Citat:
Du behöver inte predika allt det där för mig. Jag känner redan till det sen länge, men det finns ju inga som vill hämnas och jag hoppas ju på förbättring efter valet, eftersom jag ändå vill ta det så långt lagen räcker först, så att man har ryggen fri.Det här är problemet med den Melodifestivalen-, cocacolasurplande-, och fotbolls-tittande svenne banan: han reagerar först när det tryter rejält i plånboken.
Då är det minsann dags att hämnas alltså?
Alla våldtäkter och allt våld som har pågått i 40 års tid i o m mångkulturen då?
Att vi är på väg att trängas undan som folk, pga våra politiker (som säljer sig till de sinistra globala bankägardynastierna så som Rothschild och Rockefeller osv)
Alla övergrepp på dagisbarn och småbarn, i o m att män sedan 70-talet har tillåtits jobba på dagis och med barnverksamhet?
Att du sedan 40 år (om inte längre) har fått betala totalt 70-75 procent i egentlig skatt (totalt skattetryck)? Utan att du ens har fattat det.
Alla de senaste 40 årens indragningar (ibland lyckade, och ibland inte lyckade) gällande yttrandefriheten och civila rättigheter (och ökning av övervaknings- och kontroll-samhället och polisstaten) som 7-klövern att sysslat med?
Alla löjeväckande låga straff för brottslingar?'
All galen feminism och manshat.
All politisering av skolväsendet, och den politiska indoktrineringen av våra barn?
Att de flesta s k välfärdsfunktioner (skola, polis, vård, osv) går på knäna numera (trots 70-75 procent i totalt skattetryck)?
Pride och dess propaganda?
All gifter som tillåts i vår mat och i produkter?
Hur de styrande för ett krig mot privata vapenägare?
Ska jag fortsätta och göra en lång lista?
Svensken är patetisk, och tillber Mammon indirekt, i o m att det är först då deras penganivå på bankkontot/plånboken gör sig påmind under en viss nivå, som de reagerar.
Då är det minsann dags att hämnas alltså?
Alla våldtäkter och allt våld som har pågått i 40 års tid i o m mångkulturen då?
Att vi är på väg att trängas undan som folk, pga våra politiker (som säljer sig till de sinistra globala bankägardynastierna så som Rothschild och Rockefeller osv)
Alla övergrepp på dagisbarn och småbarn, i o m att män sedan 70-talet har tillåtits jobba på dagis och med barnverksamhet?
Att du sedan 40 år (om inte längre) har fått betala totalt 70-75 procent i egentlig skatt (totalt skattetryck)? Utan att du ens har fattat det.
Alla de senaste 40 årens indragningar (ibland lyckade, och ibland inte lyckade) gällande yttrandefriheten och civila rättigheter (och ökning av övervaknings- och kontroll-samhället och polisstaten) som 7-klövern att sysslat med?
Alla löjeväckande låga straff för brottslingar?'
All galen feminism och manshat.
All politisering av skolväsendet, och den politiska indoktrineringen av våra barn?
Att de flesta s k välfärdsfunktioner (skola, polis, vård, osv) går på knäna numera (trots 70-75 procent i totalt skattetryck)?
Pride och dess propaganda?
All gifter som tillåts i vår mat och i produkter?
Hur de styrande för ett krig mot privata vapenägare?
Ska jag fortsätta och göra en lång lista?
Svensken är patetisk, och tillber Mammon indirekt, i o m att det är först då deras penganivå på bankkontot/plånboken gör sig påmind under en viss nivå, som de reagerar.
Men FAAAN om det dyker upp en elräkning på 100k. Då är blattarnas härjande INGENTING mot vad jag kommer att göra då!! 🤬🤬