• 1
  • 2
2022-07-16, 13:44
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Nordiska motståndsrörelsen håller just nu ett torgmöte i Skellefteå centrum med anledning av det grova överfallet mot en 10-årig flicka i stadsdelen Morö Backe förra veckan.
https://nordfront.se/just-nu-motstan...e-i-skelleftea

Mycket bra gjort! Vad tycker ni andra om det här?
Citera
2022-07-16, 13:48
Medlem
holmiums avatar
NMR är väl den enda organisation med både hjärtat och vettet i behåll i Sverige ?

Bra NMR !

Hoppas dessutom att det är många människor i Sverige som inser läget och tar sitt förnuft till fånga och lägger sin röst på NMR i höstens val.
Citera
2022-07-16, 13:49
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
NMR är väl den enda organisation med både hjärtat och vettet i behåll i Sverige ?

Bra NMR !

Hoppas dessutom att det är många människor i Sverige som inser läget och tar sitt förnuft till fånga och lägger sin röst på NMR i höstens val.

Kommer inte att hända svenssons har redan gått vidare och är upptagna på att hitta solsemester eller kanske snararare komma hem från solsemestern.
Citera
2022-07-16, 13:53
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merkur
Varför lägger de inte ned?
Vad får man för en röst på denna ”rörelse”?
Ingenting.
Nyttiga idioter för vänstern, nu kommer alla vi som har relevant kritik mot massinvandringen att bli sammankopplade med mongosarna och kvinnorna kommer inte att våga rösta på SD. Tack sossar och deras vänner NMR 😡
Citera
2022-07-16, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Nå vad ger då en röst på socialdemokraterna, miljöpartiet eller moderaterna ?

Jo mer av samma sort !

Och just mer av samma sort är det sista som Sverige behöver....

Ja, men du får också vad du röstar för.
Exakt vad är denna ”rörelse” kapabla till?
Lek med tanken att de får 10 % av rösterna till riksdagsvalet; har de ens en enda kompetent politiker som överhuvud taget kan driva en fråga i kammaren?

Av vad jag har sett av denna tragiska och trasiga samling människor hade de nätt och jämt kunnat arrangera en loppmarknad.
Citera
2022-07-16, 14:03
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ja, men du får också vad du röstar för.
Exakt vad är denna ”rörelse” kapabla till?
Lek med tanken att de får 10 % av rösterna till riksdagsvalet; har de ens en enda kompetent politiker som överhuvud taget kan driva en fråga i kammaren?

Av vad jag har sett av denna tragiska och trasiga samling människor hade de nätt och jämt kunnat arrangera en loppmarknad.

Det jag fetat i din kommentar:

Denna din sanning gäller nog dessvärre flertalet av de politiker som är verksamma inom regering, riksdag och Sveriges kommuner och inte minst en stor andel av de personer som verkar utan personligt ansvar inom offentlig sektor.

Så varför skulle plötsligt detta förhållande bli dåligt om stolpskottet kom från NMR´s led istället från sossarna, miljöpartiet eller moderaterna ?
Citera
2022-07-16, 14:07
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Nyttiga idioter för vänstern, nu kommer alla vi som har relevant kritik mot massinvandringen att bli sammankopplade med mongosarna och kvinnorna kommer inte att våga rösta på SD. Tack sossar och deras vänner NMR 😡

SD är tyvärr ovilliga att åtgärda alla Sveriges grundläggande systemfel. Så just den detaljen som du anför saknar helt betydelse.
Vi kommer tyvärr att se bestialiska brott mot den nordiska folkstammen även med SD-styre.
Citera
2022-07-16, 14:25
Medlem
De borde hålla ett möte i Almedalen för modet de utförde på psykiatrikvinnan
Citera
2022-07-16, 14:49
Medlem
Citat:
Varför lägger de inte ned?
Vad får man för en röst på denna ”rörelse”?
Ingenting.

Ett gott samvete kanske..

Hade inte folk röstat på bla ogräsrörelsen och dess korkskallar, hade vi inte haft samma behov av ett "nytt" parti som värnar om sverige.

Men jag antar att du tycker sverige blivit ett fiiiiint och tryggt land med alla dessa våldsutövare.

Ps. Tycker du samma om Nyans också ? Ds.

Personligen skulle jag inte rösta på dem då de är för extrema i min smak men jag har full förståelse för de som gör det, mer än såna som lägger sin röst på vänster/mitten-partier som fört oss hit i denna avgrund vi befinner oss i men fähunden Reinfeldt har också stor skuld. Det här inbegriper givetvis även mig själv som lagt min röst på åt båda håll under årens lopp. Tyvärr.

All heder åt dem att de till skillnad från övriga visar sig mot övriga partier gömmer sig.
Citera
2022-07-16, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
https://nordfront.se/just-nu-motstan...e-i-skelleftea

Mycket bra gjort! Vad tycker ni andra om det här?

Mycket bra! Bra att någon agerar och visar stöd till flickan.

Citat:
Varför är ni här idag?
– Vi är här idag på torget för att sätta ner foten och visa vår avsky mot det här vansinnesdådet. Vi kommer hålla tal, dela ut flygblad och prata med folk, säger en av aktivisterna till Nordfront.

Vad tycker du borde hända med pojken som utsatte flickan för det här?
– Det kan jag inte gå in på i detalj, säger aktivisten.
Citera
2022-07-16, 15:20
Medlem
Kommer Säpo bevaka det hela?
Citera
2022-07-16, 15:33
Medlem
Ganonitos avatar
Mycket bra gjort av NMR. Riksdagspartierna tiger som muren.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in