2022-10-05, 17:50
Bannlyst
Tog 3 mg vid 15:30 och fyllde p med ytterligare 3 mg en timme senare.
Hade nog frvntat mig lite mer, men schna piller visst, en jmfrelse med xanor tycker jag funkar ganska bra, med inslag av ngot lite mer sederande. Inte alls det dr lyckoruset alpra ibland ger dock. Men jag kanske inte ftt full effekt n s lnge. Knns sknt att gra sjlvmassage p, hret och mjuka material knns jttehrliga att stryka hnderna ver.
Behver verkligen sova s stter mitt hopp drtill. Ganska bra mot tremor, kan knappt skriva med en penna annars pga konstig muskelanspnning..
Vgar man fylla p med en till utan risk att det sprar?

Ska sanningen fram r allt jag nskar av livet en aspietjej att kramas med i en stuga p landet och ngra katter att klappa.
Kanske ett jordgubbsland, rosenbuskar och prontrd. Men i brist p det fr man vl nja sig med keffa rc-benso som substitut =)

Hrde av en tjomme p St Gran, 52:ans avdelning att de hr gr fr 50:- /tabletten p gatan, men det r de ju lngt ifrn vrda.
Senast redigerad av thetotalend 2022-10-05 kl. 18:03.
Citera
2022-10-06, 10:27
Bannlyst
Sitter ju i ganska kraftigt dagen efter, gjorde klassikern att inte vnta ut full effekt och fyllde p fr mnga ggr. Fr 6/10 i betyg. Ingen benso man kan g runt och vara osynlig p stan direkt. Men hade utmrkt smngivande egenskaper dessutom. Shoppen jag bestllt frn p senaste verkar upphrt eller s r den blockerad i Sverige. Lika tur det kanske.
Citera
2022-10-06, 18:09
Medlem
fajjos avatar
Tycker inte den slr s hrt, men jmfr med Xanor. Sederande r det vl men ingen eufori som vissa nmnt.
Citera
2023-07-08, 00:32
Medlem
Fappy11s avatar
r denna klassad n? Fluetizolam psts innehlla denna substans enligt test en medlem gjort, men inget 100%

Edit: lste lngre bak i trden nu o verkar ju vara klassad
Senast redigerad av Fappy11 2023-07-08 kl. 00:49.
Citera
2023-11-20, 13:07
Medlem
FarstaSplitters avatar
r lite besviken. Knde inget alls av en 3:a. Fick komplettera med ett par Lora fr att somna.
Citera
2023-11-20, 13:10
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spacedustbobby
Nn som vet halveringstiden gllande Bromazolam? All svar upskattas. Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Kesha100crows
Vet nn halveringstid p dessa?

Jag r verkligen intresserad av att veta d jag lmnar prov ibland....

MVH Kesha

Min polares doktor pstr att halverigstiden r 20h
Citera
2023-11-20, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarstaSplitter
Min polares doktor pstr att halverigstiden r 20h
Han fr tro/pst vad han vill, Svenska lkare har tamejfan ingen koll p ngot som helst nr det gller hur substanser faktiskt fungerar, dom skriver ut skit dom r rekommenderade att skriva ut, sen tror jag p riktigt att dom inte vet ett skit egentligen, dom kan sjukdommar, men dom kan knappast alla kemiska preparat och deras verkan p kroppen. Bra exempel p det r dom idioter som skriver ut antipsykotiska piller fr vanlig smn nr det redan finns substanser som ska vara fr smn.
jag hade iaf sagt 12-16timmar, och det gr dom flesta anvndare eller folk p Reddit ocks. Det r knappast 20+tim iaf . Den har som bst ett par tim mer n vad alprazolam har
Senast redigerad av Bobthebear 2023-11-20 kl. 16:19.
Citera
2023-11-20, 17:51
Medlem
FarstaSplitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Han fr tro/pst vad han vill, Svenska lkare har tamejfan ingen koll p ngot som helst nr det gller hur substanser faktiskt fungerar, dom skriver ut skit dom r rekommenderade att skriva ut, sen tror jag p riktigt att dom inte vet ett skit egentligen, dom kan sjukdommar, men dom kan knappast alla kemiska preparat och deras verkan p kroppen. Bra exempel p det r dom idioter som skriver ut antipsykotiska piller fr vanlig smn nr det redan finns substanser som ska vara fr smn.
jag hade iaf sagt 12-16timmar, och det gr dom flesta anvndare eller folk p Reddit ocks. Det r knappast 20+tim iaf . Den har som bst ett par tim mer n vad alprazolam har

Hller med dig p flera punkter. Detta var dock en lkare i sterrike som pstod, dr jag ftt dem ifrn
Citera
2024-10-12, 12:53
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Om jag inte sagt det tidigare s knner ven jag med min tolerans av 2 - 4mg Bromazolam. Riktigt skna att sova p! Typ 3mg ihop med typ 20mg Diazepam och kanske 12mg Bromazepam s hade jag nog sovit rtt gott en hel natt! Hade kunnat lgga till ngra mg Klonazepam eller runt 30mg Oxazepam om det hade behvts ocks.

/Mvh
Citera
2024-10-15, 17:43
Medlem
Blev sngvtare av dessa. Aldrig hnt p ngon annan substans. Intressant.
Citera
2024-10-16, 15:33
Medlem
sveningmars avatar
Jag gillade bromazolam kraftigt kommer jag ihg. Mycket bttre n tex alpra och flunizar!

Hittade dom skit billigt p utfrsljning (1.5kr/st) s gick p dom ca 1.5r, kanske lngre. Det var ju ett tag sen de var lagliga.

Kommer tyvrr inte ihg dosen riktigt, har fr mig dom lg p 2 eller 3mg och kkade runt 3-4st dagligen. Inte alls samma tolerans som p alpra och de hll ven i lngre tid.

Betyg: 7.5/10
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in