Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-20, 15:28
Medlem
Smegmas avatar
Jag får uppstötningar så fort jag hör eller bevare mig väl läser något om denna Horfamiljen. Dom har inga gränser. Snuskigt och äckligt. Sätt ihop denna familjen med varsin banjo och ta ett kort, där har vi svaret.

Usch!
Citera
2022-06-20, 16:34
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Typical-Twat
Hur finner Du det markligt? Hon ar ju for fan programledare for 'Naked Attraction' och van med Pernilla.
Som sagt...SW & PW är 2 utomordentligt bra bevis på hur 2 idioter som visas upp i offentliga media.
Sofia Wistam & Pernilla Wahlgren.
Citera
2022-06-20, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
vart kan man beskåda denna skönhet som alla pratar om?
https://www.instagram.com/p/Ce_cV57s...d=MDJmNzVkMjY=
Citera
2022-06-21, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Är du också en bedragare? Verkar så på din inställning. För att lyfta a-kassa så ska du stå till arbetsmarknadens förfogande vilket innebär att en arbetsgivare ska kunna ringa dig på morgonen och du ska kunna infinna dig inom rimlig tid på plats för att arbeta!

Citat:
om du är inskriven på FK så måste du befinna dig i sverige för att kunna gå på intervju om du lyfter ersättning, visst kan du pendela mellan Palma och Sthlm men det kommer bli dyrt och tillslut måste du även gå diverse skitintervjuer

tackar du nu nej så blir du utskriven och av med ersättningen

"Kravet på att stå till arbetsmarknadens förfogande innebär att den biståndssökande ska vara anmäld som arbetssökande hos Arbetsförmedlingen, ha för avsikt att arbeta och vara aktiv i sitt arbetssökande"

Du aktivitets-rapporterar till arbetsförmedlingen som bedömer ifall du har uppfyllt kraven eller inte. Om de anser att du inte har gjort det så rapporterar de detta vidare till din a-kassa. Därefter gör A-kassan en bedömning på ifall du ska stängas av tillfälligt eller helt och hållet. Du får som regel lämna in en förklaring först på varför du inte har uppfyllt kraven.
Så enkelt som att du blir av med ersättningen om du tackar nej till intervju är det inte riktigt.

Intervjuer, beroende på jobb, kan ske på länk. Det liksom tidpunkt för intervjun bestäms mellan dig och arbetsgivaren. De flesta är flexibla med intervjutider.

Huruvida du ska kunna infinna dig inom ett par timmar för att arbeta eller inte är väl beroende på jobb. I den branschen som CB befinner sig i tror jag att det är ett ytterst osannolikt scenario.

Principen må vara sådan, men jag tror att det är ytterst sällan den tillämpas.
Citera
2022-06-21, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Jag får uppstötningar så fort jag hör eller bevare mig väl läser något om denna Horfamiljen. Dom har inga gränser. Snuskigt och äckligt. Sätt ihop denna familjen med varsin banjo och ta ett kort, där har vi svaret.

Usch!

....och ändå så är du härinne och läser om dem
Är du masochist?
Citera
2022-06-21, 07:54
Medlem
Nu har P svarat sig själv på Jessica Wahlgrens Insta. Pernilla Wahlgren Jag älskar dig.
Citera
2022-06-21, 09:15
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
https://www.instagram.com/p/Ce_cV57s...d=MDJmNzVkMjY=
ojdå, mindre vacker bild kan man tycka, taskigt att lägga upp den
Citera
2022-06-21, 14:30
Medlem
Citat:

Ja jag hade blivit skogstokig om någon la in en sån bild på mig. Men C.B är väl guds gåva till kvinnorna…
Citera
2022-06-21, 18:27
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Ja jag hade blivit skogstokig om någon la in en sån bild på mig. Men C.B är väl guds gåva till kvinnorna…
Sjukt slemmig är han.
Mediakåt deluxe. Stackars lilla Pernilla...
Citera
2022-06-21, 18:57
Medlem
Citat:
En bild på en man i bar överkropp med antydan till lite mage. Vad är taskigt menar du? Är rätt säker på att Sofia har frågat om det är ok.
Citera
2022-06-21, 19:08
Medlem
Tror redan han har fått nytt jobb (IGEN). Det var senast när dom var i Spanien och P sa att dom skulle fira. Och sa titta så glad han är. Han stod i köket och dansade sin ” Töntdans”
Men hon sa inte varför… men misstänker att det var ett nytt jobb. Och kanske börjar där efter sommaren.
Så då kanske han har fått avgångsvederlag (IGEN)…..
Och kan tillbringa hela sommaren nu med P i Spanien. (Han är ju som en släpvagn efter henne 24/7)

För vad ska han annars göra för han verkar ju inte ha några vänner. Och han bor säkert i Biancas nya lgh hela tiden nu oxå.
Det hette ju att P skulle bo där med Theo och Oliver tillfälligt. Men CB vill väl väl inte sitta ute i skogen ensam…och då får han ju inte synas hela tiden på IG…
Citera
2022-06-21, 19:11
Medlem
mjukmjukares avatar
På riktigt.
Vi måste ge fan i att ge dessa vingklippta höns Wahlgren/Ingrosso uppmärksamhet öht.
Total radioskugga. Tystnad. Utanförskap.
Allt!!
Den uppmärksamhet som Wah/Ing är rakt in i själva grunden sjuk.

Jag får, helt utan önskemål, oändligt m dynga om W & I, igen och om igen. Och igen. På sociala medier.
Vad ont har jag gjort?? 😵‍💫
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in