Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-07-29, 01:30
  #1
Medlem
Hahah, jag har panik.

För något år sedan, utan konsekvenstänk så skrev jag till en livstidsdömd person för mord eftersomr jag var så intresserad av fallet. Nu, har jag panik. Asså så rädd att människan ska söka upp mig, haha.

Vi skrev inte mycket men personen erbjöd en träff och att vederbörande inte brukade svara, men gjorde det nu. Slutade typ svara efter kanske 2 brev eller något. Hur troligt är det att livstidsdömda kommer ut?

Jag har flyttat men det är ju inte svårt att söka på min gamla adress och hitta mig nu liksom, haha. Så jäkla efterklok och pissnojjig nu. Än så länge är personen bakom lås
__________________
Senast redigerad av buhusan 2022-07-29 kl. 01:34.
Citera
2022-07-29, 01:37
  #2
Medlem
SvenHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buhusan
Hur troligt är det att livstidsdömda kommer ut?
Det är väldigt troligt normalt sett.
Citera
2022-07-29, 01:38
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Det är väldigt troligt normalt sett.

Omg, jag kommer dö den dagen ✌️
Citera
2022-07-29, 03:02
  #4
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buhusan
Omg, jag kommer dö den dagen ✌️

Om personen slutade svara efter två brev så behöver du nog inte oroa dig. Glömde hen bort att svara dig i realtid så är du och ditt eventuella mord knappast högprio när hen muckar.
Så du kan sova lugnt!
Citera
2022-07-29, 03:50
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Om personen slutade svara efter två brev så behöver du nog inte oroa dig. Glömde hen bort att svara dig i realtid så är du och ditt eventuella mord knappast högprio när hen muckar.
Så du kan sova lugnt!

Det var jag som slutade att svara ):
Citera
2022-07-29, 04:34
  #6
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buhusan
Det var jag som slutade att svara ):

Då bör du nog vara riktigt orolig, tyvärr.
Eller inte han har nog bättre saker för sig ändå.
Citera
2022-07-29, 04:50
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Då bör du nog vara riktigt orolig, tyvärr.
Eller inte han har nog bättre saker för sig ändå.

Hahah, jag hoppas att jag är bortglömd… 😂 Men det är najs att höra någon annans friska syn
Citera
2022-07-29, 05:09
  #8
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buhusan
Hahah, jag hoppas att jag är bortglömd… 😂 Men det är najs att höra någon annans friska syn

Eller så vill du att han ska hitta den här tråden och känna igen dig på skrivstilen så han kommer ihåg allt..😃
Citera
2022-07-29, 06:47
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buhusan
Hahah, jag har panik.

För något år sedan, utan konsekvenstänk så skrev jag till en livstidsdömd person för mord eftersomr jag var så intresserad av fallet. Nu, har jag panik. Asså så rädd att människan ska söka upp mig, haha.

Vi skrev inte mycket men personen erbjöd en träff och att vederbörande inte brukade svara, men gjorde det nu. Slutade typ svara efter kanske 2 brev eller något. Hur troligt är det att livstidsdömda kommer ut?

Jag har flyttat men det är ju inte svårt att söka på min gamla adress och hitta mig nu liksom, haha. Så jäkla efterklok och pissnojjig nu. Än så länge är personen bakom lås

Är du en kvinna som blir upphetsad av att skriva till dömda män eller vad är det frågan om? Känns som du har brist på fritid om du vill skriva till mördare.
Citera
2022-07-29, 07:26
  #10
Medlem
vadsadusadus avatar
Bara för att han mördat en person en gång behöver han inte vilja mörda igen och inte nödvändigvis dig i så fall. Hade inte oroat mig.
Citera
2022-07-29, 10:58
  #11
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Haha varför tror du ens han minns dig? Du kan nog släppa din lilla runkfantasi nu.
Citera
2022-07-29, 11:52
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Eller så vill du att han ska hitta den här tråden och känna igen dig på skrivstilen så han kommer ihåg allt..😃

Hahah, men ge dig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in