Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-03, 00:03
  #73
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av michelgreco
Varför bytte han efternamn?

Det har jag också alltid undrat. Han hade ju ett riktigt fett gangsternamn!
Citera
2022-07-03, 00:14
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H84L
Skilsmässa tror jag, eller vad tror du? 🤦🏻‍♂️


Jag tror han tog namnet Falk för att driva med polisen i och med filmerna om Johan Falk.
Citera
2022-07-03, 01:22
  #75
Medlem
Nästan alla kriminella har gått över till narko branschen svårt å cash på annat nuförtiden
Citera
2022-07-03, 01:36
  #76
Medlem
Legend rakt igenom. Gått från att råna banker i lilla Sverige till att vara med och styra kokain branschen i Europa. Lär nog göras en film om hans liv nångång, hade varit fett.
Citera
2022-07-03, 04:30
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av michelgreco
Jag tror han tog namnet Falk för att driva med polisen i och med filmerna om Johan Falk.

Vad har han för uppbackning i den undre världen, den här "wanna-be-as--Johan Falk", Jonas Falk? Han måste gjort sig många fiender?
Citera
2022-07-03, 07:56
  #78
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannika.Jansson
Det låter nästan som att du skulle vara lite avundsjuk?
Att du kanske bara är en patetisk nolla som kommer att få ett skit arbeta i Sverige på ett snuskigt lager.

Jag har aldrig sagt någonting om att man inte kan göra affärerna med sydamerikaner och spanjorerna. Man behöver Däremot inte blanda in negrerna! Skulle läst lite vad menar istället!
Istället för att tjafsa på.
Eftersom du uppenbarligen avslutade grundskolan innan högstadiet, så förstår man din obefintliga läsförståelse och den egna skriften med avhuggen text.
Negrerna är redan inblandade, men du förstår inte ens vad Rytve informerade dig om på perfekt skriven svenska.
Du tillbakavisar det som du själv nyss skrivit, vilket visar på att du inte ens förstår vad du själv skriver.🤔

Mitt teams verksamhet bidrar med att skattevägen bekosta ditt försörjningsstöd, så att du kan fortsätta med att i din onani dagdrömma om Jonas.

Falk lever farligt med alla olika kontakter genom åren, i en miljö där lojaliteter förändras ständigt, och vänskap förändras utan en blinkning när det gäller $£€.
Så avundsjuk, knappast! ☺😁😅🤣
Citera
2022-07-03, 09:19
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannika.Jansson
Varför inte låta han tjäna pengar på det iställer för kriminella negrer?
Nu är jag ingen sponsor till varken Herr Falk eller Mohammed.

Men hellre han gör det.

Vad är det som säger att det inte kan vara tack vare Jonas som våra folkkära förortsnoggers tjänar cash? Det behöver inte nödvändigtvis vara antingen Jonas eller Muhammed...
Citera
2022-07-03, 09:28
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Exakt. Smarta människor blir inte kriminella.

Smarta människor accepterar spelet och hittar vägar för att vinna spelet.

De fuskar inte.

....eller så fuskar man precis på underkant till för mycket under en kort period och lägger sedan av i tid.
Ha i åtanke att alla har olika förutsättningar här i livet...

Säg nån mångmiljonär som inte lär ha skattefifflat eller gjort något andra tveksamheter för att komma till sin position? Och då är ändå dom flesta rika födda i åtminstone övre medelklass, föreställ dig då vad nån som är född i lägre kast lär måsta gå igenom för att komma till samma position.

"Spelet" är genomruttet och för att lyckas måste man vara minst lika rutten själv.
Citera
2022-07-03, 09:38
  #81
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitintehanigen
3 ton är ingenting. Finns grabbar i orten som sitter på samma mängder

Utan att ha nån större insikt i saken så tror jag skillnaden lär vara att grabbarna i ortens kola är 5-10 gånger mer utbankat än det JF förmodligen får in raka vägen från producenterna.
Citera
2022-07-03, 10:00
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av michelgreco
Jag tror han tog namnet Falk för att driva med polisen i och med filmerna om Johan Falk.

innan hjärntrusten på FB spånar vidare....hans mamma heter Falk
Citera
2022-07-03, 10:18
  #83
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av michelgreco
Jag tror han tog namnet Falk för att driva med polisen i och med filmerna om Johan Falk.

He, he, helt sjukt. Men lite kul gjort. Humor. Lär ju ej vara uppskattat av polisen.
Citera
2022-07-03, 11:59
  #84
Medlem
Någon som vet vart man kan hitta dokumentären ”operation playa” ? Den fanns på SVT play för några år sedan men SVT plockade bort den eftersom polisen skämde ut sig totalt i den operationen. Om någon kan visa vart man kan ladda ner den på nätet skriv här tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in