2022-07-22, 16:38
Medlem
r det ngon som har beskt Fanny NEW p RE?
Citera
2022-07-24, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shoman56
Alltid trevligt med en lngre recension
ska trffa henne i morgon..rec kommer
Citera
2022-07-24, 14:23
Medlem
Undrar om nn trffat Ninaa18 p RE?
Lite tunn info ,inget telnummer utan snapchat eller Kik.
Citera
2022-07-24, 18:55
Medlem
Ringde upp Jessie. En Thai i Stockholm.
Hon verkade trevlig. Men mycket grov rst fr en kvinna frn Thailand.
Nr jag nu ser hennes annons igen. Slr det mig att hon brjar annonsen med "I am a women"
Ni frstr vart jag vill komma. Ngon som knner henne..?
Citera
2022-07-25, 08:00
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Undrar om nn trffat Ninaa18 p RE?
Lite tunn info ,inget telnummer utan snapchat eller Kik.

Lite knapphndig info jag hlla med om. Att hon annonserar med kik/snap skulle tyda p hobbyeskort men hon erbjuder betalning med VISA, Mastercard, mm. Det kanske r vanligt bland dagens unga tjejer - vad vet jag?
Citera
2022-07-25, 08:02
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Ringde upp Jessie. En Thai i Stockholm.
Hon verkade trevlig. Men mycket grov rst fr en kvinna frn Thailand.
Nr jag nu ser hennes annons igen. Slr det mig att hon brjar annonsen med "I am a women"
Ni frstr vart jag vill komma. Ngon som knner henne..?

Nej frstr inte helt. Du menar att hon r man eller att en man svarade i vi stllet fr henne du ville trffa?
Citera
2022-07-25, 08:05
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
ska trffa henne i morgon..rec kommer

Blev det en trff med henne? Lite nyfiken bara.
Citera
2022-07-25, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shoman56
Nej frstr inte helt. Du menar att hon r man eller att en man svarade i vi stllet fr henne du ville trffa?
Nej. Det var hon som svarade. Blev bara lite frvnad att man mste skriva i sin annons..Att man var en kvinna. Kanske r det s enkelt att hon har en grov rst. Och har sttt p det problemet att hon lter som en man. Och drfr uttryckligen skrivit i annonsen att hon r en kvinna. Vilket jag naturligtvis hoppas det r...
Citera
2022-07-26, 16:34
Medlem
Ngon som har erfarenhet av Johanna X p RE?

Verkar skum.
Skrev till henne en gng nr hon annonserade frut.
D bestmde vi en tid dagen drefter. Hon skulle komma till mig p outcall.
Nr jag sedan skulle bekrfta vrt mte ngra timmar innan var det som att hon helt hade glmt bort vad vi bestmt. Hon ville veta hur lnge jag ville trffas och sedan undrade hon om jag kunde komma till henne i Stuvsta. Trots att hon i annonsen skrev att hon bor i Norrkping och bara gjorde outcall.

Nu annonserar hon igen.
Str fortfarande att hon bor i Norrkping.
Hon har ocks skrivit att hon bara gr outcall men hon har valt att hon bara gr incall.
Citera
2022-07-27, 16:53
Medlem
Tnkte skriva en liten recension och bertta om trffen med min drmtjej som jag hade fr ca en vecka sen hll i er.

Kom i kontakt med tjejen p ett annat forum som inte r s vanligt fr just prostituerade. Vi chattade en stund och sedan berttade hon om sina tjnster. Jag hade inte planerat att kpa s det blev lite spontant och oj vilken tur jag hade att jag valde att gra s.

Vi bestmmer tid och bokar en timme dagen eftert. Hon mter upp mig i nrheten av min lgenhet och wow, mts av en ung, vltrnad supersnygg tjej som sger hej med ett stort leende och presenterar sig. Redan dr slpptes all nervositet och vi gr sedan upp i min lgenhet. Hon var vldigt social och hade riktigt bra humor, hon tog kommandot och upplevdes vldigt mogen. Det var verkligen en tjej som tog hand om sig, propert kldd och hur frsch som helst.

Efter lite skitsnack i lgenheten ber hon om att f lna toaletten samtidigt som hon ber mig sitta kvar i soffan. Efter cirka 5 minuter kommer hon ut i en badrock med ingenting under, hon kommer till mig och brjar kyssa mig p halsen och sedan nert. Sen tar hon fram den och stoppar den i munnen samtidigt som hon kollar mig i gonen, hon leker med bollarna och allting och hon har hela tiden ett leende p lpparna. Efter det rider hon mig som jag aldrig upplevt tidigare. Vi byter position fram och tillbaka och nr hon str p alla fyra i doggy s r jag nra p att komma, hennes rumpa r bland de finaste jag sett.

Vi avslutar med att hon suger mina bollar samtidigt som hon runkar av mig. Hela tiden med ett litet leende, hon gick in fr det.
Jag lgger satsen p hennes perfekta brst och sedan gr jag och hmtar papper och torkar av henne. Vi umgs en stund till eftert tills tiden r slut. Hon ger mig en stor kram och jag vljer att ge ordentligt med dricks innan hon gr ut i kvllssolen.

En kvll jag aldrig kommer att glmma. Kommer boka lngre tid med henne nr jag har mjlighet.

Det var verkligen en 10 av 10 upplevelse. Ibland har man flyt, frn slsurfade till detta. =)
Citera
2022-07-27, 17:08
Medlem
Vart det rtt dr.?...Dom dr mtena brukar ju sluta med att hon inte ens vill ha betalt..
Citera
2022-07-28, 09:17
Medlem
Samantha p rs. Nej gumman, man bokar inte en tid samma dag och igrnorerar sms frn kunden. I det hr landet kallas det "dlig stil".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in