Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-28, 18:59
Medlem
trazkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Han är kass. Källa: Trazke.
Nu är inte jag lika lättimponerad som du och skiter ned mig av glädje för att en spelare slår en assist. Förlorarmentalitet..
2022-05-28, 19:00
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yokosuna
Slår vi Degerfors imorgon?

Hoppas det. Jag har en säker tvåa på tipset. Hoppas att inte Martin Olsson ledde festen för hårt i torsdags.
2022-05-28, 19:02
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Vilken skämtmatch.

Det blir kanske så när lag utan supporterkrav möts. Oavsett resultat så är insatserna okej.

När tjocke Vaiho slog i marken vibrerade bollen ur greppet på honom.

Föredrar det här före gnihets narkolepsimatcher alla dar i veckan.
2022-05-28, 19:03
Medlem
Neurons avatar
Sjuk match! Inte orimligt om vi har en ny serieledare efter den här omgången. Hellre Häcken än bajen!
2022-05-28, 19:05
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Nu är inte jag lika lättimponerad som du och skiter ned mig av glädje för att en spelare slår en assist. Förlorarmentalitet..

Grattis till serieledningen!
2022-05-28, 19:07
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Föredrar det här före gnihets narkolepsimatcher alla dar i veckan.
Tråkigt kan det ju vara ibland men Sirius skulle nog må bra av en del av gnäggets cynism.

Det var väl förresten ett regnbågskaptensbindelsderby? En del av problemet kanske.
2022-05-28, 19:08
Medlem
trazkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Grattis till serieledningen!
Tack!
2022-05-28, 19:10
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Tråkigt kan det ju vara ibland men Sirius skulle nog må bra av en del av gnäggets cynism.

Det var väl förresten ett regnbågskaptensbindelsderby? En del av problemet kanske.

Haha, gillar din självdistans ändå att du kallar ditt eget lag för gnägget

Sirius skulle förmodligen vara ett bottenlag om dom la sig på försvar. Dom har inte det spelarmaterialet. Deras största chans är att spela borderlinefotboll.

Ännu ett derby i svensk fotboll? Härligt!
2022-05-28, 19:13
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Haha, gillar din självdistans ändå att du kallar ditt eget lag för gnägget

Sirius skulle förmodligen vara ett bottenlag om dom la sig på försvar. Dom har inte det spelarmaterialet. Deras största chans är att spela borderlinefotboll.

Ännu ett derby i svensk fotboll? Härligt!
Sork, råtta, gnihet, gnägget... kärt barn har många namn

Så kanske det är. Fast man kan väl fejka en ljumsksträckning på Vaiho sista minuten i alla fall?
2022-05-28, 19:21
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke

Jag litar ju på ditt omdöme här. Ser du inte det? Du har ju aldrig fel.
2022-05-28, 19:28
Medlem
bagarn29s avatar
Matchen sämsta, föga överraskande: Da Garca 5,2 Sofascore. 4,9 i Fotmob som har Vaiho som sämst 4,0.

Dagens högsta Markus Berg 8,8. Bergqvist (KFF) 8,0. Bjarnason (IKS) 8,6.
2022-05-28, 19:38
Medlem
trazkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag litar ju på ditt omdöme här. Ser du inte det? Du har ju aldrig fel.

Jag har gärna fel om Turgott! Gör han 20 poäng resten av serien så skulle jag knappast vara ledsen för det..

Däremot är det komiskt hur du gång på gång viker dig dubbel i dina försök att "sätta dit mig". Det är tydligt att du fortfarande har ont i rumpan sedan jag kallade dig en pretentiös fjant.

Mitt råd till dig är dock att ha lite tålamod och vänta tills det faktiskt finns något att anmärka på. Jag sticker ofta ut hakan och har därmed relativt ofta fel. Så dina små försök just nu är inte bara patetiska utan även onödiga.

Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Matchen sämsta, föga överraskande: Da Garca 5,2 Sofascore. 4,9 i Fotmob som har Vaiho som sämst 4,0.

Dagens högsta Markus Berg 8,8. Bergqvist (KFF) 8,0. Bjarnason (IKS) 8,6.
Da Graca är alltid sämre än tillåtet när jag ser honom spela. Antingen tajmar jag in det på ett helt otroligt sätt eller så har han hållhakar på sina tränare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in