Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-05, 09:21
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurksylta
Beundransvärt att det finns sådana som agerar offentligt för det de tror på, utan att skygga för konsekvenserna, till skillnad från oss fegisar som sitter här och är anonymt ”verksamma”, utan att egentligen göra ett skit.
Det är ju en inkörsport för flertalet jobb. Bland annat minister i en folkförrädarregering.
Citera
2022-05-05, 09:26
  #86
Medlem
schizophrenias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itibixi
Hans byxa satt ju kvar efter dom drog bort han, HAHAHA.
Vet man att det var så?
– Jag upplevde bara att det var ett tumult bredvid mig. Plötsligt låg det en man på golvet och försökte limma fast sig på håret och handflatan. Jag förstod att de skulle ta bort honom men jag hoppades att han inte skulle ha hunnit limma fast sig i håret, för det skulle sannolikt ha gjort ont, säger [programledaren] Magnus Thorén efter sändningen.
https://www.expressen.se/nyheter/kup...-in-i-studion/
Citera
2022-05-05, 09:30
  #87
Medlem
TheGretaResets avatar
Mongot syns väldigt tydligt i rutorna "14,57" och "14,58" när han tar av sig tröjan.

Rutan "12,42" visar ett extremt brett huvud, typiskt för pojkar med autism. Man kan inte ställa diagnos så enkelt men väldigt ofta uppvisar aktivister tydliga drag av autism.

Lol, kvinnan i blå denim är ju helt blåst. Vi kommer att få mer tid åt våra nära och kära när vi blir arbetslösa? Varför låter man mentalsjuka komma till tals?

Vad är som säger att denna mer tid kommer att ägnas åt nära och kära (som vi inte längre har i samma utsträckning)? Vi kanske använder tiden mer till att limma fast oss, störa arrangemang, hota butiker som säljer päls eller bränna bilar?
__________________
Senast redigerad av TheGretaReset 2022-05-05 kl. 09:42.
Citera
2022-05-05, 09:31
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schizophrenia
Vet man att det var så?
– Jag upplevde bara att det var ett tumult bredvid mig. Plötsligt låg det en man på golvet och försökte limma fast sig på håret och handflatan. Jag förstod att de skulle ta bort honom men jag hoppades att han inte skulle ha hunnit limma fast sig i håret, för det skulle sannolikt ha gjort ont, säger [programledaren] Magnus Thorén efter sändningen.
https://www.expressen.se/nyheter/kup...-in-i-studion/

Nej, det var hans tröja av allt att döma, den han tog av sig innan han påbörjade sin aktion.

Man ser ju att någon plockar upp den utan några problem, således ej fastlimmad.
__________________
Senast redigerad av hicku 2022-05-05 kl. 09:50.
Citera
2022-05-05, 09:34
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo
Det handlar inte bara om att agera utan att agera RÄTT! ...
Men gör det då, din tangentbordsryttare. Snacka går ju. Jag har inga sådana ambitioner för egen del.
Citera
2022-05-05, 09:34
  #90
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Huruvida mannen skrek "jag limmar" (enligt Aftonbladet) eller "jag är limmad" (enligt Expressen) lär bli en av vår tids största tvistefrågor. Folk i bägge läger kommer att hävda att de har den rätta tolkningen av profetens ord.
Citera
2022-05-05, 09:43
  #91
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Killen som limmade sig såg ganska fet ut. Undrar hur många smaskiga och klimatosmarta biffar han satt i sig under sitt liv.

Det är kanske en metod för att minska matsvinnet, att limmaren helt sonika skrapar i sig överblivna rester från folks tallrikar.
Citera
2022-05-05, 09:43
  #92
Medlem
DoktorNos avatar
Jag skulle gärna se den här pajsaren på Kristallengalan. Nominerad i kategorin "Årets Replik i TV".
"Jag limmar!" / "Jag är limmad!" är en blivande klassiker.
__________________
Senast redigerad av DoktorNo 2022-05-05 kl. 10:02.
Citera
2022-05-05, 09:43
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
Huruvida mannen skrek "jag limmar" (enligt Aftonbladet) eller "jag är limmad" (enligt Expressen) lär bli en av vår tids största tvistefrågor. Folk i bägge läger kommer att hävda att de har den rätta tolkningen av profetens ord.

Det finns inget att tvista om eftersom de som hört "jag limmar" har hört vansinnigt fel.
han skriker "jag är limmad... JAG ÄR LIMMAD" när vakterna ska föra bort honom.
Citera
2022-05-05, 09:52
  #94
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Är de inte oroliga över vad folk ska göra med dem när de väl har limmat fast sig?
Citera
2022-05-05, 09:58
  #95
Moderator
Humbugs avatar
Vilket lim använder han? Måste vara något väldigt snabbtorkande om det ska ha någon effekt, inget vanligt jävla Karlssons Klister.
Citera
2022-05-05, 09:59
  #96
Medlem
Hussefars avatar
Props till honom för kreativiteten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in