Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-07, 17:46
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Efter att ha kollat på några videos verkar varken Lokal eller Olof vara särskilt långa, skulle tippa på ~170-176cm vilket betyder att 200kg knappast stämmer.

Men han är en bjässe, väger säkert in på 150kg+.
Med "enorm" så menade jag alltså omkretsen.
Citera
2022-09-08, 16:03
Medlem
XtraXs avatar
"Fanträffen" ser ut att ha blivit en succe.

Vem orkar kolla två timmar och tjugo minuter är väl den stora frågan.
Citera
2022-09-08, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
"Fanträffen" ser ut att ha blivit en succe.

Vem orkar kolla två timmar och tjugo minuter är väl den stora frågan.
Hahaha hahaha jag kollar nu det är helt sjukt fan
Vad var rubriken ? Fanträff kaos el ngt hahaha

Lokal sitter på sin kant o gungar stolen och verkligen funderar över hur misslyckat allt är, och det är på hans kanal hahaha
Citera
2022-09-08, 16:17
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Hahaha hahaha jag kollar nu det är helt sjukt fan
Vad var rubriken ? Fanträff kaos el ngt hahaha

Lokal sitter på sin kant o gungar stolen och verkligen funderar över hur misslyckat allt är, och det är på hans kanal hahaha

Haha, misslyckat var ordet.

OLOF K'S FAN-TRÄFF SPÅRAR UR TOTALT! (KILLE BLIR OBEKVÄM & DRAR) - BITCOIN - HUR BLIR MAN RIK?
Citera
2022-09-08, 16:27
Medlem
Citat:
Haha, misslyckat var ordet.

OLOF K'S FAN-TRÄFF SPÅRAR UR TOTALT! (KILLE BLIR OBEKVÄM & DRAR) - BITCOIN - HUR BLIR MAN RIK?
Jag har bara kommit till den långa handskakningen men det verkar som att Olof planerar att hustla den stackars ungen med krypto! Detta e så sjukt asså , ser ut som att lokal ska sjunka genom jorden
Citera
2022-09-08, 16:48
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Jag har bara kommit till den långa handskakningen men det verkar som att Olof planerar att hustla den stackars ungen med krypto! Detta e så sjukt asså , ser ut som att lokal ska sjunka genom jorden

P12'an som har med sin pappa . Lokal verkar dock inte ångra att han låtit Olof ta över hans kanal fullständigt, lovar redan att det finns färdigt material.
Citera
2022-09-08, 16:50
Medlem
Citat:
P12'an som har med sin pappa . Lokal verkar dock inte ångra att han låtit Olof ta över hans kanal fullständigt, lovar redan att det finns färdigt material.
Detta va inspelat 3/8 en månad sen
Ser ut som lokal e sjuk, blek och tunnhårig
Citera
2022-09-08, 17:08
Medlem
Fy fan va pinsamt. Pluspoäng till farsan som hänger med troligen är han och sonen mest vettiga i den samlingen Kan nog bli en bra lärdom att ha stått ut med de där i 2 tim.

Haha "Sveriges största kändis" och "escobar inc världens största varumärke"
Senast redigerad av johannes89 2022-09-08 kl. 17:18.
Citera
2022-09-08, 17:19
Medlem
Sett en halvtimme. Vafan är det för fyllesnack utan fylla? Grizzly från Tjeckoslovakien? Var han inte ryss? Runsten???
That’s shit, mannen!
Citera
2022-09-08, 18:06
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Sett en halvtimme. Vafan är det för fyllesnack utan fylla? Grizzly från Tjeckoslovakien? Var han inte ryss? Runsten???
That’s shit, mannen!

Stör mig på att han säger Tjeckoslovakien (upplöstes år 1992). Lite allmänbildning, kom igen.
Citat:
Tjeckoslovakiens historia berör den tid som Tjeckoslovakien existerade som suverän stat, vilket var från 1918 till 1992 med avbrott under andra världskriget.
Citat:
Bland tjecker och slovaker fanns det olika åsikter om hur snabbt vissa ekonomiska reformer skulle genomföras och det ledde till att Tjeckoslovakien upplöstes 1992. Den 1 januari 1993 bildades istället de två separata republikerna Tjeckien och Slovakien.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Tjeckoslovakiens_historia
Senast redigerad av NysvenskenAbdullah 2022-09-08 kl. 18:08.
Citera
2022-09-08, 18:47
Avstängd
Spanjolett-Rudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Fy fan va pinsamt. Pluspoäng till farsan som hänger med troligen är han och sonen mest vettiga i den samlingen Kan nog bli en bra lärdom att ha stått ut med de där i 2 tim.

43:00
Olof: "Vad är viktigare än det här mannen?"
Kille: " Hem och sova"

Citera
2022-09-08, 18:58
Medlem
se8035s avatar
Lokal ser ut att ha en AT på tjack i videon, blek och allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto