit mitt morgonkaffe.

S enligt mig inget direkt att flumma p, mjligtvis om man blandar den med andra benso men annars verkar den bara vara fr smn.

Har nu ven provat att ta 6mg samtidigt, men det frstrkte bara den sederande effekten.

/Mvh
Citera
2022-04-10, 18:20
Medlem
Nn som vet halveringstiden gllande Bromazolam? All svar upskattas. Tack!
Citera
2022-05-21, 14:01
Medlem
r denna laglig Sverige? En kompis kom ver ett parti som garanterade att det var denna substans och rabblade ngra lnder i Europa fr den r laglig. Om den r det skall de med grava smnproblem vara vldigt tacksamma, sger inte mer. Vore iofs klokt d den inte har s mycket av ruspotential, men alla sm kllarrunkande smpojkar som pratar om hur hg potential de har br nja sig med en, max tv om de varit ute och festat ngra ntter: nu pratar jag om de som r 2 eller 3 mg, vet faktiskt inte vilket som r korrekt. Sova lr de gra iaf
Citera
2022-05-22, 06:33
Medlem
Jag kan frst att den r klassad i Sverige s potent som den r. Jag vet att det finns europeiska lnder som inte klassat den, bla sterrike.
Riktig Bromazolam r ett riktigt vknokcout medel nr man behver sova. Vet mnga som dckade hrt p 1-2 och det var tunga narkomaner De var de vita som sljs olagligt i Sverige nu bla. Ni andra har definitivt inte ftt kta Bromazolam

Hur ser det ut i Tyskland och England? Mrkligt att det finns info om sterrike men inte dessa lnder😄
Citera
2022-05-31, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Jag kan frst att den r klassad i Sverige s potent som den r. Jag vet att det finns europeiska lnder som inte klassat den, bla sterrike.
Riktig Bromazolam r ett riktigt vknokcout medel nr man behver sova. Vet mnga som dckade hrt p 1-2 och det var tunga narkomaner De var de vita som sljs olagligt i Sverige nu bla. Ni andra har definitivt inte ftt kta Bromazolam

Hur ser det ut i Tyskland och England? Mrkligt att det finns info om sterrike men inte dessa lnder😄
r denna klassad?
Citera
2022-05-31, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c63amg
r denna klassad?
t i

Ja, det skall den ha blivit frra ret eller ret innan, lste det bl a i internationella tidskrifter, tror Sverige var en av de frsta dr ocks fr att vara bst i klassen, men jag har ingen konkret klla s...
Citera
2022-09-22, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
t i

Ja, det skall den ha blivit frra ret eller ret innan, lste det bl a i internationella tidskrifter, tror Sverige var en av de frsta dr ocks fr att vara bst i klassen, men jag har ingen konkret klla s...

Hur bra vi n r s r finnarna alltid fre, de klassar allt frst och ven allt som Sverige bara lter vara fr att ingen anvnder det.
Missade dessa av nn anledning, men klickat hem ett tiopack och hoppas p lite tur. Dessa verkar ju riktigt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in