Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-21, 10:27
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikael861
Jag tror att man kan se honom i den här videon vid 1:00, till höger i randig skjorta:

https://www.youtube.com/watch?v=Fd-ePCgXvgk&t=1m

Om det nu är han så ser han förvånansvärt ung ut för att vara i 23-årsåldern, som han måste ha varit eftersom han är född 1964.
Han har autism. Av någon anledning ganska typiskt med barnslika ansiktsdrag och allmänt långsamt åldrande hos den sortens människor.

Han ser förövrigt rätt valpig ut än idag, Lill-Larsa.
Senast redigerad av AuticaMinore 2022-03-21 kl. 11:01.
Citera
2022-05-05, 22:19
Medlem
AuticaMinores avatar
Tror att han tillhör ett BMSS. Åtminstone så bor han mycket tätt inpå ett sådant. Gillar också att gömma sig bakom lagervis med kläder.

Har hört att han har ett humör som heter duga. Slår sönder både knogar och tangentbord när något retat upp honom.
Synd om det är sant. De där knapparna lär tydligen göra svinont å trampa på.
Citera
2022-05-20, 00:13
Medlem
AuticaMinores avatar
För att bidra med något mer sanningsenligt än i ovanskrivna inlägg - Gasbomben - om du fortfarande vill se de saknade två avsnitten (del 2 och 5) ur H&P så finns de på denna sida - https://adult.noodlemagazine.com/vid...och%20pannkaka

Ett varningens ord - det verkar finnas rätt mycket skräp och snuskvideos på denna sida och om du är känslig för sådant material så gå in på egen risk. Vanligen mycket virus och dylikt krafs på dessa sajter också.

Som avslutning så har du fått PM av mig. Goder natt!
Citera
2022-05-23, 23:07
Medlem
Aries02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Nån härinne som vet var man kan hitta den där videoinspelningen från Astrids 80-årsdag igen?

Har letat som en galning men den verkar borttagen överallt. Någon? Carl Serung?

Angående detta, Astrid Lindgren 80 år finns på SVT play i detta nu för den som är intresserad. Tas dock bort igen den 31/5.
Citera
2022-05-24, 22:59
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aries02

Angående detta, Astrid Lindgren 80 år finns på SVT play i detta nu för den som är intresserad. Tas dock bort igen den 31/5.
Om en vecka då. Går den att spara någonstans?
Citera
2022-05-26, 05:05
Medlem
AuticaMinores avatar
Dagens info om Lasse hemlig - han hänger till på Ekelundsgatan i centrala Göteborg ibland. Skulle gissa att det rör sig om ganska regelbundna besök faktiskt.

Vill någon hitta honom så kunde de ju leta där kanske. Ingen särdeles lång gata heller.
Citera
2022-05-29, 21:04
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Om en vecka då. Går den att spara någonstans?
Bumpar mitt eget inlägg här med samma undran - någon här som vet hur man spelar in/spelar av från ett SVT-klipp? Carl Serung, du som verkar ha koll? Klippet försvinner om två dagar så därför lite angelägen här.

Försökte spara videon under mina dokument/mappar men det enda som kom upp när jag öppnade mappen var SVT's startsida

Ska man behöva filma av allt med mobilkamera? Ingen vidare kvalitet på det sättet ju.
Citera
2022-05-30, 22:52
Medlem
Negersmurfens avatar
Citat:
Bumpar mitt eget inlägg här med samma undran - någon här som vet hur man spelar in/spelar av från ett SVT-klipp? Carl Serung, du som verkar ha koll? Klippet försvinner om två dagar så därför lite angelägen här.

Försökte spara videon under mina dokument/mappar men det enda som kom upp när jag öppnade mappen var SVT's startsida

Ska man behöva filma av allt med mobilkamera? Ingen vidare kvalitet på det sättet ju.

Man kan spela in filmer från bildskärmen med ett capture program som t ex WM capture eller Movavi Screen Capture. Jag har gjort det ibland. Det underlättar att ha två bildskärmar. Man kör då programmet från ena skärmen och spelar upp filmen i helskärmsläge på den andra skärmen.
Citera
2022-06-07, 03:52
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negersmurfen
Man kan spela in filmer från bildskärmen med ett capture program som t ex WM capture eller Movavi Screen Capture. Jag har gjort det ibland. Det underlättar att ha två bildskärmar. Man kör då programmet från ena skärmen och spelar upp filmen i helskärmsläge på den andra skärmen.
Begriper mig inte på sånt där. Har också redan fått hjälp av en granne som spelat in videon och fört över på ett USB.

Jag kollar på klippet just nu. Var det kallt på scen eller nåt? Han är ju iklädd nån präktig vintertröja. Såna plagg bidrar till den där distinkta frikyrkliga looken också

Tycker Lasseman såg rätt annorlunda ut som ung vuxen jämfört med när han var liten parvel. Om han inte hade presenterat sig där och då så hade jag aldrig gissat att det var han som spelade Skorpan och Lillebror.

Han är mer lik sig nu idag får jag säga. Åtminstone i ansiktet.

Hoppas att Lars känner sig trygg i det ytterområde han valt som hemvist i nuläget. Inte den tryggaste delen av Gbg precis. Tur att rödjackorna vandrar där dag som natt
Citera
2022-06-11, 16:43
Medlem
AuticaMinores avatar
Bor i Frölunda. Om någon vill veta mer så berättar jag i P.M.
Citera
2022-06-21, 20:55
Medlem
AuticaMinores avatar
Hmm.. Vad mer kan sägas här tro.

Tynnered, boendet nära Opaltorget mittemot en kyrka.

Uppge även namn och gatuadress eller räcker det nu? Med allt?
Citera
2022-07-05, 21:56
Medlem
AuticaMinores avatar
Svår människa, denne Lars. Är ju förståeligt om han inte vill prata med någon men önskade ändå att han kunde gå till polisen och anmäla nån gång. Det har gått alltför många år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in