2022-05-05, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Men det är ju ett icke-problem med tanke på att matcherna ändå sänds i både HD och UHD på Cmore Events.
Inte ett ickeproblem om det strular hos N1. Då hade det varit bra att cmore hade Champions league i kanalformat. Hellre kanaler än streaming.
Citera
2022-05-05, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Inte ett ickeproblem om det strular hos N1. Då hade det varit bra att cmore hade Champions league i kanalformat. Hellre kanaler än streaming.

Men nu strulade det ju inte i event kategorin.
Citera
2022-05-05, 11:30
Medlem
Såg hela matchen utan lagg, bra kvalite bra framerate.
Citera
2022-05-05, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljungyoungboys
Testar igen. Någon som kör iptv med m3u-länk på en LG-tv? Jag har tidigare använt mig av duplex men det går inte att förnya längre. Nu har jag lyckats ladda ner smart iptv-appen genom att byta land till Spanien. Dock försvinner den titt som tätt och kanallistan försvinner väldigt ofta.

Börjar bli tröttsamt och jag hittar verkligen ingen app som är lätt att navigera och få det att fungera.

Iptv-Smarters går ladda ner men kan inte ladda upp m3u-länken får ett felmeddelande att portarna inte fungerar.

Tacksam för all möjlig hjälp.

Be din säljare ta bort alla länder/filmer/serier som du inte bryr dig om. Dagens tv apparater är långt ifrån smarta än. Enklast och billigast är en Mi stick eller Amazon Fire TV Stick med Tivimate.
Lite dyrare Formuler Z Alpha 4k, köpte min för 995:- ink frakt på Amazon. Mytvonline2 är en väldigt kompetent mjukvara för iptv. Dessutom ingår en rejäl fjärrkontroll.
Senast redigerad av rockabilly65 2022-05-05 kl. 18:19.
Citera
2022-05-05, 18:38
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljungyoungboys
Testar igen. Någon som kör iptv med m3u-länk på en LG-tv? Jag har tidigare använt mig av duplex men det går inte att förnya längre. Nu har jag lyckats ladda ner smart iptv-appen genom att byta land till Spanien. Dock försvinner den titt som tätt och kanallistan försvinner väldigt ofta.

Börjar bli tröttsamt och jag hittar verkligen ingen app som är lätt att navigera och få det att fungera.

Iptv-Smarters går ladda ner men kan inte ladda upp m3u-länken får ett felmeddelande att portarna inte fungerar.

Tacksam för all möjlig hjälp.

Lösningen är att du köper en android-sticka för 3-400kr (t.ex Mi TV stick) och installerar Tivimate på den. Så slipper du allt bök.
Citera
2022-05-05, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Lösningen är att du köper en android-sticka för 3-400kr (t.ex Mi TV stick) och installerar Tivimate på den. Så slipper du allt bök.
Enklast
+1
Den för 300-400kr klarar inte 4K om det är viktigt.
Senast redigerad av rockabilly65 2022-05-05 kl. 19:41.
Citera
2022-05-05, 21:53
Medlem
bingkingxxls avatar
Kollar SM finalen i 1an ni vet, funkar utan anmärkning. Tummen upp och förhuden bak. (Visar ollonet)
Citera
2022-05-05, 22:39
Medlem
3meters avatar
Förstår verkligen inte vad som är poängen med att varje gång efter nån lite större match behöva påpeka att en viss tjänst råkar fungera.
Citera
2022-05-05, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3meter
Förstår verkligen inte vad som är poängen med att varje gång efter nån lite större match behöva påpeka att en viss tjänst råkar fungera.

Kan det ha med att göra att vissa gör tvärtom?
Göra inlägg när dom haft problem.
Citera
2022-05-06, 21:22
Medlem
xavi8222s avatar
Måste erkänna att jag inte upplevt seghet vid kanalbyten på den leverantör som man klagar på. Kan det bero på det hårdvara man använder?
Citera
2022-05-06, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xavi8222
Måste erkänna att jag inte upplevt seghet vid kanalbyten på den leverantör som man klagar på. Kan det bero på det hårdvara man använder?

Vilken hårdvara har du och hur kopplar du upp dig?
Citera
2022-05-06, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xavi8222

Hårdvaran/appen spelar också in.

I de flesta vettiga appar/boxar kan du ställa buffer-inställningen högre eller lägre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in